درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 21 اردیبهشت 1403 - 13:41   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مرگ عکاسی استوک؟
  اسرائیل الجزیره را ممنوع می‌کند، آمریکا تیک‌تاک را. ما می‌دانیم چرا
  چت‌بات قدرتمند هوش مصنوعی جدید به طور مرموزی در نیمه شب بازگشته است
  یافته‌های کلیدی گزارش وضعیت رسانه‌ها در سال ۲۰۲۴ برای متخصصان روابط‌عمومی
  اگر می خواهیم بهترین خود در عرصه روابط‌عمومی باشیم باید به استقبال چالش ها و کارهای نو برویم
  اخبار منفی را دنبال کنیم یا نه؟
  چشم‌انداز جستجوی مدرن
  5 مرحله ایجاد انگیزه در یک محیط حرفه‌‌‌ای
  معرفی کتاب: مدیریت مستندسازی در روابط‌عمومی
  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18233صفحه نخست » ادامه مطلب سهسه شنبه، 27 مرداد 1394 - 07:27
حل چالش‌های نظام بانکی به کمک روابط عمومی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نقش روابط عمومی در بهبود نظام بانکی کشور صبح امروز با حضور صاحبنظران و علاقمندان در سالن هگمتانه هتل المپیک تهران بررسی و تبیین شد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نقش روابط عمومی در بهبود نظام بانکی کشور صبح امروز با حضور صاحبنظران و علاقمندان در سالن هگمتانه هتل المپیک تهران بررسی و تبیین شد.
 

هادی کمرئی، دبیرکل همایش در ابتدای این مراسم ضمن اشاره به تاثیر روابط عمومی یک سازمان در حل مسائل و چالش‌های بیرون از سازمان گفت: با توجه به چالش‌ها و مسائل بیرونی در نظام بانکی، نیاز به اعتماد سازی بین اقشار جامعه و نهایتا تاثیر روابط عمومی بر این روند،اولین همایش نقش روابط عمومی برای بررسی این کارکرد برگزار شد.


کمرئی با اشاره به خصایص این همایش اظهار داشت: نخستین همایش نقش روابط عمومی در بانکداری بصورت تخصصی و حرفه‌ای به موضوع همکاری و تعامل نظام بانکی از طرفی و ارتباط موثر و بهینه با مشتریان از سوی دیگر پرداخته شده است.


وی ادامه داد: در این همایش تلاش شده است به صورت تخصصی و تنها به نقش روابط عمومی در نظام بانکی پرداخته شود و این حاصل نظر جمعی روابط عمومی بانک‌های کشور بود و هست.


دبیرکل همایش بررسی نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری افزود: تلاش ما برآن بود که دغدغه‌های نظام بانکی هم در این همایش مورد توجه قرار گیرد و بدان پرداخته شود.


وی از دیگر کارکردهای این همایش به ایجاد هماهنگی بین بانک‌های کشور اشاره کرد و اظهار داشت: با هماهنگی روابط عمومی بانک‌ها با یکدیگر انسجام و هماهنگی بین بانک‌های کشور هم پدید می‌آید و منجر به این خواهد شد که نظام بانکی صدای واحدی در اقتصاد کشور داشته باشد.


کمرئی با اشاره به نقش نظام بانکی در اقتصاد کشور گفت: باید برنامه‌های متفاوت اما همسو برای شرایط پساتحریم بین بانک‌های کشوروجود داشته باشد و باتوجه به علاقه بانک‌های خارجی به حضور در ایران، روابط عمومی باید از حالت کلی خود خارج شده و برای شرایط جدید، برنامه‌ها و کمپین‌های منسجمی را تدارک ببیند.


وی در خصوص محورهای پیشنهادی همایش نیز گفت: بحث مسولیت اجتماعی و اعتمادسازی برای وجه بانکی دراین همایش بسیار مورد توجه قرار گرفته است.


وی با اشاره به مصائب نظام بانکی و مشکلاتش گفت: تلاش روابط عمومی ها باید بر هویت سازی و شفافیت نظام بانکی بوده و سعی بر این باشد که این رسالت عظیم به درستی انجام پذیرد.


درادامه این مراسم غلامرضا کاظمی دینان رییس انجمن روابط عمومی ایران و مشاور رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به تقدس شغل روابط عمومی گفت: این شغل از دو منظر مقدس است، اول اینکه پیامبران هم تمام هم و غم شان ارتباط با مردم بود و دوم اینکه کسانی که در سیستم بانکی فعال هستند از سلامت روح بالایی برخوردارند و همین دو امر بر تقدس این شغل افزوده است.


وی با اشاره به نقش بی بدیل نظام بانکی بر زندگی مردم تاکید کرد: نظام بانکی نقش بسیار با اهمیتی در زندگی مردم و همچنین اقتصاد کشور دارد و همین امر منجر به آن شده است که توقع مردم از نظام بانکی بالا باشد و بانک باید خودرا برای برآوردن انتظارات اقشار جامعه تجهیز کند.


کاظمی دینان ادامه داد: اگر سیستم بانکی گردش پول مناسبی را در کشور داشته باشد یقیننا می‌تواند چرخه اقتصادی کشور را به نحو مطلوبی به گردش درآورد.


وی با اشاره به نقش خطیر روابط عمومی یک بانک نیز گفت: مردم انتظار دارند آگاهی و اطلاعات صادقانه از بانک‌ها دریافت کنند و این وظیفه روابط عمومی‌ها است که با مشتریان صادق و شفاف باشد.


رییس انجمن روابط عمومی ایران در خصوص ورود و نقش بانک‌های خارجی در نظام بانکی کشور تصریح کرد: با حضور بانک‌های خارجی انتظارات مشتریان بالا رفته و در صورت عدم برنامه‌ریزی برای شرایط موجود توسط سیستم بانکی در این بازار رقابتی جایگاهی نخواهیم داشت.


مشاور رئیس کل بانک مرکزی در خاتمه ابراز امیدواری کرد تا هرچه سریعتر تکلیف موسسات غیر مجاز روشن و این معضل برای همیشه رفع شود.


در ادامه این همایش علی اکبر جلالی پدر علم و فناوری اطلاعات ایران در خصوص نقش فناوری در سیستم بانکی به ایراد سخنانی پرداخت.


جلالی به همایشی که سال ۸۰ در کیش برگزار شده بود اشاره کرد و گفت: در سال ۸۰ تعدا ۴۰ نفر از مدیران بانکی را دعوت کرده و برای آن‌ها از تاثیرات و کارکردهای بانکداری الکترونیک سخن گفتیم و حال پس از گذشت ۱۴ سال توانستیم خدمات بانکی الکترونیک مناسبی را به مردم ارائه کنیم.


وی افزود: با وجود ارائه خوب خدمات الکترونیک به مردم و اقبال عمومی آن‌ها از خدمات بانکداری الکترونیک، ما زیرساخت‌های خوبی را در کشور برای امر نداریم و باید تلاش کنیم شرایط بهینه‌ای جهت ارتقا بانکداری الکترونیک پیاده شود.


وی در خصوص فضای مجازی و کارکرد آن برای نظام بانکی اظهار داشت: ما نیازمند زیرساخت‌های توسعه یافته فناوری اطلاعات در فضای رایانش ابری هستیم چرا که در این صورت دیگر مشکلات سرور ها را نخواهیم داشت همچنین با استفاده از پرسنل آموزش دیده و دانش بنیان، بانک مجازی توسط سیستم یکپارچه مدیریت شود و همچنین ارتباط یکپارچه با سایر بانک‌های مجازی در سطح منطقه ای و بین‌المللی صورت گیرد.


 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  معرفی کتاب: فرهنگ جامع واژگان روابط‌عمومی


  ده فیلم سینمایی برای مدیران روابط‌عمومی


  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه


  اگر کسی به ما حرف بدی می‌زند چه‌کار کنیم؟


  معرفی کتاب: مدیریت مستندسازی در روابط‌عمومی


  چشم‌انداز جستجوی مدرن


  اضطراب اطلاعاتی


  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


  روابط‌عمومی در عصر ابهام


  ادغام رسانه‌های اجتماعی و روابط‌عمومی‌: چند نکته


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد