درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 21:07   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27558صفحه نخست » پنجشنبه، 16 دی 1395 - 01:31
ارتباط بین استفاده از رسانه های اجتماعی و نارضایتی از زندگی نزد کودکان و نوجوانان
محققان انگلیسی، در خاتمه نظرسنجی از 4 هزار کودک و نوجوان 10 تا 15 ساله انگلیسی، دریافتند که کودکان و نوجوانانی که بیشتر وقت خود را با گشت و گذار در رسانه های اجتماعی صرف می کنند، کمتر از زندگی خود رضایت دارند.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- محققان انگلیسی، در خاتمه نظرسنجی از 4 هزار کودک و نوجوان 10 تا 15 ساله انگلیسی، دریافتند که کودکان و نوجوانانی که بیشتر وقت خود را با گشت و گذار در رسانه های اجتماعی صرف می کنند، کمتر از زندگی خود رضایت دارند. نتایج به دست آمده نشان داد که حتی صرف یک ساعت وقت در فیس بوک می تواند سطح رضایت از زندگی را 14 درصد کاهش بدهد. جالب اینکه این مساله بر روی دختران بیشتر از پسران اثر می گذارد.

دانشمندان احتمال می دهند که کاهش سطح رضایت ممکن است ناشی از روبرو شدن کودک و نوجوان با قلدری های اینترنتی، نداشتن وقت کافی برای شرکت در فعالیت های اجتماعی مفرح یا حتی مقایسه سطح زندگی خود با سطح زندگی سایر کاربران رسانه های اجتماعی، باشد.

همانطور که گفته شد، یافته های جدید، از نتایج به دست آمده از نظرسنجی که در فاصله سال های 2010 تا 2014 انجام شد، استخراج شده اند. در این نظرسنجی از کودکان و نوجوانان خواسته شد که احساس خود را درباره تکالیف درسی، ظاهر خود، دوستان، اعضای خانواده و به طور کلی وضع زندگی شان شرح بدهند.

همچنین از شرکت کنندگان خواسته شد که نوع رسانه اجتماعی و مدت زمانی که صرف گشت و گذار در آن می کنند را اعلام کنند. 45 درصد از شرکت کنندگان اعلام کردند که در روزهای هفته، کمتر از 1 ساعت را صرف آن می کنند در حالی که 10 درصد نیز بیش از 4 ساعت از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد