درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 05:15   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20629صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیدوشنبه، 14 دی 1394 - 08:06
5 موضوع تاپ روابط عمومی دیجیتال برای تماشا در سال 2016
نوشته شده توسط Shawn Paul Wood - همچنان که جهان روابط عمومی بیشتر و بیشتر یکپارچه می شود، بسیار مهم است که شاغلین در حیطه روابط عمومی آن چه را که باید در فضای دیجیتال بدانند، دریابند.
  

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- همچنان که جهان روابط عمومی بیشتر و بیشتر یکپارچه می شود، بسیار مهم است که شاغلین در حیطه روابط عمومی آن چه را که باید در فضای دیجیتال بدانند، دریابند.


با ارائه توانایی قرار دادن مشتریان در معرض طیف وسیعی از پلت فرم های آنلاین و آفلاین، سازمان هایی که روند رو به رشد در فضای دیجیتال را در می یابند، قادر به جهت گیری به سمت مخاطبان زرنگ تر (فهیم تر)، که در هر کجا و از هر چیزی پیام کلیدی آن را دریافت می کنند، هستند.


به منظور قرار گرفتن در مقابل این چشمان با ارزش، شما باید چشم انداز های دیجیتال و مسائل مورد انتظار در روابط عمومی دیجیتال را درک کنید. بنابر اطلاعیه خدمات عمومی ما به شما، در اینجا موضوعات تاپ روابط عمومی دیجیتال برای تماشا در سال 2016 عبارتند از:


1. حفظ حریم خصوصی.
آیا شما یک مشتری با تکنولوژی (tech client) دارید؟ اگر چنین است، برای آن ها فرصت صحبت کردن، مصاحبه با رسانه ها، و گاها خط فرعی فراهم آورید، زیرا آن ها در شرف محبوب شدن می باشند (این کار شما می تواند آن ها را در مقابل افراد صحیح قرار دهد).
با تشکر از پدیده هکتیویسم تصادفی، بحث های رمز عبور (password discussions)، و نشت اطلاعات گوناگون با Ashley Madison ، British Airways و حتی ارتش ایالات متحده (U.S. Army)، رخنه های امنیتی به پروفایل (مشخصات) بالادستی ها، نگرانی بیشتری در میان همه مخاطبان ایجاد کرده است.
از Snapchat گرفته تا توییتر، وب سایت ها گرفته تا تجارت الکترونیک SSL، وب مستر ها و صاحبان وب همگی به طور یکسان مصمم به نگه داشتن و محافظت از اطلاعات جمع آوری شده خود هستند، اما نمی دانند چگونه این کار را انجام دهند. پلت فرم های اجتماعی مانند فیس بوک، در حال ایجاد ابزار حفظ حریم خصوصی بیشتر می باشند و خرده فروشان واقعا در حال مهارت یافتن با تبلیغات آنلاین سوال برانگیز هستند، اما آیا این کافی است، و آیا اخلاقی است؟ شاید مشتری شما پاسخ را بداند.


2. زمان واقعی (Real-Time).
در این دنیا بایستی اکنون را دریابید، اشتهای سیری ناپذیر برای اخبار، شایعات، اطلاعات با سرعتی در حال رشد است که اکثر ارائه دهندگان محتوا در ادامه از دست خواهند رفت. از هشدار اسپویلر و اخبار فوری گرفته، تا لحظات ویدئویی در SnapChat و Periscope، تنها یک راه وجود دارد که می توان مردم را به طور حریصانه نیازمند به راهنمایی های خبری ریز نگه داشت– ساخت برنامه های بیشتر.
هر کس می خواهد در دانش باشد، و با ظهور پرده برداری (رونمایی) از زمان واقعی، هر کسی می تواند. برنامه هایی که این دسترسی را فراهم نمی کنند، در گرد و غبار ترک خواهند شد. وقایع هالیوود در حال یافتن راه هایی به منظور ارائه اطلاعات "پشت صحنه (behind-the-scenes)" بیشتری می باشد. رویدادهای ورزشی در حال ارائه گفتگوهای "پس از مهمانی (after party)" در سراسر رسانه های دیجیتال هستند بنابراین مصرف کنندگان هرگز جدا نخواهند شد. شما کجا می ایستید؟ چگونه مشتری خود را متصل به خود نگه می دارید؟
علاوه بر این، مردم می خواهند فقط در مورد اخباری که مصرف می کنند بینش پیدا نمایند، که همین مسئله دلیل محبوبیت بیشتر پادکست می باشد. اگر مشتری شما بر اساس زمان واقعی و ارابه بازاریابی بصری شروع به پریدن نکرده است، می توان آن ها را به واسطه رقابت را لبریز کرد.


3. جستجوی اجتماعی.
امتحان سریع (Quick Quiz): موتور جستجوی شماره دو در این سیاره چیست؟ درست است ... یوتیوب. اگر شما تصور می کردید Bing و یا Yahoo در این جایگاه قرار دارند، این عقیده شماست.
هیچ رازی در این که بررسی وب سایت ها به تحت فشار قرار دادن مردم در جهت خریدهای خاص کمک می کند، وجود ندارد، اما اکثر مردم به بازدید از Yelp، Consumer Reports ، و یا حتی BBB فکر نمی کنند. بنابراین، آن ها برای دیدن آن چه که تاثیرگذاران (influencers) (و حتی ترول ها) برای گفتن دارند به توییتر مراجعه می نمایند. آن ها برای دیدن آن چه که دوستانشان برای گفتن دارند به فیس بوک مراجعه می کنند.
این است دلیل آن که چرا افراد با روابط عمومی سنتی نیازمند زندگی با پسرها و دخترهای دیجیتال هستند. در مورد ویژگی های جدید جستجو بر روی پلت فرم های اجتماعی مطالعه نمائید. در مورد SEO بیشتر یاد بگیرید. بفهمید که نوشتن برای وب چگونه است. پارامترهای قرار داده شده در جستجو برای مقابله با تاکتیک کلاه سیاه ها را دریابید. بدون این تیزهوشی (فراست)، دست یابی به مشتریان بیشتر غیر ممکن است.


4. دکمه های خرید.
شما دکمه های آزار دهنده "هم اکنون بخرید (buy now)" و "بیشتر بدانید (learn more)" که در کمین علائق شما و در برنامه زمانی شما هستند را می شناسید؟ بله، آن ها هیچ جایی نمی روند. در واقع، بیشتر پلت فرم ها بر روی ایجاد دکمه های خرید مختص به خود کار می کنند.
در حال حاضر، اگر شما چیزی جذاب در Twitter ، Facebook و Pinterest مشاهده کنید، شما می توانید آن را با قدرت یک کلیک دریافت نمائید. و شما هرگز برنامه را ترک نخواهید کرد. اینستاگرام به زودی یکی از آن ها را خواهد داشت. برنامه Twitter ، SnapChat ، LinkedIn ، و حتی Google+ (اگر چه هیچ کس آن را نخواهد دید) نیز آن است که ظرف مدت یک سال آینده یکی از آن ها را داشته باشند.
دکمه های خرید، مانند هر لینک دیگری که در یک جدول زمانی قرار داده شده است، نیاز به اعتماد کاربر دارد. اگر دکمه های خرید را برای کاربر اجبار به وجود آورد، هرزنامه ای باشد، و یا کاربر به صورت ناخوانده (سرزده) آن را تجربه کند، پلن B (Plan B) جواب نخواهد داد. با این حال، اگر برندها بتوانند اعتماد مصرف کنندگان را به دست آورند و تنها چند کلیک بر روی آن امکانات "خرید" در جدول زمانی به دست آورند، این موجی از آینده بسیار نزدیک خواهد بود.


5. مسدود کردن آگهی.
با توجه به تحقیقات Pew Research، 65 درصد از بزرگسالان از شکلی از رسانه های اجتماعی استفاده می نمایند. علاوه بر این، 75 درصد از بزرگسالان در کشور وب‌گردی روزانه در اینترنت دارند، که به این معنی است که تنها 10 درصد از بزرگسالان آمریکایی از رسانه های اجتماعی استفاده نمی کنند. همچنین، تنها 5 درصد از جمعیت بزرگسال از یک گوشی هوشمند یا تبلت استفاده نمی کنند. اجازه بدهید مقداری دقیق تر به این موضوع بپردازیم.


اگر شما وارد سیستم (شبکه) شده اید، آگهی دهندگان به دنبال یافتن شما هستند. و آن باید برای مشتریان شما که می خواهید در میان این تبلیغ ها باشند درست به نظر برسد. با این حال، Pew Research نکته مهم دیگری را به اشتراک گذاشته است: 45 میلیون آمریکایی از نرم افزار مسدود کننده تبلیغات استفاده می کنند. تقریبا در همه کشورهای جهان، خرید و استفاده از نرم افزارهای مسدود کننده تبلیغات رشدی دو رقمی داشته است.


بنابراین، توازن (تعادل) کجاست؟ روابط عمومی چگونه می تواند به مشتریان توصیه کند که یک کمپین رسانه ای اجرا نمایند آن هم با وجود گسترش این مسدود کننده های تبلیغات؟ تعداد کاربران این مسدود کننده های تبلیغات از 230 میلیون کاربر نیز پیشی گرفته است (منابع: PageFair، Digiday)، و مسدود کننده های تبلیغات در حال حرکت به سمت تلفن های همراه هستند، یک مشتری چه کند؟ خب، استراتژی شما در انتظار ایجاد می شود، اما شما باید در مورد موضوع اول بدانید.

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

برگردان: گروه ترجمه شارا

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد