درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 17:02   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25101صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 13 مرداد 1395 - 11:25
روابط عمومی نقش کلیدی در فرایند های مدیریتی سازمان دارد
روابط عمومی در فرایندهای مدیریتی سازمان ها نقش مهم و کلیدی را ایفا می کند و این نقش می بایستی با توجه به تحولات سازمان تعالی و رشد پیدا کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، دکتر نجف پور قائم مقام مدیرعامل بانک قوامین در جمع شورای سیاست گذاری دوازدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی ضمن بیان مطلب فوق افزود: نقش روابط عمومی در ایجاد امید و نشاط در درون سازمان و مدیریت هوشمندانه رویدادها و شناخت مولفه های محیطی در جهت شفافیت اطلاع رسانی بسیار با اهمیت است که بایستی مود توجه قرار گیرد.

وی در ادامه سخنان خود به بهره گیری روابط عمومی ها از ظرفیت های حرفه یی در بخش های گوناگون اطلاع رسانی اشاره کرد و خاطرنشان نمود.

روابط عمومی با بهره گیری از ابزارهای نوین ارتباطی و با خلاقیت و نوآوری می بایستی در درون و برون سازمان با شناخت آسیب ها و نقاط ضعف ارتباطی، تمامی نقاط تماس مخاطبان را با مجموعه سازمان به شکل هدفمند فعال نماید و در این فرایند ارتباطی نقش آفرینی کند.

قائم مقام بانک قوامین در بخشی دیگری از سخنان خود افزود: با اشاره به این که روابط عمومی عملکرد معینی از مدیریت است که به ایجاد و حفظ ارتباط متقابل و هم چنین تفاهم، پذیرش و مقبولیت و همکاری بین سازمان ها و مجموعه مخاطبان که با آن سرو کار دارند تلاش می کند، تصریح کرد: اساس روابط عمومی عرضه صرفاً یک نقطه نظر خاصی نیست که از بالا دیکته شود بلکه تعدیل فکرها و نگرش ها در راستای سازگار کردن آن بخشی از رفتار فردی و سازمانی می باشد که اهمیت اجتماعی دارد و با منافع و خواست عموم هماهنگ است.

دکتر نجف پور به سند تحول بانک قوامین و پروژه های روابط عمومی در این سند اشاره کرد و یادآور شد: خوشبختانه در سند تحول بانک قوامین به پروژه های تعریف شده در بخش روابط عمومی اهمیت ویژه یی داده شده و امیدواریم که با تعریف و اجرای این پروژه ها تحول خوبی در بخش روابط عمومی بانک ایجاد شود.

بر پایه همین گزارش در پایان این نشست لوح تقدیر مدیریت ارتباط گستر از سوی شورای سیاست گذاری سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی به دکتر نجف پور اهداء شد.

 

منبع: بانک قوامین

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد