درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 00:11   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26540صفحه نخست » یکشنبه، 9 آبان 1395 - 14:50
عضو هیأت مدیره بانک ملی تشریح کرد؛
زیر بنای اصلی بانکداری جامع مشتری مداری است
در بانکداری جامع، زیربنای اصلی مبتنی بر پاسخگویی و مشتری‌ مداری است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، ولی‌اله فاطمی اردکانی ،عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران در بازدید از اداره امور شعب استان فارس به تبیین رویکردهای جدید حوزه بانکداری پرداخت.

وی در این بازدید که کریمی مدیر امور شعب منطقه دو کشور، شهرآشوب رئیس اداره کل سرمایه انسانی و ملک‌نیا رئیس اداره کل سازمان و روش‌ها او را همراهی می‌کردند، مدیریت را یک فرآیند دو سویه پرسشگر- پاسخگو دانسته و گفت: مدیران باید برای طرح هرگونه پرسش، پاسخ راهبردی داشته باشند.

عضو هیات مدیره بانک در ادامه ضمن برشمردن رویکردهای موفق و ناموفق بانکداری دنیا افزود: لازمه شناخت عوامل کلیدی موفقیت، اقدام شجاعانه در تغییر رویکردهاست.

وی گفت: یکی از مصادیق مهم تغییر نگرش، نگاهی جدی و ریشه‌ای به مشتری محوری و خلق ایده‌هایی است که بازتاب آن در رضایتمندی مشتریان نمود پیدا می‌کند.

فاطمی افزود: ارتباط صمیمی با مشتری و توجه به نیازها و انتظارات وی به عنوان عضو مهم خانواده بانک، همواره در بانک ملی ایران به عنوان یک اصل مهم و اساسی مورد توجه مسئولان عالی بانک و کارکنان بوده است.

وی خاطر نشان کرد در بانکداری جامع حق انتخاب خدمات با مشتری است و همکاران باید عملکرد خود را با سلایق و نقطه نظرات مشتریان منطبق کنند.

عضو هیأت مدیره افزود: ارتباط این دو عنصر رفتار سازمانی( بانکدار و مشتری) در بانکداری جامع، مبتنی بر منافع سازمان است، چرا که در این رویکرد مشتری نیز خود را وفادار به حفظ و ارتقاء جایگاه سازمان می‌داند.

در این همایش همچنین کریمی جذب منابع و تخصیص به واحدهای تولیدی و نیز توسعه اشتغال و رونق اقتصادی را مورد تأکید قرارداده و گفت: نقش بانک ملی ایران در توسعه طرح‌های خرد و کلان اقتصادی ارزنده و مطلوب بوده است و این روند همچنان ادامه خواهد یافت.

وی خواستار تلاش و جدیت بیشتر کارکنان در جلب رضایت مشتریان و تأمین انتظارات آنان شد. کریمی جایگاه بانک ملی ایران در ذهن اقشار جامعه را رفیع توصیف کرده و افزود: بانک ملی ایران از دیرباز مورد وثوق و اعتماد مردم بوده است.

شایان ذکر است عضو هیأت مدیره و هیأت همراه با حضور در چند شعبه حوزه شهرستان مرودشت از نزدیک با همکاران دیدار و در جریان مسائل و موضوعات آنان قرار گرفت.

همچنین فاطمی اردکانی و هیأت همراه در این سفر از واحد تولیدی دایتی که با مشارکت بانک ملی ایران مورد بهره‌برداری قرار گرفته است بازدید به عمل آوردند.

 

منبع: روابط عمومی بانک ملی

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد