درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 17:38   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه هوش مصنوعی می‌تواند به مدیران میانی در آینده کمک کند تا کمتر بدبخت باشند
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19639صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 25 آبان 1394 - 08:24
برای نخستین بار توسط انجمن متخصصان روابط عمومی:
شیوه نامه انتخاب و انتصاب مدیران روابط عمومی تدوین شد
انجمن متخصصان روابط عمومی در راستای تحقق بخشنامه اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور به وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی در خصوص انتصاب نیروهای شایسته و با تجربه در روابط عمومی ها، پیش نویس شیوه نامه انتخاب و انتصاب مدیران روابط عمومی را تدوین کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- انجمن متخصصان روابط عمومی در راستای تحقق بخشنامه اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور به وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی در خصوص انتصاب نیروهای شایسته و با تجربه در روابط عمومی ها، پیش نویس شیوه نامه انتخاب و انتصاب مدیران روابط عمومی را تدوین کرد.

به گزارش شارا به نقل از کمیته ارتباطات انجمن، در این شیوه نامه که در سه بخش شرایط تخصصی انتصاب مدیران روابط عمومی، فرآیند انتخاب و انتصاب مدیران روابط عمومی و تایید نهایی و انتصاب طراحی شده، شرایط حداقلی هستند که برای انتصاب افراد به پست های مدیریت روابط عمومی در نظر گرفته شده است.

توان برنامه ریزی، توان مدیریتی، حرفه ای گرایی، مردمداری، آموزش کارکنان، مشارکت پذیری، رویکرد سیستمی، مسئولیت پذیری اجتماعی، پاسخگویی، ارتباط گستری، یکپارچه سازی، مدیریت اعتبار و ارزشیبابی مستمر از جمله معیارهای و مولفه های عمومی در نظر گرفته شده برای انتصاب یک فرد در پست های مدیریتی روابط عمومی است. همچنین کسب میانگین 85 درصد امتیاز ارزشیابی عملکرد در سال جزو این معیارهاست.

بر اساس این گزارش، دارا بودن حداقل لیسانس
روابط عمومی یا رشته های مرتبط ارتباطات، روزنامه نگاری، تبلیغات و بازاریابی (طبق اولویت)، دارا بودن حداقل سه تجربه و تخصص همراه با فعالیت های شاخص در حوزه های تخصصی از جمله تالیف کتاب و مقاله، گواهینامه های تخصصی، گواهینامه های آموزشی و گذارندن حداقل 100 ساعت دوره های آموزشی ضمن خدمت، معیارهایی است که انجمن متخصصان روابط عمومی در این شیوه نامه پیشنهاد داده است.

یکی از بخش های حایز اهمیت این شیوه نامه، تشکیل بانک اطلاعات مدیران روابط عمومی است که انجمن متخصصان روابط عمومی می تواند با همکاری سازمان ها و تشکل های ذیربط، اطلاعات تمامی افراد واجد شرایط که از شرایط تخصصی لازم برخوردارند را در این بانک گردآوری و تشکیل نماید.

رییس انجمن متخصصان روابط عمومی در همین خصوص گفت: دستگاه های اجرایی می توانند برای انتصاب در پست‌های مدیریت روابط عمومی، شایستگی های تخصصی و صلاحیت‌های حرفه ای افراد واجد شرایط که در بانک اطلاعات مدیران روابط عمومی ثبت‌نام شده‌اند، براساس مفاد این شیوه نامه احراز نمایند. کسب حدنصاب امتیاز از شایستگی‌ها و احراز صلاحیت‌ها توسط افراد الزامی بوده و اولویت‌بندی آنان براساس امتیازات مکتسبه صورت می‌گیرد.

مهدی باقریان افزود: پس از سنجش شایستگی‌ها و احراز صلاحیت‌ها، فردی که بالاترین امتیاز را کسب نموده است به دستگاه اجرایی معرفی شده و دستگاه مربوطه، می تواند فرآیند انتخاب، شرایط و شایستگی تخصصی فرد منتخب را بر اساس مستندات ارایه شده در پرونده فرد، مورد بررسی قرار داده و در صورت تطابق کامل آنها با مفاد این شیوه نامه جهت صدور حکم انتصاب تایید نماید.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد