درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 12:20   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20402صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیسه شنبه، 1 دی 1394 - 12:40
آیا حاضریم برای ارتقاء روابط عمومی قانون را اجرا کنیم؟
روابط عمومی ها شایسته ارتقاء یا مستحق تنزل!
به نظر می رسد این خط شکنی و اقدام ارزنده ومبتنی بر مفاد قانونی مرتبط با لزوم حفظ و ارتقاء جایگاه روابط عمومی ها که با عکس العمل شایسته و کم نظیر استاندار آذربایجان غربی کار را وارد مرحله جدید و تازه ای کرده است،‌ می تواند با حمایت و پشتیبانی دیگر مدیران ارشد کشور فصل نوینی را از شکل گیری ارتباطات مبتنی برتعامل و همدلی بین مدیران سازمان ها و روابط عمومی رقم بزند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- به نظر می رسد این خط شکنی و اقدام ارزنده ومبتنی بر مفاد قانونی مرتبط با لزوم حفظ و ارتقاء جایگاه روابط عمومی ها که با عکس العمل شایسته و کم نظیر استاندار آذربایجان غربی کار را وارد مرحله جدید و تازه ای کرده است،‌ می تواند با حمایت و پشتیبانی دیگر مدیران ارشد کشور فصل نوینی را از شکل گیری ارتباطات مبتنی برتعامل و همدلی بین مدیران سازمان ها و روابط عمومی رقم بزند.


خبرهای خوب در میان موجی از خبرهای بد همیشه می تواند موجی را ایجاد کند که نشان دهد،‌ برای کار خوب همیشه فرصت هست. انتشار اخبار و گزارش هایی در خصوص تقلیل جایگاه روابط عمومی ها و از جمله استانداری ها و تنزل جایگاه ادارات کل روابط عمومی به بخشی از اداره کل حوزه استانداران موجی از نگرانی و اعتراضاتی چند را در سرتاسر کشور بر انگیخت و از جمله این اعتراض ها که به نوعی به نمایندگی از روابط عمومی های کشور اعلام شد، بیانیه و اعلام مواضع روسای انجمن روابط عمومی ایران و انجمن متخصصان روابط عمومی کشور و دیگر مسئولان و فعالان این حوزه بود که در قالب های گوناگون گفت و گو،‌ یادداشت، ‌مقاله و گزارش های مطبوعاتی و رسانه ای در رسانه های جمعی کشور انعکاس پیدا کرد.


اما در این میان نامه اعتراضی استاندار آذربایجان غربی به معاون رئیس جمهور در خصوص جایگاه روابط عمومی نوعی دیگر از واکنش یک مقام رسمی مسئول در حوزه اجرایی بود که طعم و شیرینی دیگری داشت.


سعادت استاندار آذربایجان غربی در آخرین روزهای پاییز سال 1394 در اقدامی قابل تقدیر و تجلیل در خصوص تنزل جایگاه روابط عمومی ها در این دولت هشدار داده و در نامه ای که خطاب به دکتر محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور خواستار جلوگیری از اجرای تغییر سازمانی روابط‌عمومی‌ استانداری‌ها شده است.


وی در فراز پایانی نامه خود نوشته است:
انتظار داریم، بنا به فرمایش مقام معظم رهبری که فرموده اند” روابط عمومی بهترین نمایانگر اوضاع داخلی وزارتخانه از یک سو و از سوی دیگر منعکس‌کننده چگونگی مسایلی است که در آن نهاد می‌گذرد” و فرمایش ریاست محترم جمهوری که فرموده اند”بر این باورم که روابط عمومی‌ها باید مظهر و بازتابنده افکار، اراده و مطالبات به‌حق همه شهروندان کشور باشند”، پیش از آن که شاهد لطمات بیشتری بر پیکر مصدوم جریان ارتباطات و روابط‌عمومی دولت باشیم، استدعا داریم حضرتعالی و سایر مسئولان ذیربط در دولت تدبیر و امید و وزارت کشور از اجرای تغییر سازمانی روابط‌عمومی‌ استانداری‌ها جلوگیری کرده و در سال همدلی و همزبانی دولت و ملت، یکی از ابزارهای مهم تحقق این امر را حفظ و تقویت نمائید.


تهیه،‌ ارسال، انتشار و انعکاس این نامه فارغ از هر نتیجه ای که در برداشته باشد،‌ اقدام قابل تقدیر والبته دیرهنگامی است که شاغلان و فعالان روابط عمومی سال هاست،‌ منتظر چنین اقدامات و حمایت هایی از سوی مدیران ارشد خود هستند. البته چنانچه این اقدام شایسته که بر مبانی قانونی این حوزه تکیه دارد و مستندات آن برای لزوم حفظ و ارتقای جایگاه روابط عمومی ها نیز به روشنی بیان شده است،‌ بتواند راه را برای حضور و حمایت دیگر مدیران هم باز کند،‌ شاید بتواند علیرغم دیرهنگام بوده،‌ اثرات خوب و موثری را در این حوزه از خود برجای بگذارد.


در حالی که شرایط پیش روی ایران اسلامی در شرایط پسا تحریم فرصت های زیادی را برای توسعه و ترویج روابط عمومی در بعد داخلی و بین المللی فراروی دست اندرکاران و مسئولان این حوزه قرار خواهد داد،‌ چنین اقداماتی و حمایت از حقوق و جایگاه روابط عمومی در سازمان های مختلف می تواند نوید بخش شرایط امیدوارکننده ای دراین حوزه باشد.


به نظر می رسد این خط شکنی و اقدام ارزنده ومبتنی بر مفاد قانونی مرتبط با لزوم حفظ و ارتقاء جایگاه روابط عمومی ها که با عکس العمل شایسته و کم نظیر استاندار آذربایجان غربی کار را وارد مرحله جدید و تازه ای کرده است،‌ می تواند با حمایت و پشتیبانی دیگر مدیران ارشد سازمان ها و واکنش مناسب و قانونی ازسوی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور فصل نوینی را از شکل گیری ارتباطات مبتنی برتعامل و همدلی بین مدیران سازمان ها و روابط عمومی رقم بزند.


دست اندرکاران،‌ مدیران،‌کارشناسان و شاغلان حوزه روابط عمومی این روزها بی صبرانه منتظر عکس العمل مناسب ومبتنی بر قانون سیاستگذاران و تصمیم گیران این حوزه برای ایجاد فصلی جدید که باحمایت و پشتیبانی مسئولان ارشد کشور همراه باشد،‌ هستند تا آن ها هم بتوانند به نوبه خود گام های موثر و جدی تری را درشرایط فراهم آمده برای ایفای نقش بیشتر جمهوری اسلامی ایران در سطوح بین المللی بردارند. باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا مسئولان مربوطه حاضرند برای ارتقاء روابط عمومی ها قانون را اجرا کنند.
 

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد