درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 00:49   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19335صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 11 آبان 1394 - 09:58
دکتر نتاج در جمع مدیران روابط عمومی بانک ها :
روابط عمومی ها راهبران حس گر سازمان ها هستند
روابط عمومی ها راهبران حس گر سازمان هستند که فرایند تاثیر گذاری و تاثرپذیری هوشمندانه وعاقلانه را در جریان برقراری ارتباطات دوسویه میان سازمان و ذینفعان مدنظر قرار می دهند .
  

روابط عمومی ها راهبران حس گر سازمان ها هستند

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، دکتر نتاج مدیرعامل بانک قوامین درجمع مدیران روابط عمومی بانک ها وسازمان ها با بیان مطالب فوق گفت : روابط عمومی ها نمای کامل سازمان ها هستند و با در اختیار داشتن ویژگی هایی از جمله صمیمیت ، صداقت ، مشتری مداری و .... می تواند ارائه ی خدمت بی منت را به عنوان سرلوحه ی امور در کل سازمان تسری بخشد .

مدیرعامل بانک قوامین که در هفتمین نشست شورای سیاستگزاری یازدهمین سمپوزیوم  بین المللی روابط عمومی سخن می گفت ، روابط عمومی وفعالیت هایش را سرمایه ی مهم سازمان دانست و تصریح کرد : ذینفعان حق دارند در فرایند پاسخ گویی سازمان اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنند و مدیران روابط عمومی باید در این زمینه از اثربخش ترین رسانه ها استفاده نمایند .

دکتر نتاج در ادامه تحقق سه ویژگی مشروعیت ، مقبولیت وادارک محیط را نقطه عطفی در موفقیت روابط عمومی های سازمان اعلام وتصریح کرد : روابط عموی در پی آن است با ایجاد رابطه ی منطقی با ذینفعان ذهنیت مثبت در سازمان را در جامعه ایجاد و یا تقویت نماید .

وی همچنین ضمن تشریح مدل پایداری گروهی ، وجوه اقتصادی  ، اخلاقی ، اجتماعی و راهبری و زیست محیطی ، تسری موارد مذکور را جهت پایداری روابط عمومی در سازمان قابل تامل دانست .

مدیرعامل بانک در پایان ضمن قدردانی از روابط عمومی بانک ها و سازمان ها به خاطر حمایت از اهداف و سیاست های سازمان خود جهت معرفی به مشتریان وجلب رضایت ذینفعان اظهار امیدواری کرد روابط عمومی ها بتواند در تحقق اهداف سازمان مطبوع هوشمندانه و هوشیارانه گام بردارند.

برپایه همین گزارش؛ در پایان این نشست با اهداء لوح تقدیر از تلاش های دکتر نتاج به خاطر حمایت های وی از مجموعه روابط عمومی ها تقدیر به عمل آمد.

روابط عمومی ها راهبران حس گر سازمان ها هستند

 

منبع: بانک قوامین

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد