درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 12:37   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28546صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 15 اسفند 1395 - 20:27
باید اطلاع رسانی به صورت نظام مند، جامع و اثرگذار انجام شود
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی، جلسه تدوین کتاب عملکرد دستگاه های اجرایی استان برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی، جلسه تدوین کتاب عملکرد دستگاه های اجرایی استان برگزار شد.


به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، سید جواد حسینی در این جلسه گفت: اطلاع رسانی نظام مند توسط دستگاه های اجرایی استان در شرایط فعلی یک امر ضروری است.


وی افزود: بر اساس فرمایشات رهبری باید دولت به مردم گزارش دهد که چه کارهایی را تا کنون انجام داده است.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با اشاره به اینکه باید در خصوص دستاوردهای دولت اطلاع رسانی شود، اظهار کرد: دولت تدبیر و امید قوی ترین دولت پس از انقلاب در عرصه کارآمدی و ضعیف ترین آنها درعرصه اطلاع رسانی است و وظیفه همه دستگاه های اجرایی استان، اطلاع رسانی دستاورد ها به مردم است.


حسینی ادامه داد: باید اطلاع رسانی به صورت صحیح انجام شود تا اعتماد مردم نسبت به نظام بیشتر شود.


وی به تشکیل شورای اطلاع رسانی در استانداری خراسان رضوی اشاره کرد و گفت: باید اطلاع رسانی به صورت نظام مند، جامع و اثرگذار انجام شود.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با اشاره به اینکه باید متن پیام، فرستنده و گیرنده پیام مد نظر قرار بگیرد، خاطر نشان کرد: باید بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری و همچنین تاکید استاندار خراسان رضوی عملکرد دستگاه های اجرایی از ابتدای استقرار دولت تدوین گردد.


حسینی ابراز امیدواری کرد طی روزهای آینده تمامی دستگاه های اجرایی استان برای تدوین محتوای عملکردی دستگاه خود به جمع بندی مناسب برسند.


وی با تاکید بر اینکه کتاب عملکرد دستگاه های اجرایی استان به گونه ای تدوین گردد که آینده گان نسبت به استفاده از آن رغبتی داشته باشند، گفت: باید در تدوین این کتاب مولفه های بسیار زیادی مد نظر قرار بگیرد تا نتایج منفی به روی مخاطب نداشته باشد.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی یادآور شد: اهم پروژه ها و اقدامات اجرایی، وضعیت استقرار دستگاه در ابتدای دولت، عملکرد هر سال به صورت جداگانه، تغییرات رخ داده نسبت به دوره گذشته از جمله موضوعاتی است که باید در این کتاب مد نظر قرار بگیرد

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد