درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 07:05   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند
  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر
  کمپین‌های یکباره
  مدیر عامل گوگل در مورد آینده پیوندها، هوش مصنوعی کیفیت جستجو را بدتر می‌کند
  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی
  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18578صفحه نخست » گفتگوشنبه، 21 شهریور 1394 - 08:57
دکتر "میشل وو" در یک گفنگوی اختصاصی: هیچ چیزی نمی‌تواند جایگزین ارتباطات فیزیکی بشود
می‌توانم از طریق رسانه اجتماعی هر چیزی را درباره دوستان و خانواده‌ام بفهمم، اما هیچ چیزی نمی‌تواند جایگزین ارتباطات فیزیکی و احساسی با هم بودن بشود.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دکتر میشل وو مردی است که طراح و حامی شاخص جذب فیسبوک و شاخص سلامت جامعه می باشد. او اطلاعاتی باورنکردنی و ارزشمند را از طریق تحلیل‌ها و بررسی‌های علمی و منطقی به اشتراک می‌گذارد. او در سمت دانشمند ارشد در مرکز فناوری‌های لیتیوم، جایزه پیشگام و مرد ارشد تاثیرگذار سال 2010 مجله سی‌آر‌ام را دریافت کرده است و در حال حاضر مشغول به اتخاذ روش‌ها و راهکارهایی داده محور، جهت بررسی و شناخت قابلیت‌های پیچیده شبکه اجتماعی می‌باشد.
به عنوان نویسنده دو کتاب در زمینه «دانش اجتماعی»، چه کسی بهتر از او می‌تواند اطلاعاتی را پیرامون این مسئله به اشتراک بگذارد که چگونه تمامی امور و مسائل دیجیتال به گونه‌ای که می‌دانیم زندگی را تغییر داده‌اند؟

1) بیایید روی اهمیت دیجیتال تمرکز کنیم- آیا چیزی به ذهن تان می‌رسد که از نوآوری دیجیتال/ تکنولوژیکی بهره نبرده باشد؟
وو: اعتقاد دارم که فناوری و نوآوری دیجیتال تقریباً بر تمامی ابعاد زندگی ما تا آخرین کیلومتر، و در جایی که ما واقعاً باید به صورت فیزیکی با مسائل سروکار داشته باشیم، تاثیر گذاشته است. مثلاً، می‌توانیم هر اطلاعاتی را درباره یک رستوران روی اینترنت پیدا کنیم، ولی باید به آنجا برویم تا از غذای رستوران لذت ببریم. من می‌توانم بفهمم که کدام آرایشگر برایم مناسب است، و می‌توانم حتی از اوبر استفاده کنم تا یک ماشین بگیرد و مرا به آنجا ببرد، اما هنوز هم آرایشگر باید به صورت فیزیکی موهای مرا کوتاه کند. می‌توانم از طریق رسانه اجتماعی هر چیزی را درباره دوستان و خانواده‌ام بفهمم، اما هیچ چیزی نمی‌تواند جایگزین ارتباطات فیزیکی و احساسی با هم بودن بشود.


2) مفهوم روایت دیجیتال، یعنی مبنای تمامی بازاریابی‌ها امروزی را توضیح دهید.
وو:
از نظر من، روایت دیجیتال چیزی بیش از روایت روی رسانه اجتماعی نو و جدید نیست. این کار شامل هر گونه ترکیب تصاویر ثابت، ویدئو، انیمیشن، موسیقی، بررسی اطلاعاتی و تعامل بازی گونه است که اصلاً به صورت خطی نبوده و می‌تواند روی رسانه اجتماعی یا به طور کلی روی اینترنت به اشتراک گذاشته شود. افزون بر این معتقدم در زمانی که در این زمینه هیچ عامل مشارکتی وجود ندارد، این کار مفید است، چه این که این کار خط سیر و نتیجه داستان را تغییر دهد یا صرفاً بررسی غیرخطی جوانب متفاوت داستان از پیش تعیین شده باشد.


3) سه نوآوری دیجیتال را ذکر کنید که زندگی ما را تغییر داده‌اند.
وو:
تلفن هوشمند، اوبر و آمازون


4) الگو و الهام شما چه کسی است؟
وو:
من دانشمندم، بنابراین الگو و الهام شخصی من ممکن نیست که ظن‌های معمول شما باشد. آنها دانشمندان بزرگی نظیر آلبرت انیشتین و ریچارد فینمن هستند.


5) در حال حاضر چه کسی از فناوری دیجیتال به صورت صحیح استفاده می‌کند؟
وو:
بسیاری از نام‌های برندهای مشتری در حال تزریق منابع بزرگ و زیادی به فناوری‌های دیجیتال هستند. معمولاً به شکلی قابل انتظار، آنها از نظر دیجیتال بسیار هوشمند هستند. این موارد شامل برندهایی نظیر کوکاکولا، رد بول، آودا، ال اوریل بودویزر، نایک و کرفت می‌باشند.


منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  شیفتگی جمعی


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد