درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 15:04   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23280صفحه نخست » یکشنبه، 26 اردیبهشت 1395 - 11:36
محورهای اصلی همایش سواد رسانه‌ای و مسئولیت اجتماعی اعلام شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در دومین جلسه هیات علمی همایش سواد رسانه‌ای و مسئولیت اجتماعی، محورهای اصلی همایش تعیین و زمینه‌های مطالعاتی مرتبط با فضای مجازی و رسانه‌های دیجیتال، بازی‌های رایانه‌ای و رسانه‌های جمعی به عنوان اولویت‌های مورد تاکید همایش سواد رسانه‌ای و مسئولیت اجتماعی به تصویب رسید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در دومین جلسه هیات علمی همایش سواد رسانه‌ای و مسئولیت اجتماعی، محورهای اصلی همایش تعیین و زمینه‌های مطالعاتی مرتبط با فضای مجازی و رسانه‌های دیجیتال، بازی‌های رایانه‌ای و رسانه‌های جمعی به عنوان اولویت‌های مورد تاکید همایش سواد رسانه‌ای و مسئولیت اجتماعی به تصویب رسید.

به گزارش شارا به نقل از به نقل از روابط عمومی جشنواره و همایش سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی، دومین جلسه هیات علمی همایش سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی با حضور حسن خجسته رئیس پژوهشکده ارتباطات پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، محمود نجاتی حسینی سرپرست گروه مطالعات فرهنگی پژوهشکده مطالعات فرهنگی اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مهدی فتوره چی مدیر گروه مطالعات رسانه و فرهنگ موسسه مطالعات جامعه شناسی دانشگاه تهران، حمیدرضا بابایی معاون آموزش و پژوهش پژوهشکده فرهنگ و هنر جهاد دانشگاهی، حمید رضا کمالی معاون راهبردی دانشکده خبر و سایر اعضای هیات علمی برگزار شد.

حسن خجسته رئیس هیات علمی همایش سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی در این نشست از تعیین دو بخش علمی پژوهشی برای ارائه نتایج مطالعات، تحقیقات و بررسی ها و بخش ترویجی کاربردی برای گزارش ایده ها، دستاوردها و تجارب مدیران و کارشناسان سازمان های فرهنگی و رسانه ای خبر داد و گفت: همایش سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی در روز فرهنگ عمومی در تهران برگزار خواهد شد و کلیه علاقه مندان می توانند تا ابتدای تیرماه چکیده مقالات و تا ابتدای شهریور ماه متن کامل مقالات را به دبیرخانه دائمی همایش ارسال کنند.

وی در خصوص محورهای اصلی همایش گفت: مطالعات شناختی در حوزه سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی، بررسی زمینه های آموزش، پژوهش و توانمندسازی سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی، مطالعه سیاستها و راهبردهای سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی، بررسی اقدامات کاربردی و توسعه محور در عرصه سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی و بررسی آثار و نتایج سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی محورهای اصلی فراخوان ارسال آثار همایش سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی هستند.

رئیس پژوهشکده ارتباطات پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات خاطرنشان ساخت: رسانه های دیجیتال، بازی های رایانه ای و رسانه های جمعی شامل مطبوعات، خبرگزاری ها، سینما، رادیو و شبکه های ملی و ماهواره ای تلویزیونی اولویت های مورد تاکید دبیرخانه همایش برای ارائه مقالات علمی پژوهشی و گزارش های ترویجی کاربردی هستند.

در ابتدای این نشست محمد صادق افراسیابی دبیر کل همایش سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی ضمن تشکر از زحمات سید تقی کمالی در تدوین اسناد و آیین نامه های مورد نیاز هیات علمی، از ایجاد پورتال سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی تا پایان اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: تا زمان رونمایی پورتال همایش علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص همایش می توانند به نشانی www.saramad.irمراجعه کنند.
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد