شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : بررسي نگاه آيت‌الله هاشمي رفسنجاني به رسانه‌ها و عملكرد رسانه‌ها پس از درگذشتش
چهارشنبه، 20 بهمن 1395 - 14:05 کد خبر:28099
هشتادويكمين شماره ماهنامه مديريت ارتباطات، جلد، تيتر و پرونده‌ رسانه خود را به بررسي نگاه آيت‌الله هاشمي رفسنجاني به رسانه‌ها و عملكرد رسانه‌ها پس از درگذشت او با عنوان «آيت‌الله رسانه‌مدار» اختصاص داده و در پرونده‌اي ديگر، چگونگي تأسيس، فعاليت و تعطيلي يكي از شبكه‌هاي ماهواره‌اي جنجالي سال‌هاي اخير را مورد توجه قرار داده است.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)، هشتادويكمين شماره ماهنامه مديريت ارتباطات، جلد، تيتر و پرونده‌ رسانه خود را به بررسي نگاه آيت‌الله هاشمي رفسنجاني به رسانه‌ها و عملكرد رسانه‌ها پس از درگذشت او با عنوان «آيت‌الله رسانه‌مدار» اختصاص داده و در پرونده‌اي ديگر، چگونگي تأسيس، فعاليت و تعطيلي يكي از شبكه‌هاي ماهواره‌اي جنجالي سال‌هاي اخير را مورد توجه قرار داده است.

مرور تيترهاي اين شماره:

 

آيت‌الله هاشمي رفسنجاني، رسانه‌ها و خون دل‌ها نوشته رضا سليماني، مديركل روابط عمومي مجمع تشخيص

هاشمي مردي كه هميشه از زمان خود جلوتر بود به قلم محمد سلطاني‌فر، عضو هيئت‌علمي دانشگاه آزاد اسلامي

رفتار رسانه‌اي آيت‌الله هاشمي رفسنجاني نيازمند مداقه، تحليل و تحقيق نوشته اميرعباس تقي‌پور

نگاهي به دلايل ضعف اطلاع‌رساني صداوسيما در اعلام خبر فوت آيت‌الله هاشمي رفسنجاني: رسانه‌ ملي در چالش هاشمي از منظر مديريت ارتباطات به قلم عليرضا دباغ، مدرس ارتباطات و مديرمسئول فصلنامه سرزمين هنر

نحوه پوشش خبري درگذشت آيت‌الله هاشمي رفسنجاني در ساعات اوليه: مطالعه تطبيقي دو شبكه تلويزيوني بي‌بي‌سي فارسي و شبكه خبر به قلم حسين بصيريان جهرمي، دكتري علوم ارتباطات اجتماعي

تحليل برخورد رسانه‌هاي مختلف با ارتحال آيت‌الله هاشمي رفسنجاني: آيت‌الله مردم در رسانه‌هاي مردمي نوشته ندا عبدي«

بازخواني بخش‌هايي از گفت‌وگوي اختصاصي مديريت ارتباطات با علي‌اكبر هاشمي رفسنجاني: رهبري نامه من را از روي كامپيوتر مي‌خواندند/ امير عباس تقي‌پور، امير لعلي، آرش محبي

حاشيه‌هاي يك گفت‌وگو با اكبر هاشمي رفسنجاني نوشته آرش محبي

نگاهي به تيتر روزنامه‌هاي خرداد 68 و 20 دي 95: روزنامه‌ها هنگام دومين ارتحال مهم تاريخ انقلاب چه كردند؟ نوشته ندا عبدي

آخرين حاشيه‌نگاري منتشرنشده پايگاه اطلاع‌رساني آيت‌الله هاشمي از ديدار استاندار و جمعي از مديران استان كرمان با رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام: در انقلاب اسلامي هر چه مردم بخواهند، بايد همان‌طور شود نوشته زهرا شيدوش، خبرنگار پايگاه اطلاع‌رساني آيت‌الله هاشمي رفسنجاني

گفت‌وگو با دبير اجرايي سايت آيت‌الله هاشمي رفسنجاني: واژه «جريان انحرافي» از سايت آقاي هاشمي متولد شد/ امير لعلي- سميرا رستگارپور

نگاهي به رويكرد و عملكرد شبكه فارسي‌زبان ماهواره‌اي طي هشت سال فعاليت: «فارسي‌وان» چگونه قد علم كرد؟ به قلم شكوه مقيمي

از شبكه‌هاي «درد دلي» تا ظهور غول‌هاي رسانه‌اي: (درباره آمدن و رفتن شبكه فارسي‌وان) نوشته فردين عليخواه، جامعه‌شناس

خلاصه‌اي از گفت‌وگوي اختصاصي مديريت ارتباطات با مدير هماهنگي گروه رسانه‌اي موبي، مالك شبكه فارسي‌وان: سريال‌هاي ما جنبه آموزشي دارند

باز هم بحران؛ باز هم غافلگيري عنوان سرمقاله اين شماره ماهنامه مديريت ارتباطات به قلم مديرمسؤول

صدازُدايي و كَرنمايي به قلم سيدفريد قاسمي، پژوهشگر ارتباطات

نگاهي گذرا به زمينه و زمانه صفحات انديشه در روزنامه‌ها: روزي روزگاري «انديشه» نوشته منوچهر دين‌پرست، روزنامه‌نگار

چرا پاداش بيشتر به تلاش كمتر كاركنان سازمان منجر مي‌شود؟ مقاله‌اي از سعيد معادي

طراحي گرافيك اطلاع‌رسان نوشته مريم سليمي، مدرس دانشگاه سوره و پژوهشگر ارتباطي و تصويري

ميزگردي در باب «نقد و بررسي زيست‌بوم فضاي مجازي در ايران»: قراردادهاي شبكه‌هاي اجتماعي براي در اختيار قراردادن اطلاعات مردم با حضور محمدصادق افراسيابي دانشجوي دكتري سياست‌گذاري فرهنگي پژوهشكده مطالعات فرهنگي- اجتماعي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري، سيدمرتضي موسويان عضو هيئت‌علمي دانشگاه صداوسيما و رئيس مركز فناوري اطلاعات و رسانه‌هاي ديجيتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، ناصر فخاري مديرعامل مؤسسه پژوهش و تبيين گفتمان انقلاب اسلامي، محمدمهدي انصاري مدرس دانشگاه، پژوهشگر و مؤلف كتاب «استراتژي در فرهنگ و رسانه» و عليرضا مرادي پژوهشگر و مترجم كتاب «فرهنگ و زندگي روزمره»

كار فري‌لنس يا ثابت؟ كدام بهتر است؟ نوشته مينا عيني‌فر

دبيركل خانه صنعت معدن تجارت جوانان ايران در گفت‏وگو با مديريت ارتباطات: رسانه بايد از بخش خصوصي كالاي باكيفيت را مطالبه كند/ گفت‌وگو از علي فراهاني

برترين زن كارآفرين جهان اسلام در گفتوگو با مديريت ارتباطات مطرح كرد: رسانهها هر فردي را كارآفرين معرفي نكنند/ گفت‌وگو از علي فراهاني

نقش كارآفرينان در حل معضل بيكاري نوشته ندا فراهاني

كاركردها و تأثير رسانه‌ها بر معضل بيكاري مترجم: زهرا علي‌دوست

 

مديريت ارتباطات هر ماه با قيمت 7000 تومان منتشر و در كيوسك‌هاي مطبوعاتي، شهركتاب‌ها و كتابفروشي‌هاي مهم توزيع مي‌شود. علاقه‌مندان جهت دريافت اشتراك ساليانه با شماره 88904882-021 تماس بگيرند. امكان خريد و مطالعه تمام شماره‌هاي ماهنامه از لينك www.magiran.com/cmmagazine  وجود دارد. براي كسب اطلاعات بيشتر به كانال تلگرامي cm_magazine@ مراجعه كنيد.

در ضمن همراه اولي‌ها مي‌توانند با ارسال عدد 464 به شماره 3070757 با دريافت اپليكيشن مربوطه، اين ماهنامه را تهيه و مطالعه كنند.

 

منبع: روابط‌عمومي ماهنامه مديريت ارتباطات