درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 18:07   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق
  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27919صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 10 بهمن 1395 - 11:54
شفاف سازی از وظایف روابط عمومی ها است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در جلسه ی کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی روابط عمومی فرمانداری ها و دستگاه های اجرایی استان حضور یافت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، سید جواد حسینی در این جلسه با اشاره به نقش روابط عمومی ها در مشارکت حداکثری در انتخابات اظهار کرد: روابط عمومی ها جایگاه ویژه ای در روند انتخابات دارند، همچنانکه مقام معظم رهبری فرمودند روابط عمومی ها باید مردم را با روش های سالم و معتبر آگاه و مطلع سازند

وی با بیان اینکه شفاف سازی از جمله وظایف روابط عمومی های است؛ خاطر نشان کرد: یکی از وظایف مهم روابط عمومی ها اطلاع رسانی، همگرایی و متقاعد سازی است و این فرایند در تولید سرمایه اجتماعی، رضایت و اعتماد مردمی و افزایش مشارکت مردمی نقش بی بدیلی دارد

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی تصریح کرد: روابط عمومی ها باید ابتدا مردم را مطلع کنند و سپس مخاطب را با سازمان همگرا کنند و پس از ان آنها را متقاعد سازند و برای محقق شدن این موضوع روابط عمومی باید یک علم، هنر و تکنیک باشد

حسینی خاطر نشان کرد: سازمان های پیش رو و یپش رونده امروز سازمان های شیشه ای هستند که باید مخاطبانشان از همه فرایندها آگاه باشند و روابط عمومی ها نقش مهمی در این زمینه دارند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: از سوی دیگر در مقابل سازمان های شیشه ای، سازمان های غاری شکل و کلبه ای شکل وجود دارند که فقط رئیس و معاونانشان از فرایندهای مربوطه اطلاع دارند

وی تاکید کرد: در حقیقت روابط عمومی ها چشم سازمان برای بهتر دیدن، گوش سازمان برای بهتر دیدن و زبان سازمان برای بهتر گفتن هستند

حسینی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به موضوع انتخابات، گفت: میانگین شرکت مردم خراسان رضوی در 35 دوره انتخابات برگزار شده تاکنون با مشارکت 64 درصدی بیشتر از میانگین کشوری بوده است .

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی افزود: میانگین مشارکت مردم ایران در کل انتخابات برگزار شده تاکنون حدود 62 درصد بوده است که میزان مشارکت در استان خراسان رضوی دو درصد بیشتر از میانگین کشوری می باشد

وی خاطرنشان کرد: وضعیت مشارکت مردم ایران در انتخابات به لحاظ کمی مناسب است و جز کشورهایی هستیم که بالاترین مشارکت را در دنیا داریم، به طوریکه مشارکت مردم آمریکا در انتخابات 55 درصد و در آلمان 48 درصد گزارش شده است

حسینی با اشاره به 38 درصد از افرادی که در انتخابات ایران شرکت نمی کنند، افزود: بررسی ها نشان داده است که سه عامل ناآگاهی نسبت به فرایند انتخابات، بی اعتمادی و نارضایتی مهم ترین علت شرکت نکردن افراد در انتهابات است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی بیان کرد: برخی معتقدند که شرکت در انتخابات باید اجباری باشد، چراکه افراد از طریق شرکت در انتخابات باید انتقاد و اعتراض خود را بیان کنند نه اینکه از طریق عدم مشارکت نارضایتی خود را اعلام نمایند

رئیس ستاد انتخابات استان خراسان رضوی با اشاره به لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات گفت: هر چقدر مشارکت مردم در انتخابات افزایش یابد، اقتدار نظام و دولت افزایش و مشروعیت نظام بالا می رود و در نتیجه سرمایه اجتماعی نظام افزایش می یابد که این موارد بسترهای گسترش توسعه در جوامع به شمار می روند .

وی با بیان اینکه بانک جهانی سرمایه اجتماعی را مهم ترین سرمایه می داند، گفت: بر اساس بانک جهانی سرمایه اجتماعی در مقابل پنج سرمایه مادی، مالی، طبیعی، انسانی و فرهنگی مطرح است و اگر سرمایه اجتماعی باشد و سرمایه های دیگر قابل باز تولید هستند و اگر سرمایه اجتماعی نباشد سایر سرمایه ها را نیز نخواهیم داشت

حسینی شاخص های سرمایه اجتماعی را شامل اطلاعات، ارتباطات، اعتماد سازی، تشکیلات و تسهیلات عنوان کرد و افزود: ارتباطات رکن اصلی سرمایه اجتماعی است .

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی در بخشی از سخنانش بیان کرد: دشمنان نظام مشارکت حداکثری را نشانه گرفته اند و با استراتژی های نومیدی و یاس، ناکارآمدی نظام،عدم سلامت اداری و فساد اداری، غیر ارزشی و غیر انقلابی بودن و درماندگی آموخته شده، مشارکت نکردن مردم در انتخابات را دنبال می کنند

وی با اشاره به سطوح مشارکت مردم بر طبق قانون اساسی گفت: اثرگذارترین، پرفایده ترین، کم هزینه ترین و عینی ترین سطح مشارکت، حق رای مردم و شرکت در انتخابات است .

حسینی گفت: اقدامات دولت یازدهم تحول زا بوده است، چراکه این دولت جلوی انهدام و رشد لجام گسیخته کج رویهای را گرفته است و لازم نیست کار مثبت انجام داده باشد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: در دولت گذشته فرآیند جامعه آن چنان به سمت شیب انحطاط در عرصه های اقتصادی و اجتماعی پیش می رفت که جلوگیری از رشد سرعت این انحطاطات کار بزرگی از سوی دولت یازدهم محسوب می شود

وی خاطر نشان کرد: این در حالی است که دولت اقدامات وکارهای بزرگی را به ثمر رسانده است که از آن جمله می توان به اشتعالزایی، افزایش صادرات و رشد تحویل مسکن مهر اشاره کرد

حسینی گفت: مسکن مهر در دولت گذشته کلید خورد و در آن زمان 33 هزار مسکن مهر بدون زیر ساخت ها تحویل مردم داده شده در حالیکه در دولت فعلی از سال 92 تاکنون 53 هزار مسکن مهر با اقدامات زیرساختی به متقاضیان تحویل شده است .

 

منبع: روابط عمومی استانداری خراسان رضوی

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق


  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد