درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 05:44   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18999صفحه نخست » ادامه مطلب چهارچهارشنبه، 15 مهر 1394 - 14:10
گردهمایی متفاوت روابط عمومی ها
دستورالعمل برنامه عملیاتی اضطراری روابط‌عمومی ها در بحران
گردهمایی و نشست آموزشی مدیران روابط عمومی جمعیت هلال احمر سراسر کشور با موضوع « سازماندهی و برنامه عملیات اضطراری روابط عمومی جمعیت هلال احمر استانها، از تاریخ 6 الی 8 مهرماه سال جاری برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- گردهمایی و نشست آموزشی مدیران روابط عمومی جمعیت هلال احمر سراسر کشور با موضوع « سازماندهی و برنامه عملیات اضطراری روابط عمومی جمعیت هلال احمر استانها، از تاریخ 6 الی 8 مهرماه سال جاری برگزار شد.

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

این نشست به میزبانی جمعیت استان اصفهان با هدف جمع بندی و نهایی کردن برنامه عملیاتی اضطراری روابط عمومی جمعیت هلال احمر استانها با تجمیع خردمندی برپا شد. گردهمایی آموزشی با برنامه ریزی اداره کل روابط عمومی از یک سال پیش آغاز شد و مرحله دوم آن در استان مذکور و با تجمیع خرد جمعی و نقطه نظرات مسئولان روابط عمومی استانها پیرامون نهایی کردن دستورالعمل، سازماندهی و برنامه عملیاتی اضطراری انجام گرفت.


ار آنجا که ایران، کشوری حادثه‌خیز است و حوادثی بزرگ و کوچک، طبیعی و انسان‌ساز مردم را با مخاطرات زیادی مواجه می‌کند لیکن آمادگی رویارویی با حوادث شاید یکی از مهم‌ترین مسائلی است که در حیطه مدیریت بحران می‌گنجد. حوزه‌ای حساس که با بایدها و نبایدهای بسیاری روبه‌رو است. جمعیت هلال‌احمر یکی از دستگاه‌های عضو سازمان پیشگیری و مدیریت بحران است که عملا در حوادث بزرگ نقش اساسی و کلیدی را ایفا می‌کند.

 

در این میان، حوزه روابط عمومی یکی از مهم‌ترین ارکان جمعیت در زمان وقوع بحران به حساب می‌آید که با سطح‌بندی، دسته‌بندی و پردازش اطلاعات زیادی مواجه خواهد شد. این دسته‌بندی و سطح‌بندی به اطلاعات سازماندهی شده و به برنامه‌ای منسجم احتیاج دارد که برنامه‌ریزی برای دستیابی به آن از سال گذشته در سطح جمعیت هلال احمر کلید خوردو برای اینکه روابط عمومی جمعیت هلال احمر بتواند به روند خبر در بحران نظم و انضباطی دهد بر آن شد تا دستوالعمل برنامه عملیاتی اضطراری را تدوین و اجرایی نماید .


بر همین اساس روابط عمومی جمعیت هلال احمراز سال گذشته دستورالعمل برنامه عملیاتی اضطراری روابط‌عمومی در بحران تدوین و برنامه ریزی های لازم را انجام داد . تلاش یک‌ساله برای دسته‌بندی و پردازش اطلاعات اولیه با تجمیع خرد جمعی و نقطه نظرات مسئولان روابط عمومی های جمعیت هلال احمر سراسر کشور انجام سپس جداول و ترسیم فرآیندهای مرتبط با آن تکمیل ودسته‌بندی نهایی شد.

 

در نشست دوم که در مهر ماه سال جاری و در اصفهان و بصورت کارگاهی برگزار شد ،کارگاه ها برروی یک بر نامه اصلی و 5 دستورالعمل های فوق که عبارتند از : 1-تامین نیروی انسانی روابط عمومی 2-پایش رسانه ها 3-برنامه ریزی و مدیریت حضور مقامات ارشد و میهمانان ویژه 4-مدیریت خبرنگاران 5-ارتباطات مردمی که الگوی جامع عملیاتی در بحران می باشد بحث و بررسی کردند و خروجی را به‌صورت مکتوب ارائه نمودند. دستاوردهای جمع‌آوری شده با نظر دکتر اسکاش مشاور دبیر کل جمعیت هلال احمر در بحران مورد کارشناسی قرار گرفت و مقرر شد طی یک برنامه رسانه ای در بهمن ماه رونمایی شود .
معصومه ملک
رییس اداره برنامه ریزی جمعیت هلال احمر


 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد