درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 23 خرداد 1403 - 21:21   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر ‌شد
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی با تکریم از شادروان دکتر سید وحید عقیلی و حضور خانواده ایشان برگزار شد
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و تجلیل از پیشکسوت این عرصه، دکتر برات‌الله صمدی‌راد
  کتاب "انقلاب هوش مصنوعی در روابط‌عمومی" رونمایی شد
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی در حال برگزاری است
  قبل از شروع همکاری با کسی، در مورد سبک کار خود صحبت کنید
  هوش اپل: گام بزرگ اپل در هوش مصنوعی
  وحشت اخلاقی جدید: رسانه‌های اجتماعی
  آیا روابط‌عمومی در بلاک چین مرده است؟ نگاهی به دیدگاه‌های مخالف
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25101صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 13 مرداد 1395 - 11:25
روابط عمومی نقش کلیدی در فرایند های مدیریتی سازمان دارد
روابط عمومی در فرایندهای مدیریتی سازمان ها نقش مهم و کلیدی را ایفا می کند و این نقش می بایستی با توجه به تحولات سازمان تعالی و رشد پیدا کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، دکتر نجف پور قائم مقام مدیرعامل بانک قوامین در جمع شورای سیاست گذاری دوازدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی ضمن بیان مطلب فوق افزود: نقش روابط عمومی در ایجاد امید و نشاط در درون سازمان و مدیریت هوشمندانه رویدادها و شناخت مولفه های محیطی در جهت شفافیت اطلاع رسانی بسیار با اهمیت است که بایستی مود توجه قرار گیرد.

وی در ادامه سخنان خود به بهره گیری روابط عمومی ها از ظرفیت های حرفه یی در بخش های گوناگون اطلاع رسانی اشاره کرد و خاطرنشان نمود.

روابط عمومی با بهره گیری از ابزارهای نوین ارتباطی و با خلاقیت و نوآوری می بایستی در درون و برون سازمان با شناخت آسیب ها و نقاط ضعف ارتباطی، تمامی نقاط تماس مخاطبان را با مجموعه سازمان به شکل هدفمند فعال نماید و در این فرایند ارتباطی نقش آفرینی کند.

قائم مقام بانک قوامین در بخشی دیگری از سخنان خود افزود: با اشاره به این که روابط عمومی عملکرد معینی از مدیریت است که به ایجاد و حفظ ارتباط متقابل و هم چنین تفاهم، پذیرش و مقبولیت و همکاری بین سازمان ها و مجموعه مخاطبان که با آن سرو کار دارند تلاش می کند، تصریح کرد: اساس روابط عمومی عرضه صرفاً یک نقطه نظر خاصی نیست که از بالا دیکته شود بلکه تعدیل فکرها و نگرش ها در راستای سازگار کردن آن بخشی از رفتار فردی و سازمانی می باشد که اهمیت اجتماعی دارد و با منافع و خواست عموم هماهنگ است.

دکتر نجف پور به سند تحول بانک قوامین و پروژه های روابط عمومی در این سند اشاره کرد و یادآور شد: خوشبختانه در سند تحول بانک قوامین به پروژه های تعریف شده در بخش روابط عمومی اهمیت ویژه یی داده شده و امیدواریم که با تعریف و اجرای این پروژه ها تحول خوبی در بخش روابط عمومی بانک ایجاد شود.

بر پایه همین گزارش در پایان این نشست لوح تقدیر مدیریت ارتباط گستر از سوی شورای سیاست گذاری سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی به دکتر نجف پور اهداء شد.

 

منبع: بانک قوامین

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  وحشت اخلاقی جدید: رسانه‌های اجتماعی


  آیا روابط‌عمومی در بلاک چین مرده است؟ نگاهی به دیدگاه‌های مخالف


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی در حال برگزاری است


  قبل از شروع همکاری با کسی، در مورد سبک کار خود صحبت کنید


  هوش اپل: گام بزرگ اپل در هوش مصنوعی


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و تجلیل از پیشکسوت این عرصه، دکتر برات‌الله صمدی‌راد


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی با تکریم از شادروان دکتر سید وحید عقیلی و حضور خانواده ایشان برگزار شد


  کتاب "انقلاب هوش مصنوعی در روابط‌عمومی" رونمایی شد


  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر ‌شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد