درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 21 خرداد 1403 - 02:52   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است
  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی
  ۸ نشانه زبان بدن که نشان می‌دهد کسی همیشه نیاز به کنترل دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29256صفحه نخست » دوشنبه، 11 اردیبهشت 1396 - 15:02
مزایای فیبرنوری برای مشترکان پرمصرف اینترنت
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به صرفه اقتصادی بسته‌های جدید این شرکت با ارائه فیبر نوری برای کاربرانی که خواستار اینترنت پرسرعت با کیفیت بالا هستند، درباره نحوه اطلاع کاربران از تحت پوشش قرار داشتن شماره تلفن آنها تحت فیبر نوری و درخواست سرویس‌های جدید توضیح داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به صرفه اقتصادی بسته‌های جدید این شرکت با ارائه فیبر نوری برای کاربرانی که خواستار اینترنت پرسرعت با کیفیت بالا هستند، درباره نحوه اطلاع کاربران از تحت پوشش قرار داشتن شماره تلفن آنها تحت فیبر نوری و درخواست سرویس‌های جدید توضیح داد. رسول سراییان با اشاره به صرفه اقتصادی بسته‌های جدید مخابرات برای کاربران بیان کرد: هزینه این بسته‌ها خیلی بالا نیست، اما با توجه به اینکه هر یک از بسته‌هایی که تعریف شده گیگ مصرف بالایی دارد، کابران باید متناسب با آن هزینه بپردازند. این بسته‌ها برای افرادی که مصرف بالایی داشته باشند، صرفه اقتصادی دارد.  کسی که نیاز به اینترنت پرسرعت دارد، به مشاهده فیلم و برنامه آنلاین می‌پردازد، با این سرویس، اینترنت با سرعت و کیفیت بالا دریافت خواهد کرد. وی با بیان اینکه در حال حاضر هشت شهر کشور از جمله تهران، مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز، اهواز، کرمانشاه و کرج دارای این قابلیت هستند، ادامه داد: البته تمامی نقاط این شهرها تحت پوشش نیست. ما از مجتمع‌های مسکونی و تجاری شروع کردیم.

 

در حال حاضر نیز در تهران تعدادی از مجتمع‌های مسکونی و تجاری تحت پوشش قرار دارند. افراد و متقاضیان می‌توانند به مراکز مخابرات مراجعه کنند و با توجه به بسته‌هایی که انتخاب می‌کنند باید هزینه بپردازند.  مدیرعامل مخابرات ایران در پاسخ به اینکه بسته‌های کنونی مخابرات چه تفاوتی با تعرفه‌های قدیمی مخابرات دارد، گفت: بسته‌هایی که تعریف کردیم، مشابه بسته‌های اپراتورها است و کاربران با مراجعه به پرتال مخابرات می‌توانند از این بسته‌ها آگاه شوند. این بسته‌ها از نظر تعرفه اینترنت تفاوتی نمی‌کند. البته دو مدل وجود دارد؛ یکی اینکه مودم خانه و سیم‌کشی داخلی داخل بسته باشد که به عهده ما است یا خارج از بسته باشد که خود مردم متقاضی هستندسراییان با بیان اینکه مشترکان ADSL اگر محدوده‌شان تحت پوشش باشد، می‌توانند فیبر را جایگزین کنند، توضیح داد: دو دسته مشتری داریم؛ کسانی که در حال حاضر روی ADSL هستند که می‌توانند تقاضا بدهند و آنها را روی فیبر ببریم و کسانی که ADSL ندارند و ما برایشان فیبر ایجاد می‌کنیم. اگر کاربران شماره تلفن خود را در پرتال وارد کنند، به آنها نشان می‌دهد که تحت پوشش هستند یا خیر. در صورتی‌که کاربر تحت پوشش باشد، فرآیند راه‌اندازی فیبر ۴۸ساعت طول می‌کشد.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4033

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


  متاورس مک دونالد در سنگاپور به نمایش درآمد


  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»


  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی


  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد