درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 23:35   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19636صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 24 آبان 1394 - 15:37
تاکید مدیرعامل بانک تجارت بر مشارکت بیشتر واحدهای روابط عمومی در فرآیندهای تصمیم سازی و تصمیم گیری
مدیرعامل بانک تجارت در دیدار با رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی بر لزوم مشارکت بیشتر واحدهای روابط عمومی در فرآیندهای تصمیم سازی و تصمیم گیری در سازمانها تاکید کرد.
  

تاکید مدیرعامل بانک تجارت بر مشارکت بیشتر واحدهای روابط عمومی در فرآیندهای تصمیم سازی و تصمیم گیری

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، محمدابراهیم مقدم در این دیدار با اشاره به لزوم ارتقاء و به روز رسانی ساختار و کارکردهای متداول واحدهای روابط عمومی در کشور گفت : همیشه بر این اصل مهم تاکید می شود که روابط عمومی باید چشم و گوش سازمان بوده و باید آنچه را که از محیط دریافت می کند به اطلاع تصمیم گیران سازمان برساند ، اما بسیار مهم است که در دنیای پیچیده امروز که حجم اخبار و تماس های ورودی به سازمانها بسیار زیاد است ،  واحدهای روابط عمومی نقش تحلیل و پردازش اطلاعات را نیز باید ایفاء کرده و درباره آنچه سازمان از کانالهای ارتباطی مختلف باید بگوید برنامه ریزی و تصمیم سازی کنند .
مدیرعامل بانک تجارت با اشاره به لزوم ایفای نقش مشاوره ای توسط واحدهای روابط عمومی در بنگاههای مالی گفت : یک روابط عمومی تنها در صورتی می تواند مشاور مناسبی برای مدیران سازمان باشد که تاثیرپذیری و تاثیرگذاری مناسبی بر محیط کسب و کار بنگاه داشته باشد و این امر مستلزم به حداقل رساندن موانع سخن گفتن با مشتریان و دریافت نظرات آنان است.
مقدم نقش واحدهای روابط عمومی در ایفای مسئولیت های اجتماعی شرکتها را بسیار مهم دانست و تاکید کرد : یک روابط عمومی موثر ، با شناخت درست از حساسیت های جامعه ، به فعالیتهای غیرانتفاعی سازمان شکل وجهت مناسب داده و می کوشد تا اقدامات سازمان در حوزه مسئولیت های اجتماعی ، بازتاب مناسبی از باورها و ارزشهای انسانی کارکنان سازمان نیز باشد .  
بارت دی وریس رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی در این دیدار با اشاره به سطح مطلوب حرفه ای گرایی در روابط عمومی بانک تجارت گفت : طی بازدیدی که از اداره روابط عمومی بانک تجارت داشتم ، این اداره را یک مجموعه هماهنگ و هم افزا دیدم که می کوشد روزآمد و اثرگذار باشد و به تمام نیازهای مخاطبانش پاسخ مناسب دهد . وی همچنین با اشاره به افزایش اثرگذاری ارتباطات دیجیتال گفت : برای یک موسسه مالی نظیر بانک بسیار مهم است که ارتباط انسانی با مشتریانش را از طریق ابزارها و روشهای سنتی نیز حفظ کند، اما به هرحال باید پذیرفت که امروزه استفاده از رسانه های اجتماعی یک انتخاب عملگرایانه و ناگزیر است .
دکتر انریک اردیکس از اساتید برجسته ی علوم روابط عمومی نیز در این دیدار با اشاره به توسعه ابزارهای ارتباطی با مخاطبان در عصر حاضر گفت : بسیار مهم است که متناسب با تنوع ابزارها ، روشهای ارتباط نیز توسعه یافته و برای هر کانال ارتباطی ، متناسب با مختصات آن رسانه و مخاطبان آن ، محتوای مناسب تولید شود .  وی با اشاره به اینکه استفاده از ابزارهای جدید ارتباطی نظیر شبکه های اجتماعی نیز باید به گونه ای باشد که سطح اعتماد مشتریان را حفظ کند و مخاطب هیچ تردیدی در صحت و رسمیت اطلاعاتی که از هر یک از کانالهای ارتباطی سازمان دریافت می کند ، نداشته باشد .   
گفتنی است بازدید مدیران انجمن بین المللی روابط عمومی از ایران از روابط عمومی بانک تجارت و دیدار با مدیرعامل این بانک همزمان با برگزاری یازدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی در تهران انجام شد .

 

منبع: بنکر

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد