درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 10:09   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24436صفحه نخست » سه شنبه، 8 تیر 1395 - 10:48
بالا بردن سواد رسانه‌ای، برخورد حکیمانه با فضای مجازی است
ششمین نشست تخصصی سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی با حضور دکتر سید مرتضی موسویان؛ رئیس مرکز توسعه ی فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دکتر حسن خجسته؛ رئیس پژوهشکده ارتباطات پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات و برخی مدیران شبکه های رادیویی و تلویزیونی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مرتضی مفید نژاد؛ قائم مقام مرکز مطالعات راهبردی ژرفا در ششمین نشست تخصصی سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی گفت: در زمانی به سر می بریم که برخورد حکیمانه با شبکه های ماهواره ای و رسانه های مجازی به عنوان تنها راه منطقی و عقلانی استفاده از فرصت ها و مصونیت از تهدیدهای شبکه ها و رسانه های مجازی، در میان اندیشمندان کشور پذیرفته شده است و پژوهش های مرکز مطالعات راهبردی ژرفا حاکی از آن است که بالا بردن سواد رسانه ای جامعه، یکی از مهمترین مصادیق برخورد حکیمانه با شبکه های ماهواره ای و رسانه های مجازی است .
دکتر حسن خجسته؛ رئیس هیات علمی همایش سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی با اشاره به اینکه سواد رسانه ای در ایران موضوع جدیدی است تاکید کرد: بحث اخلاق حرفه ای، اخلاق رسانه ای و اخلاق استفاده از فناوری های نوین اطلاعاتی و ارتباطی از موضوعاتی است که لازم است در ایران به شکل بومی مورد مطالعه قرار گیرد تا بتوانیم سواد رسانه‌ای را به شکل یک علم و دانش بومی بازتولید کنیم .
دکتر سید مرتضی موسویان؛ رئیس همایش ملی سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی ضمن تایید سخنان حسن خجسته خاطرنشان کرد: افزایش سواد رسانه ای جامعه به تنهایی برای استفاده از فرصت های فضای مجازی و مقابله با تهدیدهای آن کفایت نمی کند و لازم است مسئولیت اجتماعی همه کاربران اینترنت و فضای مجازی افزایش یابد .
وی افزود: مسئولیت اجتماعی در فضای مجازی یعنی اینکه هر یک از تولیدکنندگان محتوا باید مسئولیت آنچه را تولید می کنند برعهده بگیرند و اگر بتوانیم با تعریف ساده ای از هنجارها این مسئولیت را در بین تک تک اعضای جامعه تسری دهیم، کار بزرگی انجام داده ایم .
وی پیوند سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: تنها راه سالم سازی فضای مجازی، واگذار کردن مسئولیت به تک تک اعضای جامعه ی ایرانی است زیرا تنها در این صورت است که نگاه افراد به تمامی مطالب و محتواهای این فضا انتقادی شده و یاد می‌گیرند چگونه یک مطلب را تحلیل کنند و  خوب را از بد تشخیص دهند، بالا بردن سواد رسانه ای در جامعه تنها  با  یک جریان سازی مستمر امکان پذیر است .
لازم به ذکر است همزمان با برگزاری همایش ملی سواد رسانه‌ای و مسئولیت اجتماعی در تهران، علاقه‌مندان جهت ارسال آثار و شرکت در این همایش می‌توانند به نشانی اینترنتی saramad.ir مراجعه نمایند .

 

منبع: روابط عمومی همایش ملی سواد رسانه‌ای و مسئولیت اجتماعی

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد