درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 6 خرداد 1403 - 07:37   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

مایکروسافت Copilot+ را معرفی می‌کند

  مایکروسافت Copilot+ را معرفی می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

اعتماد به هوش مصنوعی

  اعتماد به هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب سه

رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند

  رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  همگرایی روابط‌عمومی و روزنامه‌نگاری: بینش‌هایی از اشتباهات ارتباطی اخیر صنایع تولیوم
  اطلاع‌رسانی در بحران: چالش‌ها و راهکارها
  مدیر عامل گوگل، تیم رهبری خود را برای عصر هوش مصنوعی تکان داد
  این هوش مصنوعی می‌تواند مصاحبه شغلی انجام دهد
  هوش مصنوعی و نگرانی‌های مربوط به آگاهی، دسترسی به داده‌ها و ایمنی
  خلاصه‌ای از یادداشت" سایمون کوپر "در فایننشال‌تایمز با عنوان: کسانی که مهارت خواندن ندارند، مهارت اندیشیدن هم ندارند
  آیا مطبوعات آزاد هند پس از یک دهه نخست‌وزیری مودی چندان آزاد نیست؟
  انجمن متخصصان روابط‌عمومی، وبینارهای آنلاین برگزار می‌کند!
  رقیب گوگل Gemini 1.5 Pro را در تست‌های مختلف شکست می‌دهد
  اصول کلیدی رهبری خدمتگزار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20786صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیدوشنبه، 21 دی 1394 - 08:24
به کجا چنین شتابان؟
سعید معادی - نه تنها شعار ساختن و سازندگی، اندیشه گفتگوی تمدن ها و مردم سالاری دینی، نگاه مهربانی و مهر ورزی و کلید تدبیر و امید نسخه شفا بخش روابط عمومی محسوب نشده اند بلکه بواسطه تصمیمات ضد و نقیض، عدم اجرای قوانین و یا تاخیر و ناقص اجراء نمودن آن توام با عدم حمایت های لازم، از کلید تدبیر و امید به جای گشودن و باز کردن، به قفل کردن و بستن در های امید بر روی یکی از مولفه های جامعه مدنی نمودند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در دنیای پر شتاب و پر هیاهو که توقف و درنگ معنا و مفهوم متعارف خود را از دست داده است بی تردید هم سوئی و همراهی با همه تغییرات و تحولات ریز و درشت نظام سیستمی، می تواند یک راهکار عقلائی در این عرصه مهم تلقی گردد.

 

اندیشه و تفکر همراهی و هم سوئی با این جریان سیال و پرشتاب، مستلزم بهره گیری بهتر و بیشتر از ظرفیت های موجود و در پیش رو با استفاده از ایده ها، نرم افزار ها، مهارت ها و سخت افزار های نوآورانه و خلاقانه است که امکان تجهیز و تکمیل شدن به آن، توام با ایجاد یک چرخه مناسب و منطقی بین این مولفه ها می تواند بنا بر گفته آمیتا اتزیونی قابلیت دسترسی را که توانائی برقراری ارتباط با دیگران نه توانائی ارسال یک پیام به دیگران است برای تحقق مفهوم علمی و عملی رشد و توسعه فراهم سازد، مفهومی که همگان از آن به عنوان فلسفه وجودی روابط عمومی تلقی می کنند،

 

 در واقع روابط عمومی را چیزی جزء توانائی برقراری ارتباط نمی دانند. اما تحقق همین اصل کلیدی شرایط و مختصات خاص خود را می طلبد که یکی از موارد مورد نظر اعمال قانون و استفاده از ظرفیت های قانونی برای فراهم نمودن شرایط، وضعیت و ساختار و ساز و کار مناسب می باشد که متاسفانه در خلال این سالها با روی کار آمدن دولت های مختلف و علیرغم آنکه سهم عمده ای از اقتصاد کشور به بخش دولتی اختصاص داده شده است، روند مناسب و رو به رشدی را برای روابط عمومی ها شاهد نمی باشیم و شاید بیشترین دغدغه در زمینه رشد و توسعه روابط عمومی های کشور مرهون تلاش و زحمات بخش خصوصی در قالب فعالیت های مختلف علمی و عملی بوده است که دست اندرکاران دولتی ادوار مختلف متاسفانه با تصمیمات غیر کارشناسانه و غیر مسئولانه نه تنها به طور باید و شاید به توسعه همه جانبه این نهاد مدنی کمک نکردند بلکه ماحصل اقدامات و فعالیت های علمی و عملی بخش خصوصی را برای توسعه و اعتلاء کمی و کیفی روابط عمومی دستخوش بی مهری، ناملایمات و در نهایت بی اثر بخشی نمودند.

 

در این کش و قوس، نه تنها شعار ساختن و سازندگی، اندیشه گفتگوی تمدن ها و مردم سالاری دینی، نگاه مهربانی و مهر ورزی و کلید تدبیر و امید نسخه شفا بخش روابط عمومی محسوب نشده اند بلکه بواسطه تصمیمات ضد و نقیض، عدم اجرای قوانین و یا تاخیر و ناقص اجراء نمودن آن توام با عدم حمایت های لازم، از کلید تدبیر و امید به جای گشودن و باز کردن، به قفل کردن و بستن در های امید بر روی یکی از مولفه های جامعه مدنی نمودند.

 

به نظر که تاختن شتابان و عجله فراوان در جهت عکس همسوئی با جهانی شدن و قرار گرفتن در مسیر توسعه، ناشی از نظریاتی است که در نظام اداری جهان سوم تحت عنوان جابجائی مدیران یاد می کنیم و در واقع دست به دست شدن پست ها و سمت ها نتیجه ای جزء رفتار و کردار مشابه مدیران دولتی نخواهد داشت که در طی این سالها یا به کلی روابط عمومی را فراموش می کنند و به عنوان یک ابزار در مواقع نیاز به سمت او می روند و یا ابنکه ناخواسته و غیر مترقبه در کنار همه مشکلات ریز و درشت به یاد سربریدن روابط عمومی که به مثل، مانند مرغ ماشینی در عزا و عروسی آن را می کشند سر روابط عمومی را ناغافل می برند.
به کجا چنین شتابان؟
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟


  اریک اشمیت، مدیر عامل سابق گوگل، پیش‌بینی می‌کند که قدرتمندترین سیستم‌های هوش مصنوعی ایالات متحده و چین در آینده در پایگاه‌های نظامی محصور و توسط مسلسل محافظت خواهند شد


  هوش مصنوعی: آگاهی، ساخت مسئولانه و سرمایه‌گذاری برای آینده‌ای بهتر


  مدل‌های هوش مصنوعی جیبی می‌توانند دوران جدیدی از محاسبات را باز کنند


  اصول کلیدی رهبری خدمتگزار


  خبرسازی: اصطلاحا بزرگ جلوه دادن چیزهای کوچک


  مایکروسافت Copilot+ را معرفی می‌کند


  رقیب گوگل Gemini 1.5 Pro را در تست‌های مختلف شکست می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد