درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 07:21   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
  آینده روابط‌عمومی با وجود هوش مصنوعی: همزیستی انسان و ماشین
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
  چالش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۲۴: گزارش اضطراب را نشان می‌دهد
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29256صفحه نخست » دوشنبه، 11 اردیبهشت 1396 - 15:02
مزایای فیبرنوری برای مشترکان پرمصرف اینترنت
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به صرفه اقتصادی بسته‌های جدید این شرکت با ارائه فیبر نوری برای کاربرانی که خواستار اینترنت پرسرعت با کیفیت بالا هستند، درباره نحوه اطلاع کاربران از تحت پوشش قرار داشتن شماره تلفن آنها تحت فیبر نوری و درخواست سرویس‌های جدید توضیح داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به صرفه اقتصادی بسته‌های جدید این شرکت با ارائه فیبر نوری برای کاربرانی که خواستار اینترنت پرسرعت با کیفیت بالا هستند، درباره نحوه اطلاع کاربران از تحت پوشش قرار داشتن شماره تلفن آنها تحت فیبر نوری و درخواست سرویس‌های جدید توضیح داد. رسول سراییان با اشاره به صرفه اقتصادی بسته‌های جدید مخابرات برای کاربران بیان کرد: هزینه این بسته‌ها خیلی بالا نیست، اما با توجه به اینکه هر یک از بسته‌هایی که تعریف شده گیگ مصرف بالایی دارد، کابران باید متناسب با آن هزینه بپردازند. این بسته‌ها برای افرادی که مصرف بالایی داشته باشند، صرفه اقتصادی دارد.  کسی که نیاز به اینترنت پرسرعت دارد، به مشاهده فیلم و برنامه آنلاین می‌پردازد، با این سرویس، اینترنت با سرعت و کیفیت بالا دریافت خواهد کرد. وی با بیان اینکه در حال حاضر هشت شهر کشور از جمله تهران، مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز، اهواز، کرمانشاه و کرج دارای این قابلیت هستند، ادامه داد: البته تمامی نقاط این شهرها تحت پوشش نیست. ما از مجتمع‌های مسکونی و تجاری شروع کردیم.

 

در حال حاضر نیز در تهران تعدادی از مجتمع‌های مسکونی و تجاری تحت پوشش قرار دارند. افراد و متقاضیان می‌توانند به مراکز مخابرات مراجعه کنند و با توجه به بسته‌هایی که انتخاب می‌کنند باید هزینه بپردازند.  مدیرعامل مخابرات ایران در پاسخ به اینکه بسته‌های کنونی مخابرات چه تفاوتی با تعرفه‌های قدیمی مخابرات دارد، گفت: بسته‌هایی که تعریف کردیم، مشابه بسته‌های اپراتورها است و کاربران با مراجعه به پرتال مخابرات می‌توانند از این بسته‌ها آگاه شوند. این بسته‌ها از نظر تعرفه اینترنت تفاوتی نمی‌کند. البته دو مدل وجود دارد؛ یکی اینکه مودم خانه و سیم‌کشی داخلی داخل بسته باشد که به عهده ما است یا خارج از بسته باشد که خود مردم متقاضی هستندسراییان با بیان اینکه مشترکان ADSL اگر محدوده‌شان تحت پوشش باشد، می‌توانند فیبر را جایگزین کنند، توضیح داد: دو دسته مشتری داریم؛ کسانی که در حال حاضر روی ADSL هستند که می‌توانند تقاضا بدهند و آنها را روی فیبر ببریم و کسانی که ADSL ندارند و ما برایشان فیبر ایجاد می‌کنیم. اگر کاربران شماره تلفن خود را در پرتال وارد کنند، به آنها نشان می‌دهد که تحت پوشش هستند یا خیر. در صورتی‌که کاربر تحت پوشش باشد، فرآیند راه‌اندازی فیبر ۴۸ساعت طول می‌کشد.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4033

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد