شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)، دكتر نتاج مديرعامل بانك قوامين درجمع مديران روابط عمومي بانك ها وسازمان ها با بيان مطالب فوق گفت : روابط عمومي ها نماي كامل سازمان ها هستند و با در اختيار داشتن ويژگي هايي از جمله صميميت ، صداقت ، مشتري مداري و .... مي تواند ارائه ي خدمت بي منت را به عنوان سرلوحه ي امور در كل سازمان تسري بخشد .
مديرعامل بانك قوامين كه در هفتمين نشست شوراي سياستگزاري يازدهمين سمپوزيوم بين المللي روابط عمومي سخن مي گفت ، روابط عمومي وفعاليت هايش را سرمايه ي مهم سازمان دانست و تصريح كرد : ذينفعان حق دارند در فرايند پاسخ گويي سازمان اطلاعات مورد نياز خود را دريافت كنند و مديران روابط عمومي بايد در اين زمينه از اثربخش ترين رسانه ها استفاده نمايند .
دكتر نتاج در ادامه تحقق سه ويژگي مشروعيت ، مقبوليت وادارك محيط را نقطه عطفي در موفقيت روابط عمومي هاي سازمان اعلام وتصريح كرد : روابط عموي در پي آن است با ايجاد رابطه ي منطقي با ذينفعان ذهنيت مثبت در سازمان را در جامعه ايجاد و يا تقويت نمايد .
وي همچنين ضمن تشريح مدل پايداري گروهي ، وجوه اقتصادي ، اخلاقي ، اجتماعي و راهبري و زيست محيطي ، تسري موارد مذكور را جهت پايداري روابط عمومي در سازمان قابل تامل دانست .
مديرعامل بانك در پايان ضمن قدرداني از روابط عمومي بانك ها و سازمان ها به خاطر حمايت از اهداف و سياست هاي سازمان خود جهت معرفي به مشتريان وجلب رضايت ذينفعان اظهار اميدواري كرد روابط عمومي ها بتواند در تحقق اهداف سازمان مطبوع هوشمندانه و هوشيارانه گام بردارند.
برپايه همين گزارش؛ در پايان اين نشست با اهداء لوح تقدير از تلاش هاي دكتر نتاج به خاطر حمايت هاي وي از مجموعه روابط عمومي ها تقدير به عمل آمد.
منبع: بانك قوامين