درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 22:03   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18228صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 24 مرداد 1394 - 15:36
رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی: استراتژی تجاری و برنامه ارتباطی از اهمیت بالایی برخوردار است
دکتر مهدی باقریان رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی که در محل برگزاری اولین کارگاه خبر نویسی اقتصادی حضور یافته بود، در سخنانی کوتاه گفت: اعتقاد داریم که روابط عمومی تخصصی در هر حوزه ای ویژگی های خاص خودش را دارد و به همین دلیل مدیران و کارشناسان حوزه روابط عمومی و ارتباطات در شبکه بانکی باید ضمن تسلط بر کلیات و ادبیات عمومی روابط عمومی، به طور تخصصی و حرفه ای با روابط عمومی تخصصی و الزامات کار در زمینه خاص خودشان آشنا باشند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دکتر مهدی باقریان رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی که در محل برگزاری اولین کارگاه خبر نویسی اقتصادی حضور یافته بود، در سخنانی کوتاه گفت: اعتقاد داریم که روابط عمومی تخصصی در هر حوزه ای ویژگی های خاص خودش را دارد و به همین دلیل مدیران و کارشناسان حوزه روابط عمومی و ارتباطات در شبکه بانکی باید ضمن تسلط بر کلیات و ادبیات عمومی روابط عمومی، به طور تخصصی و حرفه ای با روابط عمومی تخصصی و الزامات کار در زمینه خاص خودشان آشنا باشند.


وی در پاسخ به سئوالی در خصوص برگزاری چنین کارگاهی در آستانه برگزاری نخستین همایش بررسی نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری که روز یکشنبه 25 مردادماه برگزار می شود هم گفت: هر برنامه ای اقتضائات و الزامات خاص خودش را دارد. ضمن این که در روز برگزاری همایش هم سخنرانی ها و نشست تخصصی برگزار خواهد شد، اما برگزاری کارگاهی که بتواند همکاران ما را در روابط عمومی شبکه بانکی با تکنیک ها و تاکتیک های خبر نویسی در زمینه اخبار اقتصادی و بانکی بیشتر آشنا کند، ضرورت و مطالبه ای بود که وجود داشت و ما را بر آن داشت که یک روز قبل از این رخداد حرفه ای در زمینه نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری، چنین کارگاهی را با حضور دکتر ایلچی که دارای آثار برجسته مکتوبی در این زمینه و صاحب نظر در این حوزه تخصصی هستند برگزار کنیم.


رئیس موسسه کارگزار روابط عمومی ضمن اشاره به کارگاه دوم برگزار شده در این زمینه که در بعد از ظهر روز شنبه و پس از کارگاه آموزش خبر نویسی اقتصادی برگزار می شود هم گفت: مسئولیت اجتماعی شرکت ها و از جمله بانک ها که در این زمینه جایگاه ویژه ای دارند، به عنوان یک استراتژی تجاری و برنامه ارتباطی از اهمیت بالایی برخوردار است و به همین دلیل این کارگاه برگزار می شود که در آن موضوع حرکت به سمت مسئولیت اجتماعی شرکتی در صنعت بانکداری کشور مورد بحث و تباد نظر قرار خواهد گرفت و ضمن تعریف جامع مسئولیت اجتماعی بنگاه و اهمیت آن، ابعاد پنج گانه مسئولیت شرکتی در خصوص مسئولیت اجتماعی شرکت در رهبری و فرآیندهای درون سازمانی، مسئولیت اجتماعی شرکت در بازار صنعت، مسئولیت اجتماعی شرکت در محیط کار، مسئولیت اجتماعی شرکت در محیط زیست و مسئولیت اجتماعی شرکت در جامعه و کشور مورد بحث قرار خواهد گرفت و ضمن گزارشی از فعالیت های متنوع بانک ها در زمینه مسئولیت اجتماعی به مصادیق این فعالیت ها در بانک های معتبر و موفق اشاره خواهد شد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  هفت اشتباه زبان بدن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد