درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 13 خرداد 1403 - 23:20   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک
  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20746صفحه نخست » شنبه، 19 دی 1394 - 12:23
نقش رویدادهای بین‌المللی در توسعه بازار و بازاریابی
برگزاری نمایشگاه‌ها از ابزارهای موثر بازاریابی است و نقش بسیار مهمی در شناسایی بازارهای جدید برای کشور ما دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، برگزاری نمایشگاه‌ها از ابزارهای موثر بازاریابی است و نقش بسیار مهمی در شناسایی بازارهای جدید برای کشور ما دارد.

در دنیای رقابتی امروز توجه به امر تبلیغات به‌عنوان یکی از مهم‌ترین ابزارهای بازاریابی در رویارویی با بحران اقتصادی، افزایش اشتغال و آگاهی از آخرین تحولات و فناوری‌های روز بسیار ضروری بوده و عاملی تعیین‌کننده و راهی برای تداوم فعالیت حرفه‌ای صاحبان مشاغل و صنایع است.
همچنین این موضوع یکی از استراتژی‌های توسعه صادرات و اهرمی موثر در مبادلات خارجی به همراه برخورداری از مزیت‌های بازرگانی در مراحل بسته‌بندی، حمل، کنترل کیفیت، استانداردهای تولیدی و آشنایی با تجارت جهانی به شمار رفته و نقش مهمی در دستیابی به جایگاه شایسته کشور در بازارهای جهانی و ارتقای کیفی محصولات داخلی برای جذب مشتریان بالقوه ایفا می‌کند.
شرکت‌های پیشرو در امر صادرات به موازات ارتقای کیفیت محصولات خود، اقداماتی مانند طراحی و بکارگیری سیستم‌های تبلیغاتی و بازاریابی نوین، تعیین اهداف تبلیغاتی، پرهیز از سلیقه‌گرایی، طراحی شکل و محتوا، شناسایی رسانه‌های مناسب برای تبلیغات، اختصاص بودجه کافی و بکارگیری روش‌های جدید در جهت جلب مشتریان فعلی و جذب مشتریان آینده را سرلوحه فعالیت‌های تجاری خود قرار داده‌اند.
آثار برجسته تبلیغات در حیات اقتصادی، تجاری و بازرگانی کشورها به‌ویژه پس از طرح موضوع دهکده جهانی و تبلیغات در عرصه بازارهای بین‌المللی، می‌تواند افزون بر اشتغالزایی، موجبات رونق اقتصادی، اجتماعی و تحول در بازار را فراهم کند.
نمایشگاه نیز یکی از ابزارهای موثر بازاریابی است که می‌تواند در خدمت صادرات کشور قرار گیرد و به‌عنوان یک مکمل و راهکار مناسب برای توسعه صادرات مطرح است. نقش نمایشگاه‌های بین‌المللی در توسعه بازار، بازاریابی و تبلیغات بسیار پررنگ است. اغلب شرکت‌ها به این دلیل در نمایشگاه‌ها حضور می‌یابند تا مزیت‌های کالا و تولیدات خود را به نمایش بگذارند و از این طریق بازارهای جدید را شناسایی کنند.
شرکت‌های موفق و بزرگ دنیا حضور در نمایشگاه بین‌المللی را فرصت طلایی برای ایجاد ارتباط، اطلاع‌رسانی و پیشبرد فروش می‌دانند. حضورشرکت‌ها در نمایشگاه‌های بین‌المللی می‌تواند بر فروش، جذب مشتری، ایجاد نام و شهرت تجاری برای شرکت و همچنین افزایش حجم مبادلات تاثیربگذارد.

حسین اسفهبدی - مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران

 

منبع: روزنامه گسترش صمت – شنبه 19 دی 1394

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند


  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ


  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟


  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد


  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی


  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است


  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد