درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 08:17   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه از "تئاتر موفقیت" در اندازه‌گیری رسانه‌های اجتماعی خود اجتناب کنید
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18626صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیدوشنبه، 23 شهریور 1394 - 09:05
رسیدن میزان تماشای ویدئوی مورد درخواست به رقم 35 درصد از تماشای برنامه‌های تلویزیونی
افزایش 71 درصدی تماشای ویدئو روی تلفن‌های هوشمند از سال 2015
گزارش جدید موسسه اریکسون، نشانگر افزایش 71 درصدی تماشای ویدئو روی تلفن‌های هوشمند از سال 2015 می‌باشد؛ رقمی که تقریباً دو سوم زمانی است که جوانان برای تماشای تلویزیون و ویدئو روی دستگاه تلفن همراه صرف می‌نمایند.
  

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- گزارش جدید موسسه اریکسون پیرامون تلویزیون کنسیومرلب و رسانه، نشانگر افزایش 71 درصدی تماشای ویدئو روی تلفن‌های هوشمند از سال 2015 می‌باشد؛ رقمی که تقریباً دو سوم زمانی است که جوانان برای تماشای تلویزیون و ویدئو روی دستگاه تلفن همراه صرف می‌نمایند.

به گزارش گروه ترجمه شارا، گزارش مذکور نشان می‌دهد که سرویس‌های ویدئوی مورد درخواست در برآورده نمودن نیازهای مشتریان موفق هستند، بنابراین به مشتریان این امکان را می‌دهند تا عادت‌های خود را تغییر دهند. مشتریان به واسطه هر سه ساعتی که برای تماشای تلویزیون و ویدئوی مورد درخواست صرف می‌کنند، از ویدئوهای مورد درخواست استقبال خوبی به عمل می‌آورند. با توجه به این که همیشه یکی از ده نفر برای بیش از سه ساعت در طول روز را به تماشای یوتیوب می‌گذراند، تماشای محتوای تولید شده توسط کاربر همچنین رو به افزایش است.


این گزارش نشانگر دیدگاه ها و عادت‌های 680 میلیون مصرف کننده است که این تحقیق را به یکی از بزرگترین تحقیقات در این زمینه بدل ساخته‌اند.


مصرف کنندگان در طول هفته 6 ساعت را به تماشای سریال‌های تلویزیونی، برنامه‌ها و فیلم‌های درخواستی که به صورت آنلاین پخش می‌شوند اختصاص می‌دهند، این میزان از سال 2011 دو برابر شده است. با افزودن محتوای ضبط شده و دانلود شده به این معادله، امروزه 35 درصد از کل میزان تماشای تلویزیون و ویدئو به صورت درخواستی تماشا می‌شود.


یافته‌ها باز هم رشد قابل توجه در تماشای ویدئو روی دستگاه تلفن همراه کاربران را نشان می‌دهد. 61 درصد از افراد از طریق دستگاه هوشمند تلفن همراه به تماشای تلویزیون می‌پردازند، این به معنای افزایش 71 درصدی از سال 2012 می‌باشد. اگر تبلت، لپتاپ و تلفن‌های هوشمند را هم در نظر بگیریم، تقریباً دو سوم از زمان صرف شده توسط نوجوانان برای تماشای تلویزیون و ویدئو روی دستگاه تلفن همراه صرف می‌شود.


همچنین تحقیق فوق دریافت که اهمیت رو به افزایش سکوهای غنی از محتوای تولید شده توسط کاربر، سکوهایی نظیر یوتیوب، منجر به افزایش محبوبیت ویدئوهای آموزشی شده‌اند، چرا که کاربران به صورت متوسط 73 دقیقه از این ویدئوها را در طول هفته تماشا می‌کنند.


آندرس ارلاندسون، مشاور ارشد در لابراتوار مشتریان اریکسون می‌گوید: «رشد روزافزون ویدئوهای آنلاین مورد درخواست و خدمات محتوای تولید شده توسط کاربران نشانگر اهمیت این عوامل برای کاربران امروزی حائز اهمیت می‌باشند: محتوای عالی، انعطاف پذیری و تحربه با کیفیت بالا.


سایر یافته‌های مهم
- بازی در حال تغییر است: تماشای قسمت‌های برنامه‌های تلویزیونی به صورت پشت سرهم به سرعت به یک بخش کلیدی از تجارب تماشای تلویزیون و ویدئو بدل شده است. این عادت در میان کاربران اشتراک ویدئوی مورد درخواست سرویس‌هایی نظیر نتفلیکس، آمازون پرایم، اچ‌بی‌او حائز اهمیت و قابل توجه است، سرویس‌هایی که 87 درصد افراد حداقل یکبار در هفته به تماشای آنها می‌پردازند.


- دشواری یافتن محتوا: نیمی از مشتریان که برنامه‌های تلویزیونی را به صورت خطی و به ترتیب تماشا می‌کنند، می‌گویند که آنها نمی‌توانند چیزی را به صورت روزانه برای تماشا پیدا کنند. مشتریان حس می‌کنند که قابلیت‌های توصیه برنامه، به میزان کافی هوشمند یا اختصاصی نیستند.


- گروه‌های متفاوت، نگرش‌های متفاوت: 22 دصد از کاربرانی که هرگز از اشتراک پولی برنامه‌های تلویزیونی برخوردار نبوده‌اند، پیش از این برای سرویس‌های محتوای بسیار عالی پول پرداخت کرده‌اند.


- تلویزیون خطی عامل کلیدی باقی می‌ماند: محبوبیت تلویزیون خطی بالا می‌باشد، و این امر عمدتاً به دلیل قابلیت دسترسی‌ای می‌باشد که این امر به مرور و تماشای اختصاصی و محتوای زنده، نظیر مسابقات ورزشی و همچنین ارزش اجتماعی آنها می‌دهد. از این منظر، تلویزیون خطی اغلب به عنوان «گردهمایی خانگی استفاده می‌کند».

 

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

گروه ترجمه شارا


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد