درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 12:29   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23022صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیشنبه، 18 اردیبهشت 1395 - 08:34
پیامِ رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی به مناسبت روز ملی روابط عمومی در ایران
یکی از جنبه های نام‌گذاری روز ملی روابط عمومی، شناخت اهمیت روابط عمومی می باشد. یکی دیگر از جنبه های این نام‌گذاری، یادآوری مسئولیت های حرفه ای به متخصصان این حوزه است.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- به عنوان رئیس قدیمی ترین و مهم ترین انجمن روابط عمومی جهانی، با افتخار عنوان می نمایم که جمهوری اسلامی ایران در تقویم خود روزی را به نام "روز ملی روابط عمومی" نام‌گذاری نموده است.


یکی از جنبه های نام‌گذاری روز ملی روابط عمومی، شناخت اهمیت روابط عمومی می باشد. یکی دیگر از جنبه های این نام‌گذاری، یادآوری مسئولیت های حرفه ای به متخصصان این حوزه است.


روابط عمومی نقش مهمی در تمامی جنبه های روابط فردی، بین فردی، اجتماعی و سازمانی ایفا می کند. روابط عمومیِ امروز، به عنوان یک حرفه (شغل) با ارزش و مؤثر، از شهرت برخوردار است. روابط عمومی، از جایگاهی محوری در جوامع مبتنی بر گفتگو، بردباری و ارزش های دموکراتیک، برخوردار می باشد.


این شهرت با یک زیربنای اخلاقی تقویت شده است. روابط عمومی اخلاقی، اساسِ مسئولیت اجتماعی است که شهرت و اعتبار یک سازمان را می سازد.


منشور اخلاقی انجمن بین المللی روابط عمومی که در سال 1961 پایه گذاری شد، استاندارد جهانیِ اخلاقِ روابط عمومی است. این منشور همچنین بر رفتار حرفه ای و اخلاقی توسط اعضای انجمن بین المللی روابط عمومی تاکید دارد.


چیز دیگری که روز ملی روابط عمومی در ایران یادآوری می کند، آن است که این روز فرصت مناسبی برای بازتاب جایگاه اجتماعی و تجاری امروزیِ این حرفه می باشد.


به علاوه، این روز را می توان به عنوان زمانی برای به اشتراک گذاری اصول و استراتژی های عملی روابط عمومی بین متخصصان این حرفه دانست.


انجمن بین المللی روابط عمومی با کمال مسرت از مناسبت روز ملی روابط عمومی به منظور گسترش بازشناسی تمامی کارگزاران و متخصصان روابط عمومی مسئول در ایران استفاده می نماید، و من برای تک تک شما آرزو دارم که در این روز خاص بهترین باشید.
 

Bart de Vries

رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی در سال 2016-2017

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد