درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 07:01   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6544صفحه نخست » دوشنبه، 6 آبان 1392 - 12:39
سهم برند از بازار تبلت!
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بازار داغ انواع تبلت هر روز رونق بیشتری می‌گیرد و به همین دلیل فضای این بازار بیشتر از گذشته رقابتی می‌شود. به این ترتیب است که شرکت‌های مختلف سعی دارند از غفلت و کند بودن شرکت‌های رقیب در هماهنگی با تکنولوژی و نوآوری‌های جدید استفاده کرده و سهم بیشتری از این بازار را به‌دست بیاورند. 
 

با این اوصاف می‌توان گفت برندهای برتر در بازار جهانی تبلت با فاصله‌ای کم و نزدیک به هم حرکت می‌کنند.

این در حالی است که با افزایش صعودی میزان تقاضا در بازار کشورهای مختلف، میزان تولید و صادرات جهانی انواع تبلت هم در حال افزایش است. در همین راستا موسسه تحقیقاتی IHS iSuppli در این مورد گزارشی منتشر کرده است که نشان می‌دهد میزان صادرات جهانی پنل انواع تبلت در پایان ماه آگوست گذشته به 7/23 میلیون دستگاه رسیده که این رقم در مقایسه با صادرات 7/18 میلیون دستگاهی این محصولات در ماه جولای گذشته، تا 27 درصد افزایش داشته است.

 

به این ترتیب انتظار می‌رود میزان فروش و صادرات جهانی انواع تبلت به سرعت افزایش پیدا کند، تا جایی که بعضی از کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند میزان صادرات جهانی تبلت‌ها در فصل چهارم سال جاری میلادی از میزان صادرات جهانی انواع کامپیوترهای شخصی هم بالاتر برود

بر اساس آخرین گزارش منتشر شده توسط موسسه IDC در این زمینه پیش‌بینی می‌شود، میزان صادرات جهانی انواع دستگاه‌های دیجیتال شخصی هوشمند تا پایان سال 2013 رشد سالانه 8/27 درصدی را تجربه خواهد کرد که این میزان رشد در مقایسه با رقم رشد 3/30 درصدی بازار این محصولات در سال 2012 کمی کندتر شده است که این اتفاق به دنبال کاهش چشمگیر فروش کامپیوترهای شخصی رخ خواهد داد.

حالا کارشناسان IDC معتقدند که میزان صادرات جهانی تبلت‌های در فصل چهارم سال 2013 از صادرات جهانی کامپیوترهای شخصی عبور کرده و بالاتر می‌رود

این کارشناسان پیش‌بینی کرده‌اند که میزان صادرات جهانی تبلت‌ها برای سال 2013 به بیش از 227 میلیون دستگاه برسد و به این ترتیب سهم 6/14 درصدی از کل بازار جهانی محصولات دیجیتال شخصی هوشمند را به خودش اختصاص بدهد. این گزارش همچنین نشان می‌دهد که میزان صادرات جهانی انواع تبلت در سال 2017 به حدود 407 میلیون دستگاه خواهد رسید.

 

 

رقابت نزدیک سامسونگ و اپل

در میان برندهای برتر و پرفروش بازار جهانی تبلت‌ها دو شرکت اپل و سامسونگ بیشترین سهم را در اختیار داشته و سعی دارند سهم بیشتری را به خود اختصاص داده و گوی رقابت را از رقیب خود بربایند. حالا برندهای برتر در بازار جهانی تبلت با فاصله‌ای کم و نزدیک به هم حرکت می‌کنند. در همین راستا موسسه تحقیقاتیBI Intelligence با انتشار نموداری به بررسی سهم برندهای برتر از بازار جهانی تبلت‌ها پرداخته است.

این نمودار نشان می‌دهد که سامسونگ به تدریج در حال نزدیک شدن به سهم بازار آی‌پد اپل است. اپل هم که همچنان بیشترین سهم را از بازار تبلت‌ها در اختیار دارد، کم‌کم سهم خود را از این بازار از دست می‌دهد. با این حال اما نکته دیگری که در این نمودار جلب توجه می‌کند، رشد سهم مایکروسافت از بازار تبلت‌ها و پیشی گرفتن از آمازون است که می‌تواند بسیاری از معادله‌ها را در این بازار به‌هم بریزد.

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد