درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 00:05   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1969صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 22 آبان 1391 - 15:30
دکتر میلر نویسنده آمریکایی/ روابط عمومی ها با استفاده از تکنولوژی های نوین ارتباطی باید خلاقانه وارد قلمروهای جدید شوند
به گزارش ستاد خبری کنفرانس، دکتر مرلین میلر کارگردان و نویسنده آمریکایی و سخنران دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی معتقد است ما هرگز نباید در تلاش خود برای نمایاندن حقایق اخلاقیات را زیر پا بگذاریم. هر چند باید یاد بگیریم تا زبردستانه تر در نبردهای روابط‌عمومی شرکت کنیم، اگر که انتظار داریم حمایت محلی، ملی و بین المللی را به خود جلب کنیم.
  

روابط عمومی ها با استفاده از تکنولوژی های نوین ارتباطی مانند اینترنت، یوتیوب، فیس بوک، توئیتر، بلاگ ها، پادکست ها و غیره خلاقانه در قلمروهای جدید پا بگذارند.
 
 به گزارش ستاد خبری کنفرانس، دکتر مرلین میلر کارگردان و نویسنده آمریکایی و سخنران دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی معتقد است ما هرگز نباید در تلاش خود برای نمایاندن حقایق اخلاقیات را زیر پا بگذاریم. هر چند باید یاد بگیریم تا زبردستانه تر در نبردهای روابط‌عمومی شرکت کنیم، اگر که انتظار داریم حمایت محلی، ملی و بین المللی را به خود جلب کنیم.
 
 وی تاکید کرد: کارگزاران روابط‌عمومی در سراسر دنیا اکنون در جنگ برای تصاحب قلب ها و ذهن ها هستند و متاسفانه مسلمانان در ترویج گرایشات خود دچار کاستی و نابرابری شدید هستند. نیروهای صهیونیست جهانی گفتمان عمومی در دنیای متمدن غرب را از طریق نفوذ مالی و سیاسی و مالکیت رسانه های جمعی در دست دارند.
 
 وی در پایان اظهار داشت: کارگزاران روابط عمومی باید در پیام رسانی خود اصرار و استمرار داشته باشند تا بتوانند بر باورها و نگرش های عمومی تاثیر مثبت بگذارند.
 
 نهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران و دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی همزمان 18 و 19 آذر ماه در تهران برگزار می شود.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد