درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 13:52   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20884صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیشنبه، 26 دی 1394 - 09:44
هفت گرایش بازاریابی دیجیتال برای سال 2016
نوشته ی متی گاوریل - بازاریابی آنلاین به سرعت تکامل می یابد و هر سال سخت افزار، نرم افزار و تنظیمات کاربری جدیدی را به ارمغان می آورد. به منظور ایجاد یک استراتژی بازاریابی موفق آنلاین، شرکت ها مستلزم به روز ماندن در خصوص آخرین گرایشات می باشند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بازاریابی آنلاین به سرعت تکامل می یابد و هر سال سخت افزار، نرم افزار و تنظیمات کاربری جدیدی را به ارمغان می آورد. به منظور ایجاد یک استراتژی بازاریابی موفق آنلاین، شرکت ها مستلزم به روز ماندن در خصوص آخرین گرایشات می باشند.


نظر به اینکه سال 2015 رو به پایان است، حایز اهمیت است که شرکت شما آماده بهره مندی از مزایای هفت گرایشی است که در تدارک رساندن بازاریابی آنلاین به سطحی دیگر در سال2016 است.


1. تبلیغات ویدئویی بیشتر.
تبلیغات ویدئویی جدید نیستند، اما در سال 2016 به مراتب پرنفوذتر خواهند بود. فیسبوک و بینگ شروع به ارائه ی گزینه های ویدئویی به تبلیغ کنندگان می نمایند. از همه مهمتر، در حال حاضر گوگل محتوای ویدئویی را در الگوریتم موتور جستجوی خود گنجانده است. این گامی مهم برای تبلیغات ویدئویی آنلاین است، چرا که نشان می دهد کاربران در نهایت وجود این تبلیغات را پذیرفته و شرکت ها در حال کشف تاثیر آنها می باشند.


2. ظهور برنامه های کاربردی.
زمانی که گوگل در ماه آوریل الگوریتم خود را برای تبدیل وب سایت های بهینه شده برای تلفن همراه تغییر داد، استفاده از اطلاعات برنامه های کاربردی شاخص را به عنوان فاکتور رتبه بندی جستجو آغاز نمود. از آن زمان شاخص سازی برنامه های کابردی- که محتوای برنامه های کاربردی را در نتایج جستجو تلفن همراه گوگل ارائه می کند – راه اندازی شده است. صاحبان شرکت رفته رفته متوجه آن شده، خصوصا به دلیل آنکه برنامه های کاربردی بیشتر پاسخگوی کاربران مجزا بوده و راحت تر می باشد. در حالی که وب سایت های تلفن همراه فعلاً وجود دارند، سال 2016 نقطه عطفی در اتخاذ برنامه های کاربردی توسط صاحبان کسب و کار خواهد بود.


3. برتری دائمی تلفن همراه به روی رایانه های شخصی.
در سال 2016 استفاده از تلفن همراه کاملاً استفاده از رایانه های شخصی را تحت الشعاع قرار می دهد. استفاده از تلفن همراه در سال 2015 افزایش یافت، بعضا از تصمیم گوگل مبنی بر گنجاندن سایت های بهینه سازی شده ی تلفن همراه در رتبه بندی موتور جستجو خود سپاسگذاریم. در حالی که ترافیک رایانه های شخصی به طور کامل ناپدید نخواهد شد، گوگل به وضوح پیش بینی می کند که ترافیک تلفن همراه برجسته تر خواهد بود. این مسئله هم اکنون در حال وقوع است: در سال جاری، بیشتر مردم در 10 کشور مختلف از جستجوی تلفن همراه بجای جستجوی وب سایت استفاده نمودند.


4. استراتژی های جدید بهینه سازی.
در گذشته، بسیاری از استراتژی های بازاریابی آنلاین به بهینه سازی موتور جستجو (SEO) و تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) متکی بود. در حال حاضر، دستیاران دیجیتال همچون سیری و کورتانا می توانند برای پاسخگویی به سوالات مصرف کنندگان بهینه سازی گردند. در سال 2016، صاحبان شرکت ها بیش از پیش به اطمینان از این مسئله که جزئیات شرکت آنها به راحتی از طریق دستیار مجازی قابل دسترسی ست تا لیست نمودن صرف اطلاعات بر روی وب لیست توجه دارند.


5. پیدایش واقعیت مجازی.
ده ها مورد از دستگاه های واقعیت مجازی قرار است در چند سال آینده شروع به کار نمایند. برخی از دستگاه ها برای برنامه های کاربردی خاص همچون بازی های ویدئویی ساخته شده اند، در حالی که سایر آنها برای کاربردهای عمومی تر همچون آکیولوس ریفت طراحی شده اند، پیش بینی می شود هدفون نمایشگر سربند واقعیت مجازی در سه ماهه نخست سال2016 به بازار عرضه گردد. محبوبیت آکیولوس ریفت و سایر دستگاه های واقعیت مجازی در فرم کاملا جدیدی از تبلیغات آنلاین ارائه می گردد که پایگاه های رسانه های اجتماعی مشهور، کانال های ویدیویی و حتی پیام های مستقیم را بهم متصل می نماید.


6. پذیرش فناوری های پوشیدنی.
فناوری های پوشیدنی به شتاب گرفتن در سال 2016 ادامه خواهند داد. ساعت مچی اپل، اولین نسل از ساعت های هوشمند، در سال جاری وارد بازار شده و با ساعت های هوشمندی که طبق برنامه ریزی در سال 2016 به بازار عرضه می گردند به رقابت می پردازد. در سطح بین الملل، انتظار می رود میزان جذب مصرف کننده فناوری های دیجیتال بین سال های 2015 و 2019 رشد 35 درصدی داشته باشد ، که می تواند تاثیر زیادی بر روی استراتژی های بازاریابی داشته باشد. از آنجا که صفحه نمایش دستگاه ها بسیار کوچک هستند محتوای وب سایت و برنامه های کاربردی باید کوتاه تر باشند، فرمت "لیست وار" بیش از فرمت مقاله های سنتی مورد توجه است. علاوه بر این فناوری های پوشیدنی نیازمند آن است که بازاریابان آنلاین در مورد چگونگی ارائه ی بهتر اطلاعات "موثر" تفکر کرده، و همچنین محتوایی را ارائه کنند که به راحتی از طریق فرامین صوتی قابل جستجو ست.


7. افزایش سرمایه گذاری های تبلیغاتی.
در طول چند سال گذشته بازاریابی آنلاین رقابتی تر گشته است، و گرایشی محسوب می شود که در سال 2016 تداوم می یابد. انتظار می رود شرکت ها نسبت به سال 2015 در تمام زمینه های بازاریابی دیجیتال10 میلیارد دلار بیشتر سرمایه گذاری نمایند.


این موارد تنها گرایشاتی نخواهند بود در سال 2016 با آن ها روبرو می شویم، اما گرایشات فوق مترصد داشتن بیشترین تأثیر هستند. مطابق ضرب المثل قدیمی، "سحرخیز باش تا کامروا شوی." شرکت باید در مورد اینکه در حال حاضر چگونه می تواند گرایشات فوق را در استراتژی های بازاریابی خود بگنجاند، در مقابل میانه ی سال 2016 بیاندیشد.
 

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

برگردان: گروه ترجمه شارا

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد