درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 18:48   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27249صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 21 آذر 1395 - 13:45
رسانه، روابط‌عمومی، رمان و کتاب در هفتاد و پنجمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات
شماره 75 ماهنامه تحلیلی، آموزشی و اطلاع رسانی مدیریت ارتباطات به صاحب‌امتیازی و مدیرمسؤولی امیر عباس تقی‌پور و سردبیری امیر لعلی منتشر شد. رسانه، روابط‌عمومی، رمان و کتاب چهار پرونده این ماهنامه است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، شماره 75 ماهنامه تحلیلی، آموزشی و اطلاع رسانی مدیریت ارتباطات به صاحب‌امتیازی و مدیرمسؤولی امیر عباس تقی‌پور و سردبیری امیر لعلی منتشر شد. رسانه، روابط‌عمومی، رمان و کتاب چهار پرونده این ماهنامه است.

در این شماره سرمقاله‌ی مدیرمسؤول با موضوع شکست تئوری‌های صفر یا صدی درباره ماهواره! منتشر شده است.

ذخیره دانایی و رسانه‌شناسی پایه فلسفه رسانه نوشته سید فرید قاسمی و کیارستمی خودش مدیوم بود نوشته منوچهر دین‌پرست، مطالب صفحات نگاه ماه را تشکیل داده‌اند.

مریم سلیمی نیز سلسله مطالب آموزشی خود در زمینه گرافیک اطلاع‌رسان را با موضوع گرافیک اطلاع‌رسان و جدول تناوبی؛ بصری سازی محتوا در ارتباطات ادامه داده است. همچنین گفت‌وگوی محمد دشتی با ایلیار ماکوئی، دانشجوی دکتری کشتی‌سازی دانشگاه استانبول پیرامون تکنیک و راهنمای تورهای علمی و فرهنگی با موضوع سفر و گردشگری، روابط‌عمومی و ارتباطات خاص خود را می‌طلبد! منتشر شده است. در پرونده‌های هفتاد و پنجمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات می‌خوانیم:

رسانه

-         درخشش کودکان از طریق امواج؛ نگاهی به پیامدهای مشارکت کودکان در تولیدات رادیویی و تلویزیونی- فریده افشانی، زهرا کبیری

-         نمی‌توان برنامه را به نوجوانان سپرد؛ گفت‌وگو با عذرا وکیلی، تهیه‌کننده و گوینده رادیو- زهرا کبیری

-         حلقه‌های مفقود برنامه‌سازی برای بچه‌ها؛ گفت‌وگو با رضا فیاضی، نویسنده و کارگردان

-         خبر کودک و نوجوان جوانه می‌زند؛ مصاحبه گروهی با سردبیر و مجریان اخبار جوانه‌ها

روابط‌عمومی     

  

-         برند به عنوان رسانه- راب بروان  مترجم: امیرعلی خلج

-         آینده پخش رادیو تلویزیونی- راسل گلد اسمیت

-         روابط‌عمومی رسانه‌ای مدرن شده- آدم پارکر مترجم: امیر علی خلج

-         سنجش رسانه‌های اجتماعی- ریچارد باگنال

رمان     

-         تاملاتی درباره رمان به مثابه رسانه؛ ژرف، آزادانه و چندصدایی- محسن آزموده

-         تاثیر مطالعه رمان بر مهارت‌های ارتباطی- حمیدرضا نجفی

-         رمان با روشنگری «کانت» پدید آمد؛ چیستی رمان در پرس و جویی با سیاوش جمادی

-         نتوانسته‌ایم در ادبیات به مضامین جهانی نزدیک شویم؛ گفت‌وگو با محمد محمدعلی، نویسنده- ساجده سلیمی

-         چراغ‌های رابطه تاریک نیست؛ نکاتی برای جستارگشایی در باب بررسی اهمیت وجوه ارتباطی در سه‌گانه رمان‌های سیمین دانشور- فروغ افشون،سید فرشید سادات شریفی

-         شهلا لاهیجی، فعال حوزه نشر: به بدنه نشر جهانی وصل نیستیم، بیشتر نظاره‌گریم تا فعال!- ساجده سلیمی

-         داستان‌های ترسناک ما قابلیت جهانی شدن دارند؛ سیامک گلشیری در گفت‌وگو با مدیریت ارتباطات

 

-         چالش اصلی رسانه‌ها، نبود سیاست‌گذاری است؛ کتاب سیاست‌گذاری رسانه‌ای 12 نگاه- محمدرضا وحیدی

-         کتابی با موضوعی جدید- سمیه لبافی  

-         موفق نبودن رسانه‌ها به دلیل سیاست‌گذاری اشتباه آنها است؛ با طاهر روشندل، درباره کتاب سیاست‌گذاری رسانه‌ای- ساره گودرزی  

-         کتابی میان رشته‌ای در حوزه سیاست‌گذاری و مطالعات رسانه- حسن بشیر  

مدیریت ارتباطات هر ماه با قیمت 7000 تومان منتشر و در کیوسک‌های مطبوعاتی توزیع می‌شود. علاقمندان جهت دریافت اشتراک سالیانه با تخفیف 50 درصدی می‌توانند با شماره 88904882-021 تماس گرفته بگیرند. امکان خرید و مطالعه تمام شماره‌های ماهنامه از لینک www.magiran.com/cmmagazine  وجود دارد.

 

منبع: ماهنامه مدیریت ارتباطات

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  هرگز کسی را آزار نده


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد