درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 18:10   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود
  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند
  پوستر دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی چه چیزی را نشان می‌دهد؟
  ملازاده سکاندار روابط عمومی بیمه دی شد
  ضرورت ارتقای جایگاه روابط عمومی در صنعت بیمه
  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد
  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی
  روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی، فرصتی برای بهره‌مندی از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
  پنج عنوان شغلی جدید در حوزه روابط‌عمومی تعریف شد
  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23023صفحه نخست » جهان روابط عمومیشنبه، 18 اردیبهشت 1395 - 03:57
استعداد، بزرگترین چالش صنعت روابط عمومی
در حالی که یافته ها نشان می دهد که چشم انداز رشد این صنعت در کل خوب است، اما سوالاتی در مورد توانایی این صنعت در انطباق با یک دورنمای به سرعت در حال تغییر، باقی می ماند و مهم ترین مسئله در میان این نگرانی ها، استعداد است.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بر اساس سخنرانی افتتاحیه Global Communications Report، هم سازمان و هم مدیران شرکت ها به شدت بر این باورند که توانایی جذب و حفظ استعداد واقعی، بزرگترین چالش پیش روی صنعت روابط عمومی جهانی می باشد.

به گزارش گروه ترجمه شارا، در حالی که یافته ها نشان می دهد که چشم انداز رشد این صنعت در کل خوب است، اما سوالاتی در مورد توانایی این صنعت در انطباق با یک دورنمای به سرعت در حال تغییر، باقی می ماند و مهم ترین مسئله در میان این نگرانی ها، استعداد است، که به عنوان بزرگترین چالش و دلیل عدم دستیابی آژانس ها و مدیران آن ها به اهداف آینده خود، مطرح می باشد.

پاسخ دهندگانی که جزء سرویس گیرندگان بودند اشاره نمودند که توانایی حفظ استعداد واقعی (3.99 در مقیاس یک به پنج) و توانایی جذب استعداد واقعی (3.81)، به عنوان بزرگترین چالش های آن ها مطرح می باشد. در میان پاسخ دهندگانی که جزء آژانس های سرویس دهنده بودند، این تعداد حتی بالاتر هم بود - رهبران آژانس ها نیز بر این باورند که توانایی حفظ استعدادهای برتر (4.18) و توانایی جذب استعدادهای برتر (4.15)، مهم ترین موانع آن ها در راه رشد و پیشرفت شان می باشد.

مشتریان، در مورد دسترسی به مدیریت بر پایه شایستگی (3.44)، بستن بودجه های شرکت (3.43)، عدم مهارت های مربوط (3.32) و کمبود تکنیک های ارزیابی قابل اندازه گیری (3.32)، نگاهی خوشبینانه تر داشتند.

به طور مشابه، نگرانی های رهبران آژانس ها در مورد استعداد به این ترتیب بود: فقدان مهارت های مربوطه (3.54)، بستن بودجه های شرکت (3.42)، دسترسی به مدیریت بر پایه شایستگی (3.41) و نیاز به اشکال بهتری از ارزیابی (3.32).

اما احتمال نگرانی آژانس ها در مورد توانایی این صنعت در جذب و حفظ استعدادهای "غیر سنتی"، بسیار بیشتر بود. بیش از نیمی از پاسخ دهندگان مرتبط با آژانس ها (55 درصد) با این عبارت که "صنعت روابط عمومی در بازار خود در زمینه استعدادیابی از خارج از این صنعت، کارش خوب است"،مخالف بودند، و 9 درصد از این افراد با این موضوع به شدت مخالف بودند.

علاوه بر این، هم مدیران داخلی (2.54) و هم رهبران آژانس ها (3.21)، در مورد رقابت از سایر رشته ها مانند بازاریابی و تبلیغات (2.54)، نگرانی نداشتند.

از نظر رهبران داخلی، مهم ترین منبع استعداد به ترتیب عبارتند از: دیگر گروه های درون سازمانی (3.53 در مقیاس یک به پنج)، و سپس آژانس های روابط عمومی (3.21) و رسانه های خبری (3.02). در این رابطه، آژانس ها احتمال خیلی زیادی دارد که برای جذب استعداد های جدید به مورد مصرف قرار دادن رقبای خود (یعنی به دنبال جذب استعداد از کارکنان سایر رقبا) بپردازند (3.69). اما آنها تمایل بیشتری نسبت به همتایان های نوع سرویس گیرنده خود دارند که به دنبال افراد جدید در بخش های غیر سنتی، از جمله بخش تحقیق و تجزیه و تحلیل (3.23) و تبلیغات و بازاریابی (2.79)، باشند.
 

این گزارش، بر اساس یک نظرسنجی گسترده و جامع در سراسر جهان از بیش از 1000 مدیر ارشد روابط عمومی، توسط مرکز روابط عمومی USC Annenberg با همکاری Holmes Report، انجام شده است، منتشر شد.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  مرجعیت رسانه‌ای


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  فرسودگی روابط‌عمومی


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد