درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 01:59   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24436صفحه نخست » سه شنبه، 8 تیر 1395 - 10:48
بالا بردن سواد رسانه‌ای، برخورد حکیمانه با فضای مجازی است
ششمین نشست تخصصی سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی با حضور دکتر سید مرتضی موسویان؛ رئیس مرکز توسعه ی فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دکتر حسن خجسته؛ رئیس پژوهشکده ارتباطات پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات و برخی مدیران شبکه های رادیویی و تلویزیونی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مرتضی مفید نژاد؛ قائم مقام مرکز مطالعات راهبردی ژرفا در ششمین نشست تخصصی سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی گفت: در زمانی به سر می بریم که برخورد حکیمانه با شبکه های ماهواره ای و رسانه های مجازی به عنوان تنها راه منطقی و عقلانی استفاده از فرصت ها و مصونیت از تهدیدهای شبکه ها و رسانه های مجازی، در میان اندیشمندان کشور پذیرفته شده است و پژوهش های مرکز مطالعات راهبردی ژرفا حاکی از آن است که بالا بردن سواد رسانه ای جامعه، یکی از مهمترین مصادیق برخورد حکیمانه با شبکه های ماهواره ای و رسانه های مجازی است .
دکتر حسن خجسته؛ رئیس هیات علمی همایش سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی با اشاره به اینکه سواد رسانه ای در ایران موضوع جدیدی است تاکید کرد: بحث اخلاق حرفه ای، اخلاق رسانه ای و اخلاق استفاده از فناوری های نوین اطلاعاتی و ارتباطی از موضوعاتی است که لازم است در ایران به شکل بومی مورد مطالعه قرار گیرد تا بتوانیم سواد رسانه‌ای را به شکل یک علم و دانش بومی بازتولید کنیم .
دکتر سید مرتضی موسویان؛ رئیس همایش ملی سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی ضمن تایید سخنان حسن خجسته خاطرنشان کرد: افزایش سواد رسانه ای جامعه به تنهایی برای استفاده از فرصت های فضای مجازی و مقابله با تهدیدهای آن کفایت نمی کند و لازم است مسئولیت اجتماعی همه کاربران اینترنت و فضای مجازی افزایش یابد .
وی افزود: مسئولیت اجتماعی در فضای مجازی یعنی اینکه هر یک از تولیدکنندگان محتوا باید مسئولیت آنچه را تولید می کنند برعهده بگیرند و اگر بتوانیم با تعریف ساده ای از هنجارها این مسئولیت را در بین تک تک اعضای جامعه تسری دهیم، کار بزرگی انجام داده ایم .
وی پیوند سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: تنها راه سالم سازی فضای مجازی، واگذار کردن مسئولیت به تک تک اعضای جامعه ی ایرانی است زیرا تنها در این صورت است که نگاه افراد به تمامی مطالب و محتواهای این فضا انتقادی شده و یاد می‌گیرند چگونه یک مطلب را تحلیل کنند و  خوب را از بد تشخیص دهند، بالا بردن سواد رسانه ای در جامعه تنها  با  یک جریان سازی مستمر امکان پذیر است .
لازم به ذکر است همزمان با برگزاری همایش ملی سواد رسانه‌ای و مسئولیت اجتماعی در تهران، علاقه‌مندان جهت ارسال آثار و شرکت در این همایش می‌توانند به نشانی اینترنتی saramad.ir مراجعه نمایند .

 

منبع: روابط عمومی همایش ملی سواد رسانه‌ای و مسئولیت اجتماعی

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد