درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 13:36   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
  روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
  این روابط را عمومی می‌کند
  ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه
  بیانیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  فرسودگی روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21630صفحه نخست » دوشنبه، 26 بهمن 1394 - 06:28
نمایشگاه میلان برای ایجاد فرصت کسب‌وکاری جدید چه می‌کند؟
خانم جوستینا لیگُوبی (Giustina Li gobbi)، از مدیران نمایشگاه میلان، میزان آمادگی شرکت‌ها برای حضور در این نمایشگاه را بر اهداف شرکت نمایشگاهی میلان تاثیرگذار می‌داند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، خانم جوستینا لیگُوبی (Giustina Li gobbi)، از مدیران نمایشگاه میلان، میزان آمادگی شرکت‌ها برای حضور در این نمایشگاه را بر اهداف شرکت نمایشگاهی میلان تاثیرگذار می‌داند. وی چنین عنوان می‌کند: «ما با برگزاری یک نمایشگاه، در پی این نیستیم که فضایی را به شرکت‌ها اجاره دهیم و از این طریق فقط برای خودمان درآمدزایی ایجاد کنیم. بلکه هدف اصلی ما از برپایی این مراسم‌ها، تسهیل برقراری ارتباط میان فروشنده و خریدار است، در واقع می‌خواهیم فضایی را ایجاد کنیم تا در بالا بردن فروش و درآمد شرکت‌کنندگان تاثیر مستقیم داشته باشیم.»  اما برای دستیابی به این هدف، آشنایی با بازار و آمادگی برای حضور و بهره‌گیری از فرصت ایجاد شده، ضروری‌تر از هر زمان دیگری است.

به این منظور شرکت نمایشگاهی میلان در کنار برگزاری نمایشگاه ها، با کمک وزارت توسعه کسب‌و‌کار ایتالیا، به ارائه خدمات مشاوره برای شرکت‌ها اقدام می‌کند. خانم لیگُوبی چنین توضیح می‌دهد: «ما از یکسو مشاوران و متخصصان خبره و آشنا به بازارهای مختلف را به کشورهای مختلف می‌فرستیم تا با شرکت‌های فعال در سایر کشورها ملاقات کنندبرای مثال به آنها توضیح می‌دهیم کدام محصولات در بازار ایتالیا درخواست بالایی دارند یا روند فروش در بازارهای مختلف چیست. از سوی دیگر به شناسایی مشتریان مناسب و بالقوه نیز می‌پردازیم و به آنها درباره محصولاتی که در نمایشگاه معرفی و ارائه خواهند شد، اطلاعات می‌دهیم. به این ترتیب سعی در تسهیل و تسریع هر چه بیشتر برقراری رابطه میان مشتری و خریدار می‌کنیم.»چنانچه ذکر شد، ثبت‌نام و جمع‌آوری اطلاعات از بازدیدکنندگان برای بسیاری از نمایشگاه‌ها حائز اهمیت ویژه‌ای است. خانم لی گوبی نحوه استفاده از اطلاعات گردآوری شده از بازدیدکنندگان نمایشگاه میلان را این‌گونه توصیف می‌کند: «در جمع‌آوری اطلاعات از بازدیدکنندگان لازم است به نکات مختلفی توجه کنیم، اینکه از چه بخشی هستند، علت بازدیدشان از نمایشگاه چه بوده، سابقه بازدید از نمایشگاه‌ را دارند یا خیر و موارد بسیار دیگری. پس از آن، از این آمارها برای تحلیل بازار استفاده می‌کنیم. تجربه‌مان نشان می‌دهد، بررسی این داده‌ها می‌تواند شناخت بسیار خوبی از شرایط و روند بازار مورد نظر به دست دهد. طبیعی است که نتیجه این تحلیل‌ها را در اختیار شرکت‌ها قرار می‌دهیم تا بتوانند برای تصمیمات بعدی خود از آنها استفاده کنند. ما حتی تا ماه‌ها پس از نمایشگاه نیز ارتباط‌مان را با شرکت‌کنندگان حفظ می‌کنیم تا مطلع شویم، آیا در نتیجه ملاقات انجام شده در نمایشگاه، بازدیدکنندگان اقدام به خرید کرده‌اند یا خیر

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – شماره 3703

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  قدرت گوش دادن فعال


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد