درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 13:59   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21966صفحه نخست » مدیریت روابط عمومییکشنبه، 16 اسفند 1394 - 10:52
مسئولیت پذیری
سازمان ها به استانداردهای مسئولیت اجتماعی نیاز دارند که از طریق مدیریت راهبردی به فعالیت های داخلی تبدیل می شوند. مدیریت امور مانند تلاشی که در راستای ایجاد طرح های تجاری مبتنی بر تغییرات افکار عمومی در محیط صورت می گیرد می تواند مفهوم یا نمود تغییرات استانداردهای مشهود اخلاقی را مشاهده کند
  

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در یک سیستم تمامی اجزاء برای دستیابی به اهداف و منافع مورد نظر تلاش می کنند فشار از یک بخش از سیستم با پاسخ مکمل بخش های دیگر همراه است این دیدگاه کاربرد شرکت ها از تاثیر گذاری را اصلاح می کند اما با توجه به محدودیت های اعمال شده به واسطه پویایی فعالیت ها بین گروه های رقیب و اجزاء خنثی کننده نیروهای یکدیگر در سیستم جوانب احتیاط باید رعایت شود.


با توجه به تنوع بازیگران در حوزه افکار عمومی این فرض که مدیریت امور تنها باید به گروه های سیاسی عصبانی یا گزارشگران پژوهشگران بپردازد نادرست است. ضروری است که شرکت ها به هنگام قرارگرفتن در حوزه افکار عمومی که حاوی گروه های سیاسی به همراه حقوقدانان سایر شرکت ها و اتحادیه های تجاری است به همه آنها بپردازند.


سازمان ها به استانداردهای مسئولیت اجتماعی نیاز دارند که از طریق مدیریت راهبردی به فعالیت های داخلی تبدیل می شوند. مدیریت امور مانند تلاشی که در راستای ایجاد طرح های تجاری مبتنی بر تغییرات افکار عمومی در محیط صورت می گیرد می تواند مفهوم یا نمود تغییرات استانداردهای مشهود اخلاقی را مشاهده کند و دریابد که تلاش های منطقی و بی نقص مدیریت راهبردی برای استقرار اینگونه استانداردهای اخلاقی در فعالیت های روزمره متمرکز شده است.


این شیوه با الگوی سنتی که بر اساس آن نمی توان رضایت همگان را فراهم آورد در تضاد است اینگونه تصور می شود که مسئولیت شرکت ها باید بر سیاست تاثیر بگذارد اما نمی تواند جهل را توجیه کند عاملی که می تواند به سازمان های معتبر آسیب رساند.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد