شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : روابط عمومي هاي شركت هاي هواپيمايي به پاسخگويي ملزم شدند
سه شنبه، 24 آذر 1394 - 13:09 کد خبر:20305
مدير روابط عمومي سازمان هواپيمايي كشوري با ارسال نامه اي، مديران روابط عمومي شركت هاي هواپيمايي را به پاسخگوئي و همكاري با رسانه ها ملزم كرد.


شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)، مدير روابط عمومي سازمان هواپيمايي كشوري با ارسال نامه اي، مديران روابط عمومي شركت هاي هواپيمايي را به پاسخگوئي و همكاري با رسانه ها ملزم كرد.

رضا جعفرزاده با تاكيد بر اينكه مشتري مداري جزء وظايف لاينفك روابط عمومي به شمار مي رود، در اين نامه آورده است؛ نظر به لزوم اجراي ماده 161 قانون برنامه پنجم توسعه مبني بر آزادسازي نرخ بليت و شبكه پروازهاي داخلي در 170 مسير ضروري است، روابط عمومي ها جهت تنوير افكار عمومي و جلوگيري از هرگونه سوء استفاده احتمالي، نسبت به اطلاع رساني به موقع، صحيح و شفاف اقدام كنند.

وي افزود: شركت هاي هواپيمايي بايد به منظور سهولت دسترسي نرخ هاي بليط پروازها در مسيرهاي مختلف، ليست نرخ هاي آناليز شده و نهايي را از طريق وب سايت هاي رسمي شركت هواپيمايي مربوطه و يا دفاتر خدمات مسافرت هوايي در اختيار مشتريان قرار دهند.

مدير روابط عمومي سازمان هواپيمايي كشوري در ادامه ضمن تاكيد بر ضرورت اجرائي شدن توصيه هاي دفتر نظارت سازمان هواپيمايي كشوري در امر اطلاع رساني گفت: روابط عمومي ها همواره متقاضيان را از خريد بليت هواپيما از مراكز غير معتبر منع كرده و از درج نرخ بليت و داشتن لوگوي شركت اطمينان حاصل كنند.

جعفرزاده با اشاره به اينكه تخلفات احتمالي به نام آن شركت بخصوص در مواقعي كه تقاضاها بالاست موجب خدشه دار شدن اعتبار آن مجموعه نزد افكار عمومي مي شود، از مديران روابط عمومي ها خواست تا موارد تخلف را به روابط عمومي سازمان هواپيمايي كشوري اعلام تا نسبت به برخورد با آنها توسط دفتر ارزيابي و پاسخگويي به شكايات سازمان اقدامات مقتضي صورت گيرد.

 

منبع: سازمان هواپيمايي كشور