درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 06:22   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24050صفحه نخست » آموزش روابط عمومیچهارشنبه، 26 خرداد 1395 - 09:25
آموزش عکاسی: عکاسی در مه -58
همانطوری که می‌دانید به ذرات معلق بخار آب در فضا مه اطلاق می‌شود. این ذرات نورهای قسمت آبی رنگ طیف را منعکس می‌کنند، درحالی که نسبت به نورهای قرمز، شفاف‌اند، به همین سبب نور سفید پس از عبور از مه بیشتر به رنگ زرد یا قرمز دیده می‌ش ود و هنگام تابیدن بر مه، آبی‌رنگ به نظر می‌آید.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- همانطوری که می‌دانید به ذرات معلق بخار آب در فضا مه اطلاق می‌شود. این ذرات نورهای قسمت آبی رنگ طیف را منعکس می‌کنند، درحالی که نسبت به نورهای قرمز، شفاف‌اند، به همین سبب نور سفید پس از عبور از مه بیشتر به رنگ زرد یا قرمز دیده می‌ش ود و هنگام تابیدن بر مه، آبی‌رنگ به نظر می‌آید.

 

به بیان ساده‌تر رنگ موضوعی که در مه قرار گیرد، به زرد و قرمز متمایل می‌شود، درحالی که رنگ خود مه، آبی بنفش به نظر می‌رسد و چون فیلم‌های عکاسی در مقایسه با چشم انسان، دربرابر رنگ آبی حساس‌ترند، رنگ آبی در تصاویری که در مه عکاسی می‌شوند مسلط می‌شود.


استفاده از فیلترهای زرد، نارنجی و قرمز برای پیشگیری از تسلط رنگ آبی بر زمینه عکس‌ها، توصیه می‌شود. از طرفی مه موجب می‌شود تصویر موضوع‌های نزدیک‌تر، تیره‌تر و تصویر موضوع‌های دورتر روشن‌تر ثبت شوند. زیرا مه باعث پخش شدن نور می‌شود و سایه‌ها را از بین می‌برد. درضمن باید در زمان نورسنجی میزان نور را از حدی که نورسنج دوربین به شما نشان می‌دهد یک درجه کمتر درنظر بگیرید.


یعنی می‌توانید یک درجه سرعت پلک دوربین را کاهش داده یا دیافراگم را یک‌درجه ببندید اگر از حالت‌های اتوماتیک دوربینتان مثل A و P و S استفاده می‌کنید، می‌بایستی درجه مثبت و منفی نوردهی دوربین را از حالت عادی یعنی درجه صفر به منفی‌یک تغییر دهید و بعد از عکاسی آن را به حالت عادی برگردانید.

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199



4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

تهیه و تنظیم: سیدمحمود دادمرزی
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد