درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 14:13   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1969صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 22 آبان 1391 - 16:06
دکتر میلر نویسنده آمریکایی/ روابط عمومی ها با استفاده از تکنولوژی های نوین ارتباطی باید خلاقانه وارد قلمروهای جدید شوند
به گزارش ستاد خبری کنفرانس، دکتر مرلین میلر کارگردان و نویسنده آمریکایی و سخنران دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی معتقد است ما هرگز نباید در تلاش خود برای نمایاندن حقایق اخلاقیات را زیر پا بگذاریم. هر چند باید یاد بگیریم تا زبردستانه تر در نبردهای روابط‌عمومی شرکت کنیم، اگر که انتظار داریم حمایت محلی، ملی و بین المللی را به خود جلب کنیم.
  

روابط عمومی ها با استفاده از تکنولوژی های نوین ارتباطی مانند اینترنت، یوتیوب، فیس بوک، توئیتر، بلاگ ها، پادکست ها و غیره خلاقانه در قلمروهای جدید پا بگذارند.
 
 به گزارش ستاد خبری کنفرانس، دکتر مرلین میلر کارگردان و نویسنده آمریکایی و سخنران دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی معتقد است ما هرگز نباید در تلاش خود برای نمایاندن حقایق اخلاقیات را زیر پا بگذاریم. هر چند باید یاد بگیریم تا زبردستانه تر در نبردهای روابط‌عمومی شرکت کنیم، اگر که انتظار داریم حمایت محلی، ملی و بین المللی را به خود جلب کنیم.
 
 وی تاکید کرد: کارگزاران روابط‌عمومی در سراسر دنیا اکنون در جنگ برای تصاحب قلب ها و ذهن ها هستند و متاسفانه مسلمانان در ترویج گرایشات خود دچار کاستی و نابرابری شدید هستند. نیروهای صهیونیست جهانی گفتمان عمومی در دنیای متمدن غرب را از طریق نفوذ مالی و سیاسی و مالکیت رسانه های جمعی در دست دارند.
 
 وی در پایان اظهار داشت: کارگزاران روابط عمومی باید در پیام رسانی خود اصرار و استمرار داشته باشند تا بتوانند بر باورها و نگرش های عمومی تاثیر مثبت بگذارند.
 
 نهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران و دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی همزمان 18 و 19 آذر ماه در تهران برگزار می شود.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد