درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 22:37   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22623صفحه نخست » سه شنبه، 31 فروردین 1395 - 10:27
آیا می‌دانستید؟
بازاریابی نوین در استارتاپ‌ ها
آیا می‌دانستید استارتاپ‌ها در بازه زمانی کوتاهی انتظار رشد و گسترش بسیار زیادی دارند؟ هدف تعدادی از استارتاپ‌ها رسیدن از صفر به میلیون‌ها کاربر در چند سال کوتاه و با سرعت زیاد است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، آیا می‌دانستید استارتاپ‌ها در بازه زمانی کوتاهی انتظار رشد و گسترش بسیار زیادی دارند؟ هدف تعدادی از استارتاپ‌ها رسیدن از صفر به میلیون‌ها کاربر در چند سال کوتاه و با سرعت زیاد است. برای شروع از آغاز و در عمل حالت صفر، استارتاپ‌ها نیاز به رشد خیلی سریع و در مدت‌زمان اندکی دارند، چرا که آنها برخلاف بسیاری از کسب‌وکارها و شرکت‌های جاافتاده از پایگاه مشتریان مشخص و قابل قبولی برخوردار نیستند تا به‌نوعی حامی رشد سریع و کوتاه‌مدت و پرقدرت آنها باشند.

از آنجا ‌که گاهی این استارتاپ‌ها در بین مشتریان از پایگاه معتبر و قابل قبولی برخوردار نیستند، بنابراین قادر به استفاده از روش‌های نوین و ابداعی برای باز کردن راه خود در بازار و در بین مشتریان بازار هدف خودشان هستند. آنها توانایی شکستن و زیر پا گذاشتن قوانین تثبیت‌شده بازار، خلاقانه فکر کردن و آزمودن روش‌های نو و ابداعی را دارند که در عمل ممکن است نتیجه قابل قبولی برای آنها داشته یا اینکه ممکن است هیچ نتیجه مثبتی هم برای‌شان نداشته باشد. شرکت‌های جاافتاده و قدیمی‌‌تر پیش‌ازاین در ذهن مشتریان دارای جایگاهی شده‌اند و قادر به اتخاذ چنین رویکردی نیستند، چراکه نمی‌توانند کلیشه‌های ذهنی قدیمی مشتریان خودشان را تغییر دهند.

 

منبع: فرصت امروز

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد