درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 00:09   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24424صفحه نخست » سه شنبه، 8 تیر 1395 - 09:06
سرمایه‏ گذاری سنگین آلمان در حوزه اینترنت اشیا
آلمان برنامه ‏ریزی گسترده‌ای برای استفاده از فناوری اینترنت اشیا به عمل آورده و در این زمینه آمریکا و دیگر کشورهای رقیب اروپایی را پشت سر گذارده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، آلمان برنامه ‏ریزی گسترده‌ای برای استفاده از فناوری اینترنت اشیا به عمل آورده و در این زمینه آمریکا و دیگر کشورهای رقیب اروپایی را پشت سر گذارده است. به نقل از بیزینس اینسایدر، بسیاری از شرکت‌ها و موسسات بزرگ آلمانی قصد دارند، از دستاوردهای دیجیتالی دنیای اینترنت اشیا به‌منظور ارتقای خدمات و تولیدات خود استفاده کنند. نتایج بررسی‏های BCG که از طریق مصاحبه با بیش از 300 مدیر ارشد در آلمان و آمریکا به دست آمده نشان می‏دهد که بسیاری از آنها برای استفاده از قابلیت‏های اینترنت اشیا در محصولات تولیدی خود در حال برنامه‌ریزی هستند و آلمانی‌ها در بسیاری از زمینه‌ها از آمریکایی‌ها پیشی گرفته‌اند.

 

در مجموع 17 درصد از شرکت‌ها و کارخانه‌های آلمانی و آمریکایی چندسالی است که از برخی قابلیت‏های اینترنت اشیا استفاده می‌کنند، اما 40 درصد از آلمانی‌ها قصد دارند این کار را ظرف یک تا دو سال آینده انجام دهند. این رقم در مورد آمریکایی‌ها تنها 24 درصد است. همچنین 14 درصد از کارخانه‌ها و شرکت‌های تجاری بزرگ آلمان هم‌اکنون از روبات‌های خودکار و باهوش و سیستم‌های کمکی هوشمند استفاده می‌کنند، اما 39 درصد ظرف یک تا دو سال آینده و 27 درصد ظرف دو تا پنج سال آینده کاربر این سیستم‌ها خواهند شد، اما این ارقام در آمریکا به ترتیب 8/ 20 و 24 درصد است. ازجمله حوزه‌هایی که آلمان در آنها بر آمریکا پیشی گرفته می‌توان به استفاده از خدمات واقعیت افزوده و مجازی برای آموزش، کاربرد اینترنت اشیا برای تولید محصولات دیجیتال و لوازم خانگی، نگهداری و پشتیبانی هوشمند، استفاده از روبات‌های خودیادگیر، راه‌اندازی فروشگاه‌های هوشمند با قابلیت کنترل خودکار محصولات، استفاده از رسانه‌های اجتماعی در حوزه کسب و کار و مدیریت آنی و سیار عملکرد اشاره کرد. هزاران شرکت و کارخانه بزرگ در جهان که اتومبیل، مواد شیمیایی، کالاهای بادوام و محصولات برقی تولید می‌کنند، در سه سال اخیر سرمایه‌گذاری سنگینی برای استفاده از اینترنت اشیا به عمل آورده‏اند. براساس بررسی‌های موسسه مشاوره TATA این امر به افزایش 8/ 25 درصدی درآمد شرکت‌های استفاده کننده از این فناوری طی سال‌های 2013 تا 2014 منجر شده است. پیش‌بینی می‌شود سرمایه‌گذاری در حوزه اینترنت اشیا از 29میلیارد دلار در سال 2015 به 70 میلیارد دلار در سال 2020 افزایش یابد.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – شماره 3800

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک


  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد