درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 21 اردیبهشت 1403 - 06:23   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مرگ عکاسی استوک؟
  اسرائیل الجزیره را ممنوع می‌کند، آمریکا تیک‌تاک را. ما می‌دانیم چرا
  چت‌بات قدرتمند هوش مصنوعی جدید به طور مرموزی در نیمه شب بازگشته است
  یافته‌های کلیدی گزارش وضعیت رسانه‌ها در سال ۲۰۲۴ برای متخصصان روابط‌عمومی
  اگر می خواهیم بهترین خود در عرصه روابط‌عمومی باشیم باید به استقبال چالش ها و کارهای نو برویم
  اخبار منفی را دنبال کنیم یا نه؟
  چشم‌انداز جستجوی مدرن
  5 مرحله ایجاد انگیزه در یک محیط حرفه‌‌‌ای
  معرفی کتاب: مدیریت مستندسازی در روابط‌عمومی
  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20305صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 26 آذر 1394 - 00:33
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری با ارسال نامه ای؛
روابط عمومی های شرکت های هواپیمایی به پاسخگویی ملزم شدند
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری با ارسال نامه ای، مدیران روابط عمومی شرکت های هواپیمایی را به پاسخگوئی و همکاری با رسانه ها ملزم کرد.
  

روابط عمومی های شرکت های هواپیمایی به پاسخگویی ملزم شدند

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری با ارسال نامه ای، مدیران روابط عمومی شرکت های هواپیمایی را به پاسخگوئی و همکاری با رسانه ها ملزم کرد.

رضا جعفرزاده با تاکید بر اینکه مشتری مداری جزء وظایف لاینفک روابط عمومی به شمار می رود، در این نامه آورده است؛ نظر به لزوم اجرای ماده 161 قانون برنامه پنجم توسعه مبنی بر آزادسازی نرخ بلیت و شبکه پروازهای داخلی در 170 مسیر ضروری است، روابط عمومی ها جهت تنویر افکار عمومی و جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی، نسبت به اطلاع رسانی به موقع، صحیح و شفاف اقدام کنند.

وی افزود: شرکت های هواپیمایی باید به منظور سهولت دسترسی نرخ های بلیط پروازها در مسیرهای مختلف، لیست نرخ های آنالیز شده و نهایی را از طریق وب سایت های رسمی شرکت هواپیمایی مربوطه و یا دفاتر خدمات مسافرت هوایی در اختیار مشتریان قرار دهند.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری در ادامه ضمن تاکید بر ضرورت اجرائی شدن توصیه های دفتر نظارت سازمان هواپیمایی کشوری در امر اطلاع رسانی گفت: روابط عمومی ها همواره متقاضیان را از خرید بلیت هواپیما از مراکز غیر معتبر منع کرده و از درج نرخ بلیت و داشتن لوگوی شرکت اطمینان حاصل کنند.

جعفرزاده با اشاره به اینکه تخلفات احتمالی به نام آن شرکت بخصوص در مواقعی که تقاضاها بالاست موجب خدشه دار شدن اعتبار آن مجموعه نزد افکار عمومی می شود، از مدیران روابط عمومی ها خواست تا موارد تخلف را به روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام تا نسبت به برخورد با آنها توسط دفتر ارزیابی و پاسخگویی به شکایات سازمان اقدامات مقتضی صورت گیرد.

 

منبع: سازمان هواپیمایی کشور

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  معرفی کتاب: فرهنگ جامع واژگان روابط‌عمومی


  ده فیلم سینمایی برای مدیران روابط‌عمومی


  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه


  معرفی کتاب: مدیریت مستندسازی در روابط‌عمومی


  اگر کسی به ما حرف بدی می‌زند چه‌کار کنیم؟


  چشم‌انداز جستجوی مدرن


  اضطراب اطلاعاتی


  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


  روابط‌عمومی در عصر ابهام


  ادغام رسانه‌های اجتماعی و روابط‌عمومی‌: چند نکته


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد