درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 16:49   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24856صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 30 تیر 1395 - 10:13
روایت ۴۲سال پژوهش ارتباطی محسنیان راد به چاپ دوم رسید
کتاب «در حسرت فهم درست» شامل روایت ۴۲ سال پژوهش ارتباطی مهدی محسنیان راد در ایران، توسط انتشارات سیمای شرق به چاپ دوم رسید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، کتاب «در حسرت فهم درست» شامل روایت ۴۲ سال پژوهش ارتباطی مهدی محسنیان راد در ایران، به تازگی توسط انتشارات سیمای شرق به چاپ دوم رسیده است.

مهدی محسنیان راد متولد سال ۱۳۲۴، دارای مدرک کارشناسی روزنامه نگاری و رادیو و تلویزیون، کارشناسی ارشد تحقیق در ارتباط جمعی و دکترای جامعه شناسی است. محسنیان راد با درجه استاد تمامی (پروفسوری) ۱۵ کتاب علمی و دانشگاهی را در کارنامه دارد که یکی از آن ها «ارتباط شناسی» به چاپ چهاردهم رسیده است.

محسنیان راد در سال ۲۰۰۸ موفق به دریافت لوح تفدیر و نشان علمی از پروفسور ریچارد لانیگان رئیس انستیتوی بین المللی ارتباط شناسی از دانشگاه ایلنویز جنوبی آمریکا شد. کتاب «در حسرت فهم درست» بخشی از خاطرات پژوهشی محسنیان راد را در زمینه ارتباطات و رسانه ها طی ۴۲ سال گذشته در بر می گیرد.

از آن جا که پروفسور کاظم معتمدنژاد پدر علم ارتباطات ایران بر برخی از کتاب های پیشین محسنیان راد مقدمه نوشته است، برای این کتاب، به دلیل در قید حیات نبودن دکتر معتمدنژاد، متن سخنرانی او در هفتمین همایش روابط عمومی الکترونیک در ابتدای کتاب درج شده است.

این کتاب ۴ فصل دارد که به ترتیب عبارت اند از «تجربه ها»، «ارتباطات اجتماعی»، «زبان و ارتباط» و «مطبوعات، خبر و روزنامه نگاری».

اولین فصل کتاب با این جملات آغاز می شود: گویا ۱۸ آبان ۱۳۲۴ به دنیا آمدم؛ پشت جلد یک قرآن مانده از آن روزگار این را می گوید. اما شناسنامه، جوان تر نشان می دهد و ۲۵ آذر را ثبت کرده است...

در قسمتی از این کتاب می خوانیم:

«... در بازدید آن روز فکر کردیم اگر بتوان این ظرف عتیقه و گران بها را از ویترین بیرون آورد و مدتی با دقت بیشتر به آن نگریست، شاید بتوان به راز آن پی برد.

پس از انتشار نوآوران، سرانجام مقامات موزه با مساعدت زیاد، برنامه انتقال این ظرف را از داخل ویترین به یکی از اتاق های موزه تنظیم کردند.

آن روز صبح، در کنار چشمان نگران ما و یکی از مخترعان باسابقه ایران، دو تن از مسئولان موزه، ظرف مذکور را از ویترین بیرون آورده و در حالی که میان دستان خود با دقت نگه می داشتند، به اتاقی خلوت منتقل کردند. وقتی آن را میان دست هایمان گرفتیم، دچار این احساس بودیم که سه هزار سال پیش، این ظرف در دست های آدم هایی بوده که اکنون نه نشانی از آنها باقی است و نه اینکه پاسخی برای این سوال باقی مانده که این ظرف با چنین شکل و شمایل عجیبی برای چه مقصودی ساخته شده بوده است؟ پس از یک ساعت تفحص معلوم شد که انتهای ظرف، همان جا که دهانه آن آغاز می شود، از همان جنس دهانه، سطحی دوکی شکل به درون ظرف امتداد می یابد و تا چند میلی متری انتهای ظرف می رسد. در واقع اگر یک برش افقی بر دیواره ظرف بدهیم، این دوک در وسط، مشابه شکل ۵ دیده خواهد شد.

چاپ دوم این کتاب با ۶۷۲ صفحه، شمارگان هزار نسخه و قیمت ۲۸۰ هزار ریال منتشر شده است.

 

منبع: مهر

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد