درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 16:46   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق
  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20786صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیدوشنبه، 21 دی 1394 - 09:00
به کجا چنین شتابان؟
سعید معادی - نه تنها شعار ساختن و سازندگی، اندیشه گفتگوی تمدن ها و مردم سالاری دینی، نگاه مهربانی و مهر ورزی و کلید تدبیر و امید نسخه شفا بخش روابط عمومی محسوب نشده اند بلکه بواسطه تصمیمات ضد و نقیض، عدم اجرای قوانین و یا تاخیر و ناقص اجراء نمودن آن توام با عدم حمایت های لازم، از کلید تدبیر و امید به جای گشودن و باز کردن، به قفل کردن و بستن در های امید بر روی یکی از مولفه های جامعه مدنی نمودند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در دنیای پر شتاب و پر هیاهو که توقف و درنگ معنا و مفهوم متعارف خود را از دست داده است بی تردید هم سوئی و همراهی با همه تغییرات و تحولات ریز و درشت نظام سیستمی، می تواند یک راهکار عقلائی در این عرصه مهم تلقی گردد.

 

اندیشه و تفکر همراهی و هم سوئی با این جریان سیال و پرشتاب، مستلزم بهره گیری بهتر و بیشتر از ظرفیت های موجود و در پیش رو با استفاده از ایده ها، نرم افزار ها، مهارت ها و سخت افزار های نوآورانه و خلاقانه است که امکان تجهیز و تکمیل شدن به آن، توام با ایجاد یک چرخه مناسب و منطقی بین این مولفه ها می تواند بنا بر گفته آمیتا اتزیونی قابلیت دسترسی را که توانائی برقراری ارتباط با دیگران نه توانائی ارسال یک پیام به دیگران است برای تحقق مفهوم علمی و عملی رشد و توسعه فراهم سازد، مفهومی که همگان از آن به عنوان فلسفه وجودی روابط عمومی تلقی می کنند،

 

 در واقع روابط عمومی را چیزی جزء توانائی برقراری ارتباط نمی دانند. اما تحقق همین اصل کلیدی شرایط و مختصات خاص خود را می طلبد که یکی از موارد مورد نظر اعمال قانون و استفاده از ظرفیت های قانونی برای فراهم نمودن شرایط، وضعیت و ساختار و ساز و کار مناسب می باشد که متاسفانه در خلال این سالها با روی کار آمدن دولت های مختلف و علیرغم آنکه سهم عمده ای از اقتصاد کشور به بخش دولتی اختصاص داده شده است، روند مناسب و رو به رشدی را برای روابط عمومی ها شاهد نمی باشیم و شاید بیشترین دغدغه در زمینه رشد و توسعه روابط عمومی های کشور مرهون تلاش و زحمات بخش خصوصی در قالب فعالیت های مختلف علمی و عملی بوده است که دست اندرکاران دولتی ادوار مختلف متاسفانه با تصمیمات غیر کارشناسانه و غیر مسئولانه نه تنها به طور باید و شاید به توسعه همه جانبه این نهاد مدنی کمک نکردند بلکه ماحصل اقدامات و فعالیت های علمی و عملی بخش خصوصی را برای توسعه و اعتلاء کمی و کیفی روابط عمومی دستخوش بی مهری، ناملایمات و در نهایت بی اثر بخشی نمودند.

 

در این کش و قوس، نه تنها شعار ساختن و سازندگی، اندیشه گفتگوی تمدن ها و مردم سالاری دینی، نگاه مهربانی و مهر ورزی و کلید تدبیر و امید نسخه شفا بخش روابط عمومی محسوب نشده اند بلکه بواسطه تصمیمات ضد و نقیض، عدم اجرای قوانین و یا تاخیر و ناقص اجراء نمودن آن توام با عدم حمایت های لازم، از کلید تدبیر و امید به جای گشودن و باز کردن، به قفل کردن و بستن در های امید بر روی یکی از مولفه های جامعه مدنی نمودند.

 

به نظر که تاختن شتابان و عجله فراوان در جهت عکس همسوئی با جهانی شدن و قرار گرفتن در مسیر توسعه، ناشی از نظریاتی است که در نظام اداری جهان سوم تحت عنوان جابجائی مدیران یاد می کنیم و در واقع دست به دست شدن پست ها و سمت ها نتیجه ای جزء رفتار و کردار مشابه مدیران دولتی نخواهد داشت که در طی این سالها یا به کلی روابط عمومی را فراموش می کنند و به عنوان یک ابزار در مواقع نیاز به سمت او می روند و یا ابنکه ناخواسته و غیر مترقبه در کنار همه مشکلات ریز و درشت به یاد سربریدن روابط عمومی که به مثل، مانند مرغ ماشینی در عزا و عروسی آن را می کشند سر روابط عمومی را ناغافل می برند.
به کجا چنین شتابان؟
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق


  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد