درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 20 خرداد 1403 - 14:38   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است
  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی
  ۸ نشانه زبان بدن که نشان می‌دهد کسی همیشه نیاز به کنترل دارد
  آیا می‌توان بدون بک لینک زیاد در 10 رتبه برتر گوگل قرار گرفت؟
  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24436صفحه نخست » سه شنبه، 8 تیر 1395 - 10:12
بالا بردن سواد رسانه‌ای، برخورد حکیمانه با فضای مجازی است
ششمین نشست تخصصی سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی با حضور دکتر سید مرتضی موسویان؛ رئیس مرکز توسعه ی فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دکتر حسن خجسته؛ رئیس پژوهشکده ارتباطات پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات و برخی مدیران شبکه های رادیویی و تلویزیونی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مرتضی مفید نژاد؛ قائم مقام مرکز مطالعات راهبردی ژرفا در ششمین نشست تخصصی سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی گفت: در زمانی به سر می بریم که برخورد حکیمانه با شبکه های ماهواره ای و رسانه های مجازی به عنوان تنها راه منطقی و عقلانی استفاده از فرصت ها و مصونیت از تهدیدهای شبکه ها و رسانه های مجازی، در میان اندیشمندان کشور پذیرفته شده است و پژوهش های مرکز مطالعات راهبردی ژرفا حاکی از آن است که بالا بردن سواد رسانه ای جامعه، یکی از مهمترین مصادیق برخورد حکیمانه با شبکه های ماهواره ای و رسانه های مجازی است .
دکتر حسن خجسته؛ رئیس هیات علمی همایش سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی با اشاره به اینکه سواد رسانه ای در ایران موضوع جدیدی است تاکید کرد: بحث اخلاق حرفه ای، اخلاق رسانه ای و اخلاق استفاده از فناوری های نوین اطلاعاتی و ارتباطی از موضوعاتی است که لازم است در ایران به شکل بومی مورد مطالعه قرار گیرد تا بتوانیم سواد رسانه‌ای را به شکل یک علم و دانش بومی بازتولید کنیم .
دکتر سید مرتضی موسویان؛ رئیس همایش ملی سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی ضمن تایید سخنان حسن خجسته خاطرنشان کرد: افزایش سواد رسانه ای جامعه به تنهایی برای استفاده از فرصت های فضای مجازی و مقابله با تهدیدهای آن کفایت نمی کند و لازم است مسئولیت اجتماعی همه کاربران اینترنت و فضای مجازی افزایش یابد .
وی افزود: مسئولیت اجتماعی در فضای مجازی یعنی اینکه هر یک از تولیدکنندگان محتوا باید مسئولیت آنچه را تولید می کنند برعهده بگیرند و اگر بتوانیم با تعریف ساده ای از هنجارها این مسئولیت را در بین تک تک اعضای جامعه تسری دهیم، کار بزرگی انجام داده ایم .
وی پیوند سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: تنها راه سالم سازی فضای مجازی، واگذار کردن مسئولیت به تک تک اعضای جامعه ی ایرانی است زیرا تنها در این صورت است که نگاه افراد به تمامی مطالب و محتواهای این فضا انتقادی شده و یاد می‌گیرند چگونه یک مطلب را تحلیل کنند و  خوب را از بد تشخیص دهند، بالا بردن سواد رسانه ای در جامعه تنها  با  یک جریان سازی مستمر امکان پذیر است .
لازم به ذکر است همزمان با برگزاری همایش ملی سواد رسانه‌ای و مسئولیت اجتماعی در تهران، علاقه‌مندان جهت ارسال آثار و شرکت در این همایش می‌توانند به نشانی اینترنتی saramad.ir مراجعه نمایند .

 

منبع: روابط عمومی همایش ملی سواد رسانه‌ای و مسئولیت اجتماعی

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است


  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  متاورس مک دونالد در سنگاپور به نمایش درآمد


  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند


  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد