درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 00:49   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21543صفحه نخست » چهارشنبه، 21 بهمن 1394 - 10:35
جلوگیری از خدمات اینترنت رایگان فیس‌بوک در هند
رگولاتوری هند دسترسی به خدمات موسوم به Free Basics را ناممکن کرده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، رگولاتوری هند دسترسی به خدمات موسوم به Free Basics را ناممکن کرده است.  خدمات یاد شده به مردم این کشور امکان می‌داد از طریق تلفن همراه به اینترنت رایگان ولی محدود دسترسی داشته باشند. استدلال رگولاتوری هند این است که تجربه کاربران تازه کار اینترنت نباید از طریق استفاده از چنین خدماتی شکل بگیرد. کارشناسان می‌گویند فیس‌بوک با ارائه چنین خدماتی در واقع در حال تبلیغ برای سرویس‌های وابسته به خود است و در آینده از این طریق فرصت‌های درآمدی بی نظیری خلق خواهد کرد.

رگولاتوری مخابراتی هند معتقد است ارائه چنین خدماتی در دراز مدت خطرناک خواهد بود زیرا آگاهی و چشم انداز این کاربران تنها از طریق اطلاعاتی شکل می‌گیرد که از طریق این خدمات در دسترس‌شان قرار گرفته است. البته این رگولاتوری افزوده است: ارائه خدمات اینترنت رایگان محدود برای دسترسی به کل اینترنت محدود نخواهد شد. زاکربرگ مدیرعامل فیس‌بوک می‌گوید این تصمیم او را ناامید کرده اما وی کماکان متعهد به تلاش برای رفع موانع برای برقراری ارتباطات در هند و دیگر نقاط جهان است. ارائه خدمات Free Basics فیس‌بوک در هند حتی به برخی اعتراضات اجتماعی و دانشجویی هم در این کشور منجر شده بود. خدمات یاد شده در اصل دسترسی رایگان به فیس‌بوک و چند سایت دیگر اینترنتی را ممکن می‌کند و در تناقض با اصل بی‌طرفی اینترنت است که طبق آن کاربران باید بتوانند به همه خدمات اینترنتی به‌طور یکسان و بدون تبعیض و تفاوت دسترسی یابند.هند با جمعیت 2/ 1 میلیارد نفری بازاری مهم برای شرکت‌های فناوری آمریکا مانند فیس‌بوک است. بعد از آمریکا، هند با 130 میلیون کاربر عضو فیس‌بوک دومین بازار گسترده شبکه اجتماعی مذکور است.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – شماره 3700

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد