درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 14:59   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28099صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 20 بهمن 1395 - 14:05
در هشتادویکمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات بررسی شد:
بررسی نگاه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به رسانه‌ها و عملکرد رسانه‌ها پس از درگذشتش
هشتادویکمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات، جلد، تیتر و پرونده‌ رسانه خود را به بررسی نگاه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به رسانه‌ها و عملکرد رسانه‌ها پس از درگذشت او با عنوان «آیت‌الله رسانه‌مدار» اختصاص داده و در پرونده‌ای دیگر، چگونگی تأسیس، فعالیت و تعطیلی یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای جنجالی سال‌های اخیر را مورد توجه قرار داده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، هشتادویکمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات، جلد، تیتر و پرونده‌ رسانه خود را به بررسی نگاه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به رسانه‌ها و عملکرد رسانه‌ها پس از درگذشت او با عنوان «آیت‌الله رسانه‌مدار» اختصاص داده و در پرونده‌ای دیگر، چگونگی تأسیس، فعالیت و تعطیلی یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای جنجالی سال‌های اخیر را مورد توجه قرار داده است.

مرور تیترهای این شماره:

 

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، رسانه‌ها و خون دل‌ها نوشته رضا سلیمانی، مدیرکل روابط عمومی مجمع تشخیص

هاشمی مردی که همیشه از زمان خود جلوتر بود به قلم محمد سلطانی‌فر، عضو هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی

رفتار رسانه‌ای آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نیازمند مداقه، تحلیل و تحقیق نوشته امیرعباس تقی‌پور

نگاهی به دلایل ضعف اطلاع‌رسانی صداوسیما در اعلام خبر فوت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی: رسانه‌ ملی در چالش هاشمی از منظر مدیریت ارتباطات به قلم علیرضا دباغ، مدرس ارتباطات و مدیرمسئول فصلنامه سرزمین هنر

نحوه پوشش خبری درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در ساعات اولیه: مطالعه تطبیقی دو شبکه تلویزیونی بی‌بی‌سی فارسی و شبکه خبر به قلم حسین بصیریان جهرمی، دکتری علوم ارتباطات اجتماعی

تحلیل برخورد رسانه‌های مختلف با ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی: آیت‌الله مردم در رسانه‌های مردمی نوشته ندا عبدی«

بازخوانی بخش‌هایی از گفت‌وگوی اختصاصی مدیریت ارتباطات با علی‌اکبر هاشمی رفسنجانی: رهبری نامه من را از روی کامپیوتر می‌خواندند/ امیر عباس تقی‌پور، امیر لعلی، آرش محبی

حاشیه‌های یک گفت‌وگو با اکبر هاشمی رفسنجانی نوشته آرش محبی

نگاهی به تیتر روزنامه‌های خرداد 68 و 20 دی 95: روزنامه‌ها هنگام دومین ارتحال مهم تاریخ انقلاب چه کردند؟ نوشته ندا عبدی

آخرین حاشیه‌نگاری منتشرنشده پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله هاشمی از دیدار استاندار و جمعی از مدیران استان کرمان با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام: در انقلاب اسلامی هر چه مردم بخواهند، باید همان‌طور شود نوشته زهرا شیدوش، خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی

گفت‌وگو با دبیر اجرایی سایت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی: واژه «جریان انحرافی» از سایت آقای هاشمی متولد شد/ امیر لعلی- سمیرا رستگارپور

نگاهی به رویکرد و عملکرد شبکه فارسی‌زبان ماهواره‌ای طی هشت سال فعالیت: «فارسی‌وان» چگونه قد علم کرد؟ به قلم شکوه مقیمی

از شبکه‌های «درد دلی» تا ظهور غول‌های رسانه‌ای: (درباره آمدن و رفتن شبکه فارسی‌وان) نوشته فردین علیخواه، جامعه‌شناس

خلاصه‌ای از گفت‌وگوی اختصاصی مدیریت ارتباطات با مدیر هماهنگی گروه رسانه‌ای موبی، مالک شبکه فارسی‌وان: سریال‌های ما جنبه آموزشی دارند

باز هم بحران؛ باز هم غافلگیری عنوان سرمقاله این شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات به قلم مدیرمسؤول

صدازُدایی و کَرنمایی به قلم سیدفرید قاسمی، پژوهشگر ارتباطات

نگاهی گذرا به زمینه و زمانه صفحات اندیشه در روزنامه‌ها: روزی روزگاری «اندیشه» نوشته منوچهر دین‌پرست، روزنامه‌نگار

چرا پاداش بیشتر به تلاش کمتر کارکنان سازمان منجر می‌شود؟ مقاله‌ای از سعید معادی

طراحی گرافیک اطلاع‌رسان نوشته مریم سلیمی، مدرس دانشگاه سوره و پژوهشگر ارتباطی و تصویری

میزگردی در باب «نقد و بررسی زیست‌بوم فضای مجازی در ایران»: قراردادهای شبکه‌های اجتماعی برای در اختیار قراردادن اطلاعات مردم با حضور محمدصادق افراسیابی دانشجوی دکتری سیاست‌گذاری فرهنگی پژوهشکده مطالعات فرهنگی- اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، سیدمرتضی موسویان عضو هیئت‌علمی دانشگاه صداوسیما و رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ناصر فخاری مدیرعامل مؤسسه پژوهش و تبیین گفتمان انقلاب اسلامی، محمدمهدی انصاری مدرس دانشگاه، پژوهشگر و مؤلف کتاب «استراتژی در فرهنگ و رسانه» و علیرضا مرادی پژوهشگر و مترجم کتاب «فرهنگ و زندگی روزمره»

کار فری‌لنس یا ثابت؟ کدام بهتر است؟ نوشته مینا عینی‌فر

دبیرکل خانه صنعت معدن تجارت جوانان ایران در گفت‏وگو با مدیریت ارتباطات: رسانه باید از بخش خصوصی کالای باکیفیت را مطالبه کند/ گفت‌وگو از علی فراهانی

برترین زن کارآفرین جهان اسلام در گفتوگو با مدیریت ارتباطات مطرح کرد: رسانهها هر فردی را کارآفرین معرفی نکنند/ گفت‌وگو از علی فراهانی

نقش کارآفرینان در حل معضل بیکاری نوشته ندا فراهانی

کارکردها و تأثیر رسانه‌ها بر معضل بیکاری مترجم: زهرا علی‌دوست

 

مدیریت ارتباطات هر ماه با قیمت 7000 تومان منتشر و در کیوسک‌های مطبوعاتی، شهرکتاب‌ها و کتابفروشی‌های مهم توزیع می‌شود. علاقه‌مندان جهت دریافت اشتراک سالیانه با شماره 88904882-021 تماس بگیرند. امکان خرید و مطالعه تمام شماره‌های ماهنامه از لینک www.magiran.com/cmmagazine  وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر به کانال تلگرامی cm_magazine@ مراجعه کنید.

در ضمن همراه اولی‌ها می‌توانند با ارسال عدد 464 به شماره 3070757 با دریافت اپلیکیشن مربوطه، این ماهنامه را تهیه و مطالعه کنند.

 

منبع: روابط‌عمومی ماهنامه مدیریت ارتباطات

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد