درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 05:17   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29049صفحه نخست » جهان روابط عمومیدوشنبه، 28 فروردین 1396 - 13:57
تلفن‌ها و رسانه های اجتماعی قدرت را به مشتری‌ داده‌اند
با آنچه به تازگی درباره برخورد کارکنان شرکت هواپیمایی یونایتد با یک مسافر شده، دیگر تلفن های هوشمند و رسانه های اجتماعی قدرت را از شرکت ها گرفته و به مشتری‌ها داده‌اند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- هشدار به شرکت های عظیم آمریکایی؛ حواس تان را جمع کنند، چرا که مصرف کنندگان مجهز به تلفن های هوشمند و دوربین ویدئویی همه جا مراقب شما هستند.

مطلبی که در خبرگزاری آسوشیتدپرس منتشر شده، می گوید با آنچه به تازگی درباره برخورد کارکنان شرکت هواپیمایی یونایتد با یک مسافر شده، دیگر تلفن های هوشمند و رسانه های اجتماعی قدرت را از شرکت ها گرفته و به مشتری‌ها داده‌اند.

ویدئوی کشیدن مسافر شرکت هوایی یونایتد در آمریکا بر کف هواپیما و خروج به زور او از پرواز تنها آخرین نمونه از این بدرفتاری در عصر رسانه های اجتماعی است.

در ماه فوریه نیز شرکت های دیگری به همین وضع دچار شدند؛ یک راننده اوبر ویدئویی از تراویس کالانیک از مدیران اوبر را در حالی که دارد با او بحث می کند پخش کرد، و مشتری کامکست تصویری از یک تکنسین این شرکت مخابراتی را پخش کرد که روی کاناپه او خوابش برده بود. کمپانی فدکس نیز مجبور شد معذرت خواهی کند چرا که فیلم یکی از مشتری ها نشان می داد راننده این شرکت جعبه ای را که مشخص بود حاوی مانیتور است بی محابا در محل پرت می کند.

تنها کمی پیش از این صدای چنین وقایعی به جایی نمی رسید و حتی به رسانه های محلی نیز راه نمیافت اما امروز با وجود تلفن های هوشمند و دوربین هایی که دم دست است همه چیز روی رسانه های اجتماعی برملا می شود و به گفته خبرگزاری آسوشیتدپرس قدرت را در دست مشتری قرار داده و گذشته است دورانی که کمپانی ها شکایت ها را به زیر فرش جارو می کردند.

کمپانی ها نمی توانند اشتباهات شرم آور خود را به طور کامل حذف کنند اما می توانند آنها را به حداقل برسانند. این کار با آموزش شروع می شود چرا که کارمندان باید وقتی وضع غیرعادی می شود بدانند که چطور باید واکنش نشان دهند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد