درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 11:22   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24424صفحه نخست » سه شنبه، 8 تیر 1395 - 09:42
سرمایه‏ گذاری سنگین آلمان در حوزه اینترنت اشیا
آلمان برنامه ‏ریزی گسترده‌ای برای استفاده از فناوری اینترنت اشیا به عمل آورده و در این زمینه آمریکا و دیگر کشورهای رقیب اروپایی را پشت سر گذارده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، آلمان برنامه ‏ریزی گسترده‌ای برای استفاده از فناوری اینترنت اشیا به عمل آورده و در این زمینه آمریکا و دیگر کشورهای رقیب اروپایی را پشت سر گذارده است. به نقل از بیزینس اینسایدر، بسیاری از شرکت‌ها و موسسات بزرگ آلمانی قصد دارند، از دستاوردهای دیجیتالی دنیای اینترنت اشیا به‌منظور ارتقای خدمات و تولیدات خود استفاده کنند. نتایج بررسی‏های BCG که از طریق مصاحبه با بیش از 300 مدیر ارشد در آلمان و آمریکا به دست آمده نشان می‏دهد که بسیاری از آنها برای استفاده از قابلیت‏های اینترنت اشیا در محصولات تولیدی خود در حال برنامه‌ریزی هستند و آلمانی‌ها در بسیاری از زمینه‌ها از آمریکایی‌ها پیشی گرفته‌اند.

 

در مجموع 17 درصد از شرکت‌ها و کارخانه‌های آلمانی و آمریکایی چندسالی است که از برخی قابلیت‏های اینترنت اشیا استفاده می‌کنند، اما 40 درصد از آلمانی‌ها قصد دارند این کار را ظرف یک تا دو سال آینده انجام دهند. این رقم در مورد آمریکایی‌ها تنها 24 درصد است. همچنین 14 درصد از کارخانه‌ها و شرکت‌های تجاری بزرگ آلمان هم‌اکنون از روبات‌های خودکار و باهوش و سیستم‌های کمکی هوشمند استفاده می‌کنند، اما 39 درصد ظرف یک تا دو سال آینده و 27 درصد ظرف دو تا پنج سال آینده کاربر این سیستم‌ها خواهند شد، اما این ارقام در آمریکا به ترتیب 8/ 20 و 24 درصد است. ازجمله حوزه‌هایی که آلمان در آنها بر آمریکا پیشی گرفته می‌توان به استفاده از خدمات واقعیت افزوده و مجازی برای آموزش، کاربرد اینترنت اشیا برای تولید محصولات دیجیتال و لوازم خانگی، نگهداری و پشتیبانی هوشمند، استفاده از روبات‌های خودیادگیر، راه‌اندازی فروشگاه‌های هوشمند با قابلیت کنترل خودکار محصولات، استفاده از رسانه‌های اجتماعی در حوزه کسب و کار و مدیریت آنی و سیار عملکرد اشاره کرد. هزاران شرکت و کارخانه بزرگ در جهان که اتومبیل، مواد شیمیایی، کالاهای بادوام و محصولات برقی تولید می‌کنند، در سه سال اخیر سرمایه‌گذاری سنگینی برای استفاده از اینترنت اشیا به عمل آورده‏اند. براساس بررسی‌های موسسه مشاوره TATA این امر به افزایش 8/ 25 درصدی درآمد شرکت‌های استفاده کننده از این فناوری طی سال‌های 2013 تا 2014 منجر شده است. پیش‌بینی می‌شود سرمایه‌گذاری در حوزه اینترنت اشیا از 29میلیارد دلار در سال 2015 به 70 میلیارد دلار در سال 2020 افزایش یابد.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – شماره 3800

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  رسانه سمی


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد