درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 15:20   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2091صفحه نخست » پنجشنبه، 23 آذر 1391 - 22:18
از این تریبون با دنیا صحبت کنید!
محمد دشتی - فرصت هایی که کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی فراهم کرده است!
  

شارا- دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی در روزهای 18 و 19 آذرماه در تهران برگزار شد. حضور بیش از 100 نفر از میهمانان خارجی این کنفرانس از حدود سی کشور از میان کشورهای مسلمان، همسایه ، منطقه ای و دیگر کشورها، و حضور صمیمانه بیش از 1000 نفر از کارگزاران تلاشگر روابط عمومی کشور، نشانگر بعد بین المللی و اهمیت جنبه ملی این کنگره است. *
علیرغم کم توجهی به نقش و جایگاه تاثیر گذار حوزه روابط عمومی و ارتباطات از سوی سازمانه، نهادها و تشکیلات دولتی و خصوصی، این اتفاق جهانی نقطه اتصال و وحدتی را برای تاکید بر این تاثیرگذاری و اهمیت نقش ارتباطات در دنیای کنونی و بخصوص بین کارگزاران مسلمان روابط عمومی در جهان اسلام پدید آورد. ارسال پیام از سوی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران، جناب آقای دکتر احمدی نژاد به این کنگره و همچنین حضور مشاور عالی امور بین الملل مقام معظم رهبری،جناب آقای دکتر علی اکبر ولایتی و تاکید بر اثرگذاری و اهمیت شایان توجه چنین کنگره هایی از یک سو نشان از نیاز به توسعه این اقدامات وحدت آفرین دارد و از سویی دیگر نشانگر ارزش و جایگاه کارگزاران حوزه روابط عمومی و ارتباطات در صحنه تحولات جهانی و توسعه و گسترش نقش کشور جمهوری اسلامی ایران در ایفای نقش در تحولات جهانی و بخصوص کشورهای اسلامی است.
بر اهل نظر و کسانی که در این زمینه تلاش می کنند و نسبنتبه مشکلات آن آگاهی دارند، پوشیده نیست که برگزاری کنگره ای دراین سطح و با رعایت تمام استانداردهای مورد انتظار از سوی سرکت کننندگان و حامیان چه کار سخت و طاقت فرسایی است. اما در عین حال در همیشه تاریخ کارهای بزرگ و تاثیر گذار نیازمند همت عالی و تحمل سختی ها و مشقت ها بوده است.
حضور صمیمانه و پر شور اندیشمندان، اساتید حوزه و دانشگاه و صاحب نظران ارتباطات و روابط عمومی در این کنگره نشان از امید واری این بزرگان و اعتماد آنان به شاگردان دیروز و امروز خود دارد تا علم و هنر روابط عمومی بتواند آینده ای بهتر و موثر تر را فراروی فعالیت های اثر بخش خود ببیند.
اشارات مشاور عالی امور بین‌الملل مقام معظم رهبری در دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی، آنجا که گفتند: "رسالت اصلی روابط عمومی‏‌های جهان اسلام مقابله با هجمه‏‌های فرهنگی غرب با تبلیغ اسلام است و در این راه نباید هراسی داشته باشند"، نشان از اهمیت و جایگاه روابط عمومی ها و ضرورت برگزاری چنین هم نشینی هایی بین کارگزاران مسلمان روابط عمومی در جهان اسلام دارد.
اما موضوع مهم این است که فراهم آوردن چنین تریبونی و گرد هم آوردن صاحب نظران و علاقه مندان و کارگزاران این حوزه از سر تاسر دنیا و یا حتی کشورهای اسلامی و همسایه، هزینه هایی دارد که یک موسسه غیر دولتی مانند موسسه کارگزار روابط عمومی با پیشینه فعالیتهای علمی، پژوهشی و حرفه ای در زمینه روابط عمومی و ارتباطات،‌ به تنهایی توان و امکان پرداخت آنها را ندارد.
این نوشته در واقع پیامی برای وجدان های بیدار، گوشهای شنوا و چشم های بینایی است که الحمدالله در برگزاری این کنگره، حمایت های نسبتا خوبی از این حرکت کرده اند، اما انتظار خدمتگذاران دست اندرکار در این موسسه و در دبیرخانه دائمی این کنگره این است که برای تحقق اهداف بلند و والایی که در پیام ریاست محترم جمهوری، بیانات مشاور عالی امور بین‌الملل مقام معظم رهبری، سخنان اندیشمندان عالی مقام حاضر در کنگره ونظرات شرکت کنندگان در کنگره بدان اشاره شده است،‌دست به دست هم بدهیم و با پشتیبانی عملی و علمی از این کنگره که انشالله در سالهای آینده هم به لطف خداوند متعال در دیگر کشورهای اسلامی ادامه خواهدیافت، این سخنان هدایتگر را در دستور کار خودمان قرار دهیم. در مدت دو دوره ای که این کنگره در مالزی و ایران برگزار شده است، کشور جمهوری اسلامی ایران میداندار شکل گیری و تداوم فعالیت های موثر این کنگره بوده است و با ارزیابی هیات موسسات کنگره از این دو دوره ، بخصوص دوره دوم، مقردائمی استقرار دبیرخانه کنگره در ایران تعیین و به تصویب اعضا رسیده است.
لذا دبیرخانه کنگره ضمن تشکر از همراهی، همدلی و همکاری همه مسئولان، مدیران، کارشناسان و عزیزانی که یا کمک های مادی و معنوی خود باعث روشنی چراغ آگاهی بخشی و ایجاد ارتباط بیشتر بین کارگزاران مسلمان روابط عمومی شده اند، برای همراهی و همکاری در کنگره های بعدی صمیمانه دعوت کرده و از ارائه ایده ها،‌راهنمائیها و نظرات ارزشمندشان استقبال می کند.

· لازم به توضیح است که به علت محدود یت فضای برگزاری کنگره و تاکید بر ارائه سرویس های مورد نیاز در مدت برگزاری این رویداد حرفه ای ، متاسفانه از امکان ثبت نام و پذیرش حدود 300 نفر از دواطلبان محترم شرکت در کنگره محروم شدیم که مجدا از محضر این عزیزان برای عدم امکان رفع این مشکل و پذیرش آن دوستان عذرخواهی می کنیم.
 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد