درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 01:44   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24364صفحه نخست » آموزش روابط عمومیسه شنبه، 8 تیر 1395 - 10:19
آموزش عکاسی: نمایشگاه فتو کینا - 62
در گذشته فقط عکاسی و سینما در فتو کینا مطرح بود. بعدها به مرور با وسایل جنبی مانند انواع کاغذهای عکاسی، انواع فلاش، دستگاه­های نورپردازی، انواع سه پایه­ ها، کامپیوتر و تکنولوژی دیجیتال و... حیطه خود را گسترش داد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در زبان آلمانی «کینو» به معنای سینماست، فتوکینا در دهه 1950 افتتاح شد. در آن از عکاسی، سینما و پیشرفت­ های تکنیکی مربوطه بحث می­ شد و غرفه­ هایی برای نشان دادن بعضی از لوازم و وسایل عکاسی و فیلمبرداری داشت، محل نمایشگاه محوطه بسیار کوچکی در کنار رود راین و کلیسای مشهور شهر کلن آلمان بود. به مرور زمان فضای سبز اطراف را که بسیار کوچک بود به آن افزودند و کار نمایشگاه هم بالا گرفت. به نحوی که آن نمایشگاه اولیه اکنون درواقع یکی از ورودی­های نمایشگاه فعلی است و وسعت آن به حدی است که با وسیله نقلیه در آن رفت و آمد می­کنند.


همان طور که گفته شد، در گذشته فقط عکاسی و سینما در فتو کینا مطرح بود. بعدها به مرور با وسایل جنبی مانند انواع کاغذهای عکاسی، انواع فلاش، دستگاه­های نورپردازی، انواع سه پایه­ ها، کامپیوتر و تکنولوژی دیجیتال و... حیطه خود را گسترش داد. سپس شرکت­هایی که کالاهای کوچک و تولید انبوه داشتند و حتی اشخاصی که وسایل عکاسی را به صورت دستی می­ ساختند کارهای خود را به نمایشگاه ارائه کردند. از اوایل دهه 1960 با ورود ژاپنی­ ها دوره جدیدی در کار فتو کینا آغاز شد.


ژاپنی­ ها با ارائه هزاران نوع دوربین در نمایشگاه شرکت کردند. در ابتدا از تولیدات ژاپن چندان استقبال نمی­شد، ولی اکنون وضعیت به صورتی است که ژاپن رکن اساسی فتو کینا به حساب می­ آید و حداقل از لحاظ مخارجی که در آنجا صرف می­کند مطرح ودر همه موارد برتری خود را نشان داده است، درحال­حاضر بهترین دوربین­ های عکاسی و فیلمبرداری جهان مثل نیکون، کانن، پنتاکس، مینولتا، مامیا، سونی و... ساخت این کشور است.

 
فتو کینا دارای تعداد زیادی سمینار جنبی است که به دو زبان انگلیسی و آلمانی بلافاصله بعد از هم اجرا می­شوند و بحث­ های داغی در آن سالن­ ها جریان دارد، بازدیدکنندگان از نمایشگاه فتو کینا به چند دسته تقسیم می­ شوند.

 

عده­ای عکاس یا روابط عمومی ارگان­هایی هستند که از نظر جغرافیایی به محل نزدیکند، دوم افرادی که از کشورهای خارج به فتو کینا می­ آیند که دارای دودیدگاه هستند، تعدادی به دلیل تجارت یا برای کسب نمایندگی محصولی خاص وارد می­شوند و گروه دوم تازه می­ خواهند کار را شروع کند. ولی نمی­دانند به چه صورت و برای یافتن سرنخی به بازدید از نمایشگاه مشغولند، در فتو کینا برخلاف نمایشگاه­های داخلی خودمان از وجود آدم­های سر به هوا و بیکار که در و دیوار را تماشا می­کنند و از غرفه ­ای بروشور می­گیرند و نرسیده به غرفه دیگر آن را پاره می­کنند و زیردست و پا می­ریزند خبری نیست، به هرحال بعید است که کسی بگوید پس از بازدید از فتو کینا عکاسی­ اش بهتر شده است؟
 
 
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد