درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 20:18   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25604صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 6 شهریور 1395 - 14:43
مدیر کل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان اوقاف:
سند راهبردی کلان روابط عمومی ادارات اوقاف تدوین می شود
شورای سیاستگذاری استفاده از فضای مجازی در سازمان اوقاف تشکیل و دستورالعمل های مربوط به نحوه استفاده از فضای مجازی توسط این شورا تهیه و به کلیه روابط عمومی های ادارات اوقاف و امور خیریه ابلاغ می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، حسن ربیعی مدیر کل حوزه ریاست وروابط عمومی سازمان اوقاف در مراسم اختتامیه گردهمایی مدیران روابط عمومی ادارات کل اوقاف و امور خیریه سراسر کشور که در اصفهان برگزار شد بیان داشت: موضوع وقف یک مسئله همگانی و  عمومی است و باید در راستای نهادینه کردن این سنت نیک  همه روابط عمومی ادارات کل اوقاف برای جذب مخاطبان تصویرسازی مناسبی از وقف در اذهان عمومی ایجاد نمایند.

سخنگوی سازمان اوقاف در ادامه افزود: گنجینه ای   غنی از وقف در کشور وجود دارد و باید با انجام مطالعات بیشتر در این راستا مدیران روابط عمومی اطلاعات خود را به روز رسانی کنند و با نشان دادن آثار و برکات وقف و همچنین خدماتی که موقوفات به مردم ارائه می کنند و تبیین نقش و جایگاه موقوفات و کارکردهای اقصادی، فرهنگی و اجتماعی و جاذبه های وقف تصویرسازی مناسبی در افکار عمومی از وقف ایجاد کنند .

حسن ربیعی ادامه داد: تحول درحوزه اقتصاد موقوفات واقتصاد مقاومتی   یکی دیگر از سیاست های سازمان اوقاف و امور خیریه است  که روابط عمومی ها با ید با تهیه پیوست رسانه ای در این حوزه وارد شوند و نقش و جایگاه موقوفات را تبیین  کنند.

وی در ادامه تاکید  کرد: فرصت های سرمایه گذاری که در موقوفات وجود دارد باید در راستای گفتمان اقتصاد مقاومتی توسط روابط عمومی ها تبیین شود و با تبلیغات و اطلاع رسانی به مردم آگاهی های لازم در این زمینه ارائه  شود.

مدیر کل حوزه ریاست، روابط عمومی  سازمان اوقاف در ادامه بیان کرد: همچنین یکی دیگر از ماموریت های روابط عمومی ادارات اوقاف و امور خیریه معرفی شخصیت امامزادگان عظیم الشان و کارکردهای بقاع متبرکه از حیث تربیتی، دینی و گسترش فرهنگ شیعی، خدمات اجتماعی وآموزشی  و... است .

 


حسن ربیعی در ادامه افزود: در راستای پیشبرد اهداف سازمان اوقاف و امور خیریه در عرصه تبیین وترویج فرهنگ وقف ،سند راهبردی کلان روابط عمومی ادارات اوقاف و امور خیریه در دست تدوین است و پس از اتمام به کلیه روابط عمومی ها ابلاغ می شود.

وی به نقش و جایگاه فضای مجازی در جریان سازی افکار عمومی اشاره کرد و گفت: در همین راستا نیز شورای سیاستگذاری فضای مجازی در سازمان اوقاف و امور خیریه تشکیل و دستورالعمل های مربوط به نحوه استفاده از فضای مجازی توسط این شورا تهیه و به کلیه روابط عمومی های ادارات اوقاف و امور خیریه ابلاغ می شود.ی شود

 

منبع: آریا

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد