درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 15:20   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20237صفحه نخست » گفتگویکشنبه، 22 آذر 1394 - 08:25
رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی: تقلیل جایگاه روابط عمومی ها حرکتی غیر حرفه ای است
رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی در واکنش به تقلیل جایگاه روابط عمومی در بعضی سازمان های دولتی اعلام کرد: بی توجهی به واحدی مهم و تاثیرگذار با عنوان روابط عمومی می تواند در روابط مردم و دولت اخلال ایجاد کند و کاری غیر کارشناسی و غیر حرفه ای است.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی در واکنش به تقلیل جایگاه روابط عمومی در بعضی سازمان های دولتی اعلام کرد: بی توجهی به واحدی مهم و تاثیرگذار با عنوان روابط عمومی می تواند در روابط مردم و دولت اخلال ایجاد کند و کاری غیر کارشناسی و غیر حرفه ای است.


به گزارش کمیته ارتباطات انجمن متخصصان روابط عمومی، مهدی باقریان که در جمع اعضای هیات مدیره این انجمن سخن می گفت، افزود: بر اساس ماهیت و ساختار حرفه ای روابط عمومی لازم است این علم، فن و تخصص به صورت واحدی مستقل از سازمان و زیر نظر بالاترین مقام سازمان بدون هیچ گونه واسطه ای انجام وظیفه کند چرا که با توجه به این موضوع که روابط عمومی وظیفه برقراری و تعامل ارتباطی بین مخاطبان و رسانه را بر عهده دارد، این انتظار را ایجاد می کند که جایگاه مناسبی در سازمان داشته باشد.


وی افزود: از سوی دیگر روابط عمومی نقش بی بدیلی در تقویت همدلی و همزبانی و نزدیک کردن شکاف ارتباطی بین دولت و ملت را ایفا می کند و عملکرد خوب روابط عمومی باعث می شود رضایت مردم و مخاطبان از سازمان و در نهایت دولت و حکومت افزایش یابد.


رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی گفت: شایسته به نظر می رسید در شرایط حاضر و انتخابات پیش رو و ابلاغ قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات و عنایت به شعار دولت که کاهش فاصله بین مردم و سازمان و احترام به حقوق عمومی و افکارعمومی است، نسبت به ارتقاء جایگاه و توانمندسازی روابط عمومی اقدام می شد که متاسفانه امروزه با انتشار دستورالعمل های غیرکارشناسی شاهد آن هستیم که برخی از سازمان های دولتی منجمله استانداری ها نسبت به تنزل جایگاه روابط عمومی در سازمان اقدام کرده اند.


باقریان ضمن تاکید بر ضرورت اصلاح چنین اقدام و رویکردی در دولت تدبیر و امید گفت: از متولیان روابط عمومی در ایران انتظار می رود نسبت به تنزل جایگاه روابط عمومی استانداری ها تجدید نظر کرده و از اشاعه این حرکت غیر منطقی و عجولانه پرهیز و جلوگیری شود.
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد